Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 57

Temat: Kontrolka CODE

  1. #31
    Elrey
    Gość

    Domyślnie

    Próbowałem wszystkiego,pompa działa,przekaźniki też. problemem był 30 amperowy bezpiecznik pod maską.Ala pali i jeździ !!!
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 22-06-2010 o 23:30

  2. #32
    cypis166
    Gość

    Domyślnie

    a ja mam taki problem w 166 ze świeci mi się kontrolka code i skrzyni automatycznej i samochód kreci ale nie pali

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @Elrey
    - a w którym miejscu siedziała ten bezpiecznik pod maska.
    - masz może zdjęcie
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #34
    Elrey
    Gość

    Domyślnie

    Jutro zrobię zdjęcie i ci podesle.


  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Ok teraz ja mam ten sam problem. Jechałem zatankować bo świeciła sie żarówka rezerwy nagle mi wywaliło błąd wtryskiwaczy i zaczęło pikać. nie chciał jechać ani przyspieszać to zjechałem na pobocze. Teraz zgasła marchewa a zapaliły się lampki błąd skrzyni Selespeed wrzuca tylko 1 i 2 w Dodatku CODE i nie mogę odpalić auta wcale. Pomóżcie ludzie!!! Co mam robić? Auto stoi na poboczu ruchliwej trasy. Nie wiem jak co mam posprawdzać. Przeczytałem ten temat ale w większości sprawdziłem co było tu opisane. Wbijałem też alfa code i nic.

  6. #36
    jair
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał melek_italia Zobacz post
    Mialem to samo.Co zrobilem? Spray z srodkiem czyszczacym do zlaczek elektrycznych i zaraz po aplikacji sprezonym powietrzem by wywialo ze srodka brud,przylozona szmatka przy tym zapobiegla upackaniu wszystkiego dookola.Efekt? Tona syfu na szmatce i kluczyk czyta za kazdym razem.
    Pozdrawiam.

    Btw, nic nie rozmontowalem,spraj,pistolet z powietrzem,szmatka dookola stacyjki i zapuscilem sprezone powietrze,2 razy starczyly.
    czy do takiej operacji WD-40 się nadaje?

  7. #37
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    wd 40 jest chyba bardziej smarujący niż do połączeń elektrycznych

    raczej jakiś kontaktspray czy jak to tam nazywają - typowo do elektryki








  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Dąbie
    Auto
    1.9 JTD SW
    Postów
    68

    Domyślnie

    mi się paliła kontrolka code jak się stacyjka rozjeb.... to jest od immobilizera podobno.... kupiłem nowy wkład i było ok

  9. #39
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    QJawyY
    Auto
    Giulietta 2.0 ~200KM 440Nm 2010r
    Postów
    513

    Domyślnie

    Niestety i mnie dopadło immo code ... Szkoda tylko , że wczoraj we Wszystkich Świętych jak kończyłem prace o 14ej... Jak się domyślacie, na cmentarz już nie dojechałem (rodzina też)...Nie moja wina ale średnio wyszło.. Zanim ktokolwiek mógł po mnie przyjechać było już po 19 (Pracuje 25 km za W-kiem). Dziś od rana jestem w pracy i mogę walczyć.
    Zrobiłem:
    -doładowywałem już aku,
    -rozebrałem kluczyk bo bateria już martwa (chyba nie potrzebnie bo immo nie jest zasilane w kluczyku),
    -próbowałem z 2 kluczyka i nadal klops.
    Do zrobienia:
    -pozostaje mi poszukać tych styków od anteny immo ( podobno gdzieś za bezpieką idzie wiązka),
    -wyczyścić stacyjkę,
    -sprawdzić styki przy pompie paliwa.

