Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910
Pokaż wyniki od 91 do 96 z 96

Temat: [156] RDZA RDZA RDZA RDZA

  1. #91
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kusior007
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szadek, Poland
    Auto
    AR 156 SW FL 1,9 jtd 16v m-jet.
    Postów
    375

    Domyślnie

    Cytat Napisał jankes1979 Zobacz post
    nie bite,nie korodują?wolne żarty.
    Panowie,ja wam powiem tak,gdyby ktos wam pokazał podłogi fiata tipo,fiata bravy,ar 156 i zapytał która jest od którego auta(pomijam zawieszenie)to mało który byłby w stanie je odróżnić.Wszystkie trzy są takie same i w tych samych miejscach korodują.Wsporniki o których mowa też mają wszystkie trzy i we wszystkich tak samo trawi je rudzielec.Zapraszam tych co twierdzą ,że ich problem nie dotyczy,aby zdemontowali przednie nadkole i wydłubali takie jajowate gumki(za kołem na dole)i zobaczyli jak bardzo ich temat omija;-),jeśli mało to zapraszam do demontażu listw progowych we wnętrzu i odchylenia dywanów.Zapraszam też do dokładnych oględzin wnęki na koło zapasowe od spodu,zwłaszcza narożnika z prawej strony.Uwaga:ciekawostka.Panowie posiadacze ar 156 sedan,otwieramy bagażnik,schylamy się i patrzymy na obicie za tylnią prawą lampą,są tam takie otwory technologiczne,wsadźcie tam palce rano i dowiedzcie się jak fajnie się tam kondensuje woda!!!!!!ścieka na śruby mocujące tylni zdrerzak.Dyplom dla tego który je później odkręci w razie potrzeby.Tunel podłogi od spodu(tam gdzie linki od ręcznego) też czasami fajnie wygląda.
    Pany,nie rdza jest problemem,ale sęk w tym aby jak najprędzej furę zakonserwować!!!!!
    Dodam,iż posiadałem już wiele aut min.tipo,bravax2,ar156 teraz mam trzecią i jakieś tam małe epizody typu opel,rover,renault i z całą stanowczością stwierdzam iż nie ma aut które nie korodują!!!!!!!!
    Trzeba jedynie wiedzieć jak problem wyeliminować.
    NIE MA AUT WOLNYCH OD RDZY,SĄ TYLKO LUDZIE KTÓRZY ALBO NIE SĄ ŚWIADOMI PROBLEMU,ALBO PROBLEM OLEWAJĄ.
    prywatnie naście zakonserwowanych aut,ostatni hit to astra 2007 z rudą podłogą.
    pozdrawiam wszystkich alfamaniaków!!!
    Zgadzam sie,że czym Alfa młodsza tym bardziej księgowi kładli łapy na jakosc stosowanych materiałów,a co za,tym idzie zabezpieczenie antykorozyjne.Wcześniej miałem Lagune II i powiem szczerze,że tam pojęcie rdzy było abstrakcja..

    Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk
    "What We Do In Life, Echoes In Eternity"

  2. #92
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jankes1979
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    GOSTYŃ
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 150KM+Fiat Idea 1.3 jtdm,FURA ŻONY;-)
    Postów
    372

    Domyślnie

    za dużo tej podłogi nie oglądaj i nie słabnij,sprawdź pod listwami progowymi od środka i pod przednimi fotelami.Są tam dysze nawiewów,wykręć wkręty,wyjmij te dysze i zobacz co jest w środku,jeśli wzdłuż progów i pod fotelami będzie ok to reszta podłogi też jest ok.Podłoga jak koroduje to zaczyna się jazda w tych miejscach które wymieniłem.A tak nawiasem mówiąc to jak będziesz miał te elementy wybebeszone to warto tam zapodać sporo fluidolu.
    Głowa do góry,wieśwageny i audi też korodują.
    p.s.wymień sobie zewnętrzne dolne uszczelki szyb bo to przez nie poleciała woda w drzwi.
    pozdro

  3. #93
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Akurat te parapety wyglądają dobrze jedynie tylne przy rogach trochę popuchły woda zapewne znalazła się tam z szyby jak mokrą opuszcza się, chyba , że to przez wd które mogło się tam dostać podczas pryskania w klamkę, ale wd powinno być raczej anty korozyjne, jutro posprawdzam pozostałe drzwi, auto musiało stać na słońcu bo całe te niby wygłuszenie popękało i w te pęknięcia zaciekała woda, auto po za tym jest czyste od rdzy nawet podłoga w newralgicznych miejscach jest wolna od rdzy.
    Pamiętajcie jak będziecie rozbierać tapicerkę drzwi to przy okazji zbadajcie sprawę z tym wygłuszeniem bo mogą być cuda wianki pod nim nawet jak z wierzchu wygląda to dobrze. A tak było u mnie

  4. #94
    Użytkownik Rowerzysta Avatar silentbob83
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 2000 rok
    Postów
    61

    Domyślnie

    Ja mogę tylko dopisać się do listy osób, którym rdzewiały progi na łączeniach, ranty błotników i dach przy łączeniu z szybą. Na szczęście byłem niedawno u kolegi GhostRider i progi oraz ranty mam już ładnie zabezpieczone. Mogę ze spokojnym sumieniem polecić jego usługi - sporo rzeczy zrobił "przy okazji", a dodatkowo samochód odebrałem umyty i błyszczący - klasa

  5. #95
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,989

    Domyślnie

    Widziałem już nie jedną 156 i śmiało mogę stwierdzić, że szybciej (z wiadomych względów) gniją te długo jeżdżące po Polskich "drogach".
    Kilka z nich nie widziało w życiu blacharza a mimo to rdza ma się nieźle ...

    Niedawno sprowadzone w zasadzie nie mają tego problemu nawet mimo jakiś tam napraw blacharskich przeprowadzanych za granicą.
    Chyba jednak możemy w Polsce podziękować naszym drogowcom i ich zamiłowaniu do soli ...


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  6. #96
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa 156 1.8 t.s 144km & Alfa 159 1.8MPI 140km
    Postów
    373

    Domyślnie

    Widziałem już nie jedną 156 i śmiało mogę stwierdzić, że szybciej (z wiadomych względów) gniją te długo jeżdżące po Polskich "drogach".
    Kilka z nich nie widziało w życiu blacharza a mimo to rdza ma się nieźle ...

    Niedawno sprowadzone w zasadzie nie mają tego problemu nawet mimo jakiś tam napraw blacharskich przeprowadzanych za granicą.
    Chyba jednak możemy w Polsce podziękować naszym drogowcom i ich zamiłowaniu do soli ...

    Dokładnie tak, mam sprowadzoną i nie wiem co to rdza.



Podobne wątki

  1. Lotna rdza
    Utworzone przez Driller w dziale Kosmetyka
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-03-2021, 09:53
  2. Rdza na plastiku?!
    Utworzone przez Texas w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-07-2015, 14:13
  3. Rdza na progach...
    Utworzone przez szerszeń w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-12-2009, 14:07
  4. [156] Rdza na progu
    Utworzone przez TNOS w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-12-2008, 08:01
  5. rdza w alfach 156 !!!!
    Utworzone przez CIAMILL156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-10-2006, 17:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory