Strona 36 z 247 PierwszyPierwszy ... 26272829303132333435363738394041424344454686136 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 351 do 360 z 2461

Temat: Wspomaganie - wielki problem !!!

  1. #351
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    no mi nie ubywa plynu ale mam chyba minimum w zbiorniczku.OK rozmawialem z Mariuszoles i On ma jeszcze czesc plynu ktory dolewal u siebie wiec mi go odsprzeda na dolewke za jakas sumboliczna kwote.Jakby co to uzupelnie ubytek.Plyn mam bez zadnych skrzepow tylko jak sie pieni to wyglada tak dziwnie ale wczesniej wygladal super.Jak piana opadnie to jest tez OK.Karmal jak myslisz jak zrobie ok.150 km z taka wyjaca pompa to nic sie nie stanie??Czytalem ze Franek Strzelba jezdzil z tym 3 miesiace
    Ja też pamiętam że Franek pisał o tych 3 miesiącach... ja wymieniłem po 3 dniach jak mi wyć zaczęło i jakiś 100km. Kumpel wymienił po tygodniu i 200km.... i nic sie nie działo.
    Choć głowy dać nie mogę, że Tobie też nic się dziać nie będzie.
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  2. #352
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Piotrek, już masz zamówiony zbiorniczek Jutro go odbieram.

  3. #353
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,838

    Domyślnie

    Super Mariusz.Jestem Ci strasznie wdzieczny po raz kolejny.Naprawde Wielkie Dzieki.Podjade w niedziele jesli mozna??Jeszcze ten plyn bym odkupil od Ciebie jesli nie ejst Ci potrzebny bo jednak doleje tylko i uzupelnie ewentualny ubytek-Tomek_KRK tak mi doradzil.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał karmal Zobacz post
    Ja też pamiętam że Franek pisał o tych 3 miesiącach... ja wymieniłem po 3 dniach jak mi wyć zaczęło i jakiś 100km. Kumpel wymienił po tygodniu i 200km.... i nic sie nie działo.
    Choć głowy dać nie mogę, że Tobie też nic się dziać nie będzie.
    karmal wiem rozumiem.Pytam tylko bo musze dojechac po zbiorniczek do Mariusza ale przebiegow wielkich z tym nie bede robil.Wczoraj padlo,w niedziele odbieram zbiorniczek i po niedzieli wymianka.Tak szybko jak tylko moge.Nicnie zostawiam na pozniej.Od razu robie to co trzeba

  4. #354
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Nie ma problemu. To już umówimy się telefonicznie. Z płynem też się dogadamy, bo tak jak Ci mówiłem stoi u mnie i nie jest mi potrzebny. Będzie tego jeszcze ponad pół litra.

    A BTW do kolegów mam jeszcze takie pytanie:
    Otóż jakiś czas temu również wymieniłem zbiorniczek ale nie dlatego, że mi pompa wyła, a dlatego że miałem takie tarcie (gumowanie) na kierownicy podczas manewrów na postoju. W lecie bardziej, zimą zdecydowanie mniej. Po wymianie zbiorniczka ten problem nie ustąpił. Zaznaczam jednak, że nie wymieniałem płynu a tylko zrobiłem ciut dolewkę tego, co się ulało przy demontażu zbiorniczka. Może z 200 ml. Czyli de facto płyn mam cały czas stary, bo te 200 ml się zmieszało z resztą, czyli ok. 1,2-1,3 litra czy jakoś tak. Płyn mam czerwony oczywiście.
    Pytanie moje brzmi: czy sądzicie, że jak wymienie płyn w ASO, dajmy na to na zielony, razem z płukaniem układu po starym płynie, to to gumowanie ustanie ? Pytałem właśnie dzisiaj w ASO i taka przyjemność kosztować mnie będzie 150,00 zł. Rzecz jasna bez zbiorniczka, bo ten już mam nowy. Co myślicie ?
    Wiem, że są te zdania, że może trochę ryzykowna jest wymiana płynu z czerwonego na zielony (czy tam żółty powiedzmy), bo komuś tam coś z maglem poszło. Tylko, że wielu ludzi na tym forum wymieniało płyn na zielony i wszystko ok. Np. grzdylu, z którym sam na ten temat rozmawiałem.

    EDIT:
    Dodam jeszcze, że mój płyn wydaje się być nieco "przepracowany". Ma on taki brązowy kolor i jest w nim lekki osad. Zresztą w tym temacie, w poście numer 246 jest zdjęcie mojego płynu. Jakbyście mogli coś doradzić...
    Ostatnio edytowane przez mariuszoles ; 08-11-2012 o 15:57

  5. #355
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,838

    Domyślnie

    OK Mariusz to daj mi zanc kiedy moge tyrknac.Pozdrawiam

  6. #356
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariuszoles Zobacz post
    Nie ma problemu. To już umówimy się telefonicznie. Z płynem też się dogadamy, bo tak jak Ci mówiłem stoi u mnie i nie jest mi potrzebny. Będzie tego jeszcze ponad pół litra.

    A BTW do kolegów mam jeszcze takie pytanie:
    Otóż jakiś czas temu również wymieniłem zbiorniczek ale nie dlatego, że mi pompa wyła, a dlatego że miałem takie tarcie (gumowanie) na kierownicy podczas manewrów na postoju. W lecie bardziej, zimą zdecydowanie mniej. Po wymianie zbiorniczka ten problem nie ustąpił. Zaznaczam jednak, że nie wymieniałem płynu a tylko zrobiłem ciut dolewkę tego, co się ulało przy demontażu zbiorniczka. Może z 200 ml. Czyli de facto płyn mam cały czas stary, bo te 200 ml się zmieszało z resztą, czyli ok. 1,2-1,3 litra czy jakoś tak. Płyn mam czerwony oczywiście.
    Pytanie moje brzmi: czy sądzicie, że jak wymienie płyn w ASO, dajmy na to na zielony, razem z płukaniem układu po starym płynie, to to gumowanie ustanie ? Pytałem właśnie dzisiaj w ASO i taka przyjemność kosztować mnie będzie 150,00 zł. Rzecz jasna bez zbiorniczka, bo ten już mam nowy. Co myślicie ?
    Wiem, że są te zdania, że może trochę ryzykowna jest wymiana płynu z czerwonego na zielony (czy tam żółty powiedzmy), bo komuś tam coś z maglem poszło. Tylko, że wielu ludzi na tym forum wymieniało płyn na zielony i wszystko ok. Np. grzdylu, z którym sam na ten temat rozmawiałem.

    EDIT:
    Dodam jeszcze, że mój płyn wydaje się być nieco "przepracowany". Ma on taki brązowy kolor i jest w nim lekki osad. Zresztą w tym temacie, w poście numer 246 jest zdjęcie mojego płynu. Jakbyście mogli coś doradzić...
    mariuszoles taka wymiana na zielony nie zniweluje do końca tego gumowania. Też to przerabiałem. Miałem dokładnie takie same objawy. To gumowanie po wymianie na zielony płyn trochę się zmniejszyło ale nie ustapiło całkowicie ( w gorące dni nadal występowało). Przyczyna leży gdzie indziej...nie wiem gdzie bo ja już nie drążyłem dalej tematu.
    Born to be wild.

  7. #357
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    Tutaj można posłuchać jak to wygląda u mnie tylko trzeba dać dźwięk na full. http://youtu.be/3ox5EtqCrJQ

  8. #358
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Ja takiego dźwięku nie mam. Albo po prostu to, co jest u Ciebie to dalsza faza. Nie wiem, czy wsłuchiwałeś się dokładnie, ale ja oprócz tego głośniejszego dźwięku słyszę na filmiku jeszcze taki cichszy, a jednocześnie nieco wyższy (ok. 38 sekunda). Takie jakby tarcie gumy - i ten dźwięk właśnie występuje u mnie.

  9. #359
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    tak,ten etap nazywa sie wymiana przekładni

  10. #360
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Pewnie też mnie to czeka prędzej, czy później W każdym razie ja już półtorej roku z tym gumowaniem jeżdżę i na razie nic więcej się nie dzieje.

Podobne wątki

  1. Wielki problem! Pomocy!! 2,4 JTD!
    Utworzone przez yelosnki w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-06-2014, 20:43
  2. Wielki Problem z 2.0TS POMOCY!!
    Utworzone przez konrad251 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 15:53
  3. Wielki problem z Zamkami
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:06
  4. wielki problem z gazem
    Utworzone przez Łuki_lubin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 08:27
  5. Wielki Problem z silnikiem!!!!!
    Utworzone przez luniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory