Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Zmotanie 156 2.4 JTD CF3 / co i jak zmmienić

  1. #1
    BOBAS
    Gość

    Arrow Zmotanie 156 2.4 JTD CF3 / co i jak zmmienić

    Witam

    z racji tego że stałem się szczęśliwym posiadaczem AR 156 JTD CF3 chciałbym zapytać osób bardziej doświadczonych w temacie o kilka rzeczy,
    aktualnie moc wozidła to 180 KM i coś ponad 350 Nm , chciałbym wykrzesać więcej z silnika tzn. celuję w moc 250 KM i tu nasuwa się kilka pytań, mianowicie:

    - jaką moc jestem w stanie wykrzesać na aktualnym zestawieniu czyli turbo standard, duże IC, zmieniony soft ?
    - czy po wymianie IC na FMIC zwiększy się moc i o ile (w przybliżeniu) ?
    - czy zmieniać aktualną turbinę na coś większego czy modzić tą ?
    - jakie części powinienem w silniku wymienić aby zwiększyć moc? wtryski ? pompa ? (na jakie) co jeszcze powinienem zmienić ?
    - jaką moc jest w stanie przenieść standardowe sprzęgło w 2.4 JTD?

    z góry dzięki za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    zaopatrz się w nowy komplet - tarcza / docisk / dwumas

    jak będziesz łagodnie z dołu traktował i jak tuner ograniczy tobie Nm z dołu to okolice 400Nm powinno wytrzymać o ile jest zdrowe

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Z tej 150KM? Maxa widziałem wykres 224 przy wymianie wszystkiego co się da. Kasa pewnie też odpowiednia.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  4. #4
    BOBAS
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    Z tej 150KM? Maxa widziałem wykres 224 przy wymianie wszystkiego co się da. Kasa pewnie też odpowiednia.
    a gdzie jest napisane 150 KM i skąd to zdziwienie ? skoro z 250 diesla mercedesa da się wyciągnąć ponad 300 KM z 2.0 TDI ponad 300 KM, to jaki tu niby ma być problem ? o kosztach nie rozmawiajmy bo to nie ten temat i szkoda czasu na rozliczenia zasobności mojego portfela

    zadałem kilka konkretnych pytań i oczekuję na nie odpowiedzi od ludzi biegłych w temacie, za kasztany dziękuję i zapraszam do działu Hydepark

    Semri - mówisz 224 KM przy wymianie wszystkiego - czyli czego ? jakbyś sprecyzował - i dlaczego tak mało

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    zaopatrz się w nowy komplet - tarcza / docisk / dwumas

    jak będziesz łagodnie z dołu traktował i jak tuner ograniczy tobie Nm z dołu to okolice 400Nm powinno wytrzymać o ile jest zdrowe
    nowy komplet tzn ? spiek czy ori ? spiek średnio mi pasuje ale jeśli to będzie warunek to do zrobienia - docisk - jaki ? jaka siła docisku ?
    Ostatnio edytowane przez BOBAS ; 12-11-2012 o 23:29

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Seryjne sprzęgło stosowane z tym silnikiem długo nie pociągnie mając w okolicach 2tys. obr. te 400Nm.

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    mowa tu o mocy 220/230km tak jak pisze kolega semri. Więcej mocy nie zniesie dwumas chyba że chcesz go zmieniać razem z olejem... i nie porównuj technologii mercedesa do JTD bo to całkiem co innego

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Trudno bd na 250 km ,jestem ciekaw ile auto wyplulo w serii ,jeśli masz sporo kasy 220 jest do osiągnięcia ,lecz dla mnie lepszym wyborem już by było 2.4 jtdm tam seria bd mieć z 180 kucy,jakiś kolega z forum ma zmodzona na ok.250 kucy

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Cytat Napisał BOBAS Zobacz post
    a gdzie jest napisane 150 KM i skąd to zdziwienie ?
    Nie zdziwienie tylko pytanie, bo skąd mam wiedzieć którą wersję 10V masz? Opis masz Gtv. Wywnioskowałem że 150 po tekście że aktualnie masz 180, czyli jakiś sofcik czy cipek.
    Co zmienione? Tu http://www.racingforum.pl/lofiversio...hp?t80163.html
    Ale życzę ku dobremu.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  9. #9
    BOBAS
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    Nie zdziwienie tylko pytanie, bo skąd mam wiedzieć którą wersję 10V masz? Opis masz Gtv. Wywnioskowałem że 150 po tekście że aktualnie masz 180, czyli jakiś sofcik czy cipek.
    Co zmienione? Tu http://www.racingforum.pl/lofiversio...hp?t80163.html
    Ale życzę ku dobremu.
    wersja w standardzie miała 140 KM / dzięki za dobre słowo

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Hmmm a nie szybciej, taniej i prościej będzie kupić GTA ?
    Bo tu oprócz samych modyfikacji silnika przydałoby się wstawić inny zawias, hamulce etc.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory