Jesli ta boazeria to prawdziwe drewno a nie ersatz to jestem jak najbardziej za , wiec sie chyba nie poklocimy
Chyba ze ty wolisz imitacje i prawdziwe drewno to minus , to sie poklócimy
Jesli ta boazeria to prawdziwe drewno a nie ersatz to jestem jak najbardziej za , wiec sie chyba nie poklocimy
Chyba ze ty wolisz imitacje i prawdziwe drewno to minus , to sie poklócimy
Nie było twin sparków w ThesisieNajmniejszy silnik to 2.0 turbo później 2.4 benzyna 3.0 i 2,4 jtd
![]()
Wiem, wiem.Nie było twin sparków w Thesisie
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
wch a myslelismy o nim
- - - Updated - - -
mialo byc ech
![]()
Są gdzieś dokładniejsze dane i zdjęcia tego auta?
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Zapraszam na forum Lancia