    Więcej czarów nie znalazłem, choć pisał ktoś o 8 krotnym przestawieniu w pierwszą pozycję kluczyka...Potwierdzi ktoś?
    Czego nie robić , żeby nie rozkodować immo (kluczyków) lub czegoś innego nie zbroić? Czy tam obok bezpieki nie odpalę przypadkiem poduch wypinając coś przez pomyłkę? W mazdzie 323f miałem takie ryzyko. Pytam bo elektryk ze mnie jak z Jasia Fasoli agent 007. Odepne aku zanim włoże tam rączki Czytałem również , że komp mógł zapamiętać ten błąd i go powtarzać. Czy bez kabla i lapka jestem w stanie usunąć błąd (szczerze przyznaje że nie googlowałem tego jeszcze).
    PS: Jak dojdę do tych zaginionych styków antenowych to spróbuje zrobić foto-mapkę dla potomnych poszukiwaczy.
    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez gramian ; 02-11-2012 o 07:09

  10. #40
    Użytkownik Ogier Avatar brill7
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Błonie
    Auto
    Alfa Romeo Centocinquantasei in colore blu vela metallizzato 1970 centimetri cubici
    Postów
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał gramian Zobacz post
    Niestety i mnie dopadło immo code ... Szkoda tylko , że wczoraj we Wszystkich Świętych jak kończyłem prace o 14ej... Jak się domyślacie, na cmentarz już nie dojechałem (rodzina też)...Nie moja wina ale średnio wyszło.. Zanim ktokolwiek mógł po mnie przyjechać było już po 19 (Pracuje 25 km za W-kiem). Dziś od rana jestem w pracy i mogę walczyć.
    Zrobiłem:
    -doładowywałem już aku,
    -rozebrałem kluczyk bo bateria już martwa (chyba nie potrzebnie bo immo nie jest zasilane w kluczyku),
    -próbowałem z 2 kluczyka i nadal klops.
    Do zrobienia:
    -pozostaje mi poszukać tych styków od anteny immo ( podobno gdzieś za bezpieką idzie wiązka),
    -wyczyścić stacyjkę,
    -sprawdzić styki przy pompie paliwa.

    Więcej czarów nie znalazłem, choć pisał ktoś o 8 krotnym przestawieniu w pierwszą pozycję kluczyka...Potwierdzi ktoś?
    Czego nie robić , żeby nie rozkodować immo (kluczyków) lub czegoś innego nie zbroić? Czy tam obok bezpieki nie odpalę przypadkiem poduch wypinając coś przez pomyłkę? W mazdzie 323f miałem takie ryzyko. Pytam bo elektryk ze mnie jak z Jasia Fasoli agent 007. Odepne aku zanim włoże tam rączki Czytałem również , że komp mógł zapamiętać ten błąd i go powtarzać. Czy bez kabla i lapka jestem w stanie usunąć błąd (szczerze przyznaje że nie googlowałem tego jeszcze).
    PS: Jak dojdę do tych zaginionych styków antenowych to spróbuje zrobić foto-mapkę dla potomnych poszukiwaczy.
    pozdrawiam
    miałem tak samo. tylko komp pomógł. żadne cuda typu 8 krotne przekręcenie kluczyka nie działa. możesz tak robić do usranej śmierci a i tak nie odpali jak się coś jej nie odmieni. u mnie auto stało prawie 2 miechy i nie chciało palić a jak załatwiłem pociągniecie to nagle zapaliła. SZOK! Jeżeli masz AlfaCode to możesz ją tak palić.

Podobne wątki

  1. [164] kontrolka Code
    Utworzone przez kociniak08 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-09-2013, 21:13
  2. Immobilizer, kontrolka CODE.
    Utworzone przez L0tR w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 09-07-2013, 19:50
  3. [146] Kontrolka wtrysku i code
    Utworzone przez Szymonik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-10-2012, 04:49
  4. kontrolka code i nie odpala
    Utworzone przez hubus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 10:07
  5. [146] Kontrolka CODE
    Utworzone przez Godi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-01-2010, 21:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory