Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 49

Temat: Musze odpinać aku, bo inaczej bum

  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie

    No ok ale dlaczego jak zmieni sie ten zapłon to nie strzeli jak się gaz zbierze w dolocie tego nie rozumiem.

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Bo wypada zapłon w innym momencie, wystarczy kilka stopni i już zawór będzie zamknięty.

    Nie wymyślaj, odepnij przewodzik na zapalonym silniku, zaślep czymś dziurkę i zostaw auto na godzinę. Sprawdzimy czy moja teoria jest słuszna

  3. #13
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie

    ok zrobie tak ale po godzinie nie strzeli musi postac z 5.

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał nelo89 Zobacz post
    ok zrobie tak ale po godzinie nie strzeli musi postac z 5.
    To niech do rana postoi po jeździe i tyle

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie

    A jak coś da rade jezdzić na lpg bez tego wężyka?

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Nie radzę, będziesz miał zbyt niskie ciśnienie gazu i albo będzie od razu wywalać na benzynę a jeśli nie, to w bardzoo krótkim czasie będzie do roboty głowica (i to najlepsza opcja).

    Jaki tam masz reduktor, to nie jest droga sprawa do 2 litrówki ;0

  7. #17
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie

    A niewiem jaki ten reduktor schowany jest pod filtrem i niechce mi się narazie dobierać do niego, ale jak to pomorze to go zmienie

    - - - Updated - - -

    Ale mnie to dobija instalacja nie ma roku i już by padł parownnik i jeszcze tyle czekać by zobaczyć poradę dcfan

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    A ja stawiam na to, ze zaciąga ci podciśnieniem gaz z reduktora w dolot. Odepnij rurkę podciśnieniową idącą z kolektora do reduktora i koniecznie ją zaślep czymś żeby nie ssało lewego powietrza. Zostaw auto i odpal - stawiam stówkę, że problemu nie będzie
    Niestety kolego stracił byś 100 bo po odpięciu tego przewodzika strzela nadal.

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Hmmm, a to ciekawe. Daj numer konta, zrobie przelew Podałem propozycję, bo sam miałem w dwóch autach identyczny przypadek i to własnie był problem. U mnie nowo kupiony reduktor po 2 tygodniach wymagał skręcenia, bo zaczął popuszczać gaz w podciśnienie, więc bywa różnie

    Możesz zrobić log z FES z kąta wyprzedzenia zapłonu i wskazań przepływomierza? Plus jeszcze czas wtrysku.

  9. #19
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie

    Niechce twojej 100 chce żeby zaczeła śmigać. Nie zabardzo mam gdzie zrobić log u mechaników chcą zostawić samochód na pare dni to dojdą ale nie mówią za ile, jak byłem na kompie to wywaliło mi błąd sondy i przepływki usuną błędy i na 2 dzień wyskoczył przepływki i jeszcze jakiś nieznany błąd p0100 bodajrze bo tak szybko gość odpioł kompa, że zabardzo nie zdążyłem luknąć.
    Da rade jakoś zmienić kąt zapłonu? Niewiem czy on się zmienia po odpięciu aku ale u mnie jest znaczna poprawa nie dusi się rano kopa ma niemiłosiernego nie ten samochód lecz po przejechaniu paru km i zgaszeniu silnika wraca wszystko do normy.
    Ostatnio edytowane przez nelo89 ; 16-11-2012 o 07:25

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Kup kabel za 30 zł a nie jeździsz na komputer....

Podobne wątki

  1. [159] Bluetooth inaczej
    Utworzone przez czyrek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-03-2014, 14:16
  2. Car PC trochę inaczej...:)
    Utworzone przez andrzejm36 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 11:06
  3. inaczej widziana 166
    Utworzone przez Sash w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-02-2010, 17:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory