Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Zapaliła się "marchewa" po odłączeniu czujnika temperatury

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    55

    Domyślnie Zapaliła się "marchewa" po odłączeniu czujnika temperatury

    Witam,Jedno małe pytanko co do tzw marchewy .Wymienialiśmy dzisiaj termostat i wszystko ładnie chodziło ,ale że znajomy chciał sprawdzić jeszcze czy działa wiatrak odłączył wtyczkę od czujnika temp. Po odpaleniu wiatrak się załączył, ale zapaliła się marchewa i tak pali się non-stop, Moje pytanie czy ona sama zgaśnie po paru odpaleniach tak jak wyczytałem na forum, czy mogło dojść do uszkodzenia tego czujnika i czeka mnie wymiana?. Dodam tylko jeszcze że auto normalnie jedzie przyspiesza nie wpływa to wgl.na prace silnika (2.4jtd 136km) Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Powinna sama zgasnac U mnie błąd znikł od razu po następnym uruchomieniu
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  3. #3
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    u mnie w dwóch sztukach 156 marchewa zapalała się zaraz po wypięciu czujnika
    i równie szybko przestawała zaraz po wpięciu czujnika temp.
    żadnego kasowania i kilkukrotnego odpalania nie było








  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Zgaśnie sama za jakiś czas 10 odpaleńsilnika i przejechanie 30-50km
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    a u mnie ( dwie inne 156 ) gasła zaraz po zapięciu czujnika








  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    no tak ale zalezy jaki miales komp W starym moze i tak bylo W EOBD juz jest tak jak mowi maciek
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  7. #7
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    u mnie :
    156 TS 98
    156 TS 00

    te dwa przypadki bły badane przy odłączaniu czunika - o tych pisałem








  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Tak, jak pisał Maciek156 błąd zniknie. Zostanie w rejestrze ale niczym nie skutkuje.

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    55

    Domyślnie

    Dokładnie jak napisaliście sam błąd znikł podczas jazdy,dopiero poznaje to auto stąd tez moje pytanie Musze przyznać że to auto jest naprawdę nieźle pokręcone a zarazem wspaniałe .Pozdrawiam

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    55

    Domyślnie

    Witam odświeżam temat bo problem pojawił się znowu tylko że zauważyłem że spalanie drastycznie wzrosło Kontrolka wtrysku zapaliła się podczas spokojnej jeździe 50km/h .Auto chodzi normalnie ,ale pali dużo więcej .Wszystko to dzieję się po wymianie termostatu (prawdopodobnie jest walnięty bo wskaźnik pokazuje 50c) Czy to może być faktycznie wina termostatu ?

Podobne wątki

  1. Marchewa i błąd czujnika temperatury paliwa
    Utworzone przez wojtaak w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-06-2015, 19:53
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-05-2013, 19:29
  3. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-06-2012, 15:41
  4. "Marchewa" świeci- awaria wtrysku paliwa
    Utworzone przez set669 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-08-2011, 10:05
  5. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 09:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory