A błedów brak?
A błedów brak?
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Nie sprawdzałem jeszcze, jutro będę wiedział...
- - - Updated - - -
tzn. próbowałem u mechanika ale miał jakiś progam do włoskich aut, którym nie mógł się połączyć...
Jutro pojade do gościa od Alfy![]()
no więc błedów brak. ale gość podpowedział mi, że to na bank za niskie ciśnienie paliwa i żebym sprawdził pompę... okazało się, że mechanik, który składał mi pompę założył gumowe wężyki zamiast tych platikowych i jak się pompka składa w koszyku to się zaginają... tak mi się wydaje, więc dzisiaj wymieniam wężyki i napiszę o efektach![]()
Może sama pompa jest zwyczajnie wadliwa? Ale pisałeś, że ciśnienie na listwie ok. Miałeś zmierzone, czy tylko wnioskowałeś, bo mocno tryskało.
Generalnie przyczyna, jaką podaje mechanik jest bardzo sensowna.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...