Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Absolutny brak mocy.

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar z4boj4d
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Działdowo / Gubin
    Auto
    156 1.8 TS LPG, 156 SW 1.9 16v,145 1.9 jtd
    Postów
    476

    Domyślnie Absolutny brak mocy.

    Borykam się z problemem braku mocy w AR 1.8 TS 144 KM.
    Sprawa wygląda tak w obecnym stanie mojej belli fiat punto 1.4 70 KM przyspiesza znacznie szybciej , jest po prostu bardziej dynamiczny . Niezbyt smaczne to odczucie.
    Gdy wcisnę gaz do dechy , alfa wgl tego czynu nie odbiera tj nie załapuję mojego żądania w natychmiastowym czasie można powiedzieć że wcale ponieważ po jakiś 2-3s ,,przyspiesza'' jest to pojęcie względne gdyż w ogóle tego nie czuć , zero dynamiki , obroty powoli rosną i mam wrażenie jakby cieżko byłoby się jej zebrać . Następnym problemem są częste szarpnięcia nie zależnie od biegu/poz.obrotów/ prędkości są to dosyć odczuwalne szarpnięcia , skomentowałbym to w następujący sposób jakby bella chciała a nie mogła śmignąć , ostatnio wychwiciłem dziwny odgłos w tłumiku kiedy puszczam gaz lub w innych sytuacjach.
    Auto zostało zagazowane w 2005 r. sekwencja .
    Gdy silnik pracuje na jałowym biegu słychać jego nie równa pracę wyżyny doliny , niziny odbierane są czasami tak jakby miał zgasnąć choć i to się zdarza gdy wrzucę na luz i gwałtownie zahamuje silnik kończy wtedy swoją pracę.
    Naprawdę dynamika nie jest poniżej przeciętnej jest tragiczna nie czuć wgl tego strasznie długo się rozpędza.
    Proszę o pomoc

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    podłącz pod komputer i wtedy napisz co wyszło ,bo przyczyn może być dużo




    Alfa, czyli walka serca z rozumem

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    To może być wszystko od zapchanego katalizatora począwszy na wytartych wałkach rozrządu skończywszy.
    Trzeba po kolei sprawdzać wszystkie układy, a przede wszystkim zacząć od podłączenia kompa.
    A sprzęgło masz dobre?

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    jak wciskasz gaz to obroty rosną czy też mułowato




    Alfa, czyli walka serca z rozumem

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Olej spala? Moim zdaniem słaba kompresja/przestawiony rozrząd/zapchany katalizator (ale wtedy na wolnych pracowałaby raczej równo). Pewnie wersje z uszkodzoną sondą lambda wchodzą w grę, ale to łatwo rozpoznać po błędach.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar z4boj4d
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Działdowo / Gubin
    Auto
    156 1.8 TS LPG, 156 SW 1.9 16v,145 1.9 jtd
    Postów
    476

    Domyślnie

    Cytat Napisał gechu Zobacz post
    jak wciskasz gaz to obroty rosną czy też mułowato
    Raczej mułowato , ale jak mam biegu jałowym wciskam gaz i obroty rosną normalnie w miarę szybko , do max , czy olej spala to nie wiem ponieważ auto mam od dwóch miesięcy wymieniałem olej bo okazało się że było poniżej min, także można twierdzić że bierze , podłącze pod kompa i napiszę jak i co .

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Olej spala? Moim zdaniem słaba kompresja/przestawiony rozrząd/zapchany katalizator (ale wtedy na wolnych pracowałaby raczej równo). Pewnie wersje z uszkodzoną sondą lambda wchodzą w grę, ale to łatwo rozpoznać po błędach.
    Po błędach gdy podłącze kompa?
    Zapomniałem dodać gdy włączę zapłon świeci mi się czerwona kontrolka od temperatury w momencie gdy zapalają się wszystkie , po chwili razem ze wszystkimi znika , raczej tego wcześniej nie zauważyłem ...

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar tomek921
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Częstochowa/Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD CF2
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał z4boj4d Zobacz post
    Zapomniałem dodać gdy włączę zapłon świeci mi się czerwona kontrolka od temperatury w momencie gdy zapalają się wszystkie , po chwili razem ze wszystkimi znika , raczej tego wcześniej nie zauważyłem ...
    To akurat normalne Zapala się też wtedy rezerwa.

    Podpięcie do FESa wszystko powie, bo przyczyn może być pełno, przepływka, sonda, i jak wyżej wspomnieli silnik w nie za dobrym stanie(wałki)

  8. #8
    Użytkownik Ogier Avatar HuskyDogs
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8 TS Sportwagon 2003 ,- AR GT 1.9 JTD 04. ,- Lancia Delta II 1.9TD
    Postów
    191

    Domyślnie

    Skad jestes? Mazowieckie ? Pomogę..
    Btw. Takie rzeczy jeszcze przy gazie sprawdzałeś świece ?? Kolego jak masz gaz świeczki daja tez o sobie znac w ten sposob przy gazie tylko platyna/irydowe zwykłe padaja jak muchy
    jesli wywali ci błedy mistfire cylinder.. tj. świece
    dolej benzyny środek do czyszczenia wtrysków trzeba uwazac benzyna też traci swoje własciwosci i leżaca w baku moze zrobić zamęt.
    "Jak kraść to miliony, jak kochać to księżniczki."

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Napisz skąd jesteś. Ktoś podłączy się kabelkiem i będzie więcej wiadomo.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  10. #10
    Użytkownik Ogier Avatar HuskyDogs
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8 TS Sportwagon 2003 ,- AR GT 1.9 JTD 04. ,- Lancia Delta II 1.9TD
    Postów
    191

    Domyślnie

    "nie płać Zenkowi postaw piwo alfaholikowi" - to za pomoc podpięcia
    "Jak kraść to miliony, jak kochać to księżniczki."

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory