Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: powody strzałów kolektor ssąc

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie powody strzałów kolektor ssąc

    Witam podajcie mi wszystkie morzliwe rzeczy strzałów w filtr powietrza na zimnym silniku, bo juz nie mam pojęcia co robić. Jak odpinam aku na nc nie występują ale po przejechaniu paru km powracają

    AR 156 2.0 TS +LPG

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    a komputer podłączałeś




    Alfa, czyli walka serca z rozumem

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie

    podłączałem i jest ok

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ArturK
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jelenia Gora
    Auto
    [156 2,4 JTD SW 2005]
    Postów
    295

    Domyślnie

    Strzały w kolektor ssący? Znaczy zawory ssące niedomknięte w momencie zapłonu, np. przestawiony pasek rozrządu, samozapłon w momencie napełniania ale tutaj by cewka musiała odpalić świecę za wcześnie, więc może błędny sygnał od czujnika położenia wału, poza tym niedopalona mieszanka, tylko że tutaj to strzał w kolektor wydechowy.

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie

    a po przestawieniu rozrządu występują inne obiawy? bo mam to tylko na zimnym przez jakies 30s potem jest ok. Po odpaleniu jakies 10-15s jest dobrze potem nastają strzały i za 30 s znowu dobrze i juz cały dzień ok

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Jeśli po odpięciu akumulatora nie strzela to znaczy, że instalacja nie domyka gazu. Znajdź bezpiecznik od całej instalacji (pewnie jest osobny kabel od aku), odepnij i sprawdź. Sam piszesz, że jak gazu w zbiorniku brak to problemu nie ma.
    Ostatnio edytowane przez premek ; 16-11-2012 o 09:24
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-10-2015, 10:52
  2. Kolektor 3.2
    Utworzone przez SebaM w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-09-2015, 00:14
  3. Kolektor 3.2 do 2.5 ?
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 25-01-2012, 22:55
  4. [145] Kolektor 4-2-1
    Utworzone przez kuba18nh w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-11-2010, 15:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory