Trzeba zwracać uwagę niektóre sprzęgła Luka są regenerowane,a Valeo występuje w dwóch zielone opakowania i brązowe/classic/ tańsze od zielonego i jakość troszkę słabsza.
- - - Updated - - -
Rodzajach-chciałam dodać.
Ja do swojej pierwszej włożyłem Valeo
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Do Alf moim zdaniem jednak najlepsze Valeo ale raczej tylko w zielonych pudełkach o tym pamiętajcie.
Ja do 156 JTD 8V 5 lat temu założyłem komplet Sachsa, jeżdżę nadal na nim a przebieg tego sprzęgła to 97 tyś km, nic się nie dzieje jestem zadowolony. W CW JTD 16V sprzęgło założone Valeo w 2008r, po przebiegu 120tyś km, urwało się ucho łożyska oporowego, tarcza i docisk były jeszcze w dobrym stanie ok. połowa zużycia, założyłem nowy komplet Valeo.
Bo z tego co zrozumiałem tamte drugie są ponoć troszkę gorsze jakościowo
W brązowych pudełkach nazywa nazywa się Valeo Classic jest to sprzęgło produkowane dla samochód które mają powyżej 10 lat/jeszcze nie do wszystkich modeli są one dostępne,będą wdrażane stopniowo/ są tam zastosowane trochę inne materiały,głownie chodzi o to by cena była niższa o co najmniej 10% i co za tym idzie żywotność też jest niższa/np.zielone średnia żywotność 150 tys.km,brązowe 120-130 tys./Taki ukłon w stronę Europy Wschodniej gdzie nikt nie chce przepłacać za części każdy chce tanie i dobre!
- - - Updated - - -
Gwarancja jest taka sama w jednym jak i w drugim przypadku.