zapewne wyjdzie tak ze dymić bedzie z jednej rury... zostaw te tłumiki w spokoju i zrob silnik zeby to kopa jakiegos miało jak chcesz sie w tjuna bawić..
zapewne wyjdzie tak ze dymić bedzie z jednej rury... zostaw te tłumiki w spokoju i zrob silnik zeby to kopa jakiegos miało jak chcesz sie w tjuna bawić..
dleczego ma dymic z jednej rury skoro bedzie rozdzielone za katalizatorem?? jak mialo by byc z jednej to przyspawał bym tylko koncowke do tlumika a z drugiej przykrecil tylko atrape, ale nie o to mi chodzi
AR 145 1.6 BOXERhttp://www.polskajazda.pl/Samochody/...omeo/145/55431
AR 166 2.4JTDhttp://www.polskajazda.pl/Samochody/...meo/166/119580
AR GTV 2.0TS http://polskajazda.pl/Samochody/Alfa-Romeo/GTV/136384
AR GTV 3.0V6 CUP
Alfista może mieć rację bo trzeba to zrobić żeby przepływ spalin był taki sam w obie rury...
poza tym pisałeś, że chcesz za tłumikiem środkowym rozdzielić a katalizator jest przecież przed nim... a łączenie środkowego z końcowym jest z tego co pamiętam w okolicach tylnej ośki po lewej stronie i żeby to zrobić działające na dwie strony to też trzeba trochę pokombinować
jak zrobie to sie pochwale, bo na podwórku lezy z 5 kompletnych wydechów ktore moge przeznaczyc własnie na próby wiec nic sie nie stanie jak sobie poeksperymentuje, temat mozna zamknac lub skasowac bo odpowiedzi na pytanie i tak nie uzyskalem, a jak beda efekty to zdjecia wkleje w swoim temacie w galerii.
AR 145 1.6 BOXERhttp://www.polskajazda.pl/Samochody/...omeo/145/55431
AR 166 2.4JTDhttp://www.polskajazda.pl/Samochody/...meo/166/119580
AR GTV 2.0TS http://polskajazda.pl/Samochody/Alfa-Romeo/GTV/136384
AR GTV 3.0V6 CUP
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
wcale nie są to takie koszta jak by się mogło to wydawać, ja u siebie mam tylko puszkę końcową z końcówką od v6 i kwasówkę 75mm. niepozornie ładnie wygląda i ma piękny dźwięk, ciągnie do samego końca ale to pewnie zasługa usuniętego kata i turbo kręci się trochę wyżej. wiem niektórzy powiedzą, że to niebezpieczne dla turbo i zgodzę się z tym, bo przy ostrzejszej jeździe trzeba obserwować obrotomierz bo można przesadzić.
rzecz druga to intercooler, idealnie pasuje od iveco 2.8. koszt jak się poszuka to ok. 200zł. i do tego parę rurek.
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 31-05-2011 o 18:11 Powód: kwasuwkę;, zdania oddzielamy kropkami
nie jeszcze nie mam ale będę zakładał, gdzieś w sieci widziałem zdjecia odnośnie coolera, jak znajdę to dam znać
Cześć
Nie będę zakładał nowego tematu bez potrzeby. Chodzi mi właśnie o ten interek od Iveco Daily 2.8. Byłbym bardzo wdzięczny za fotki i jakies instrukcje.
Pozdrawiam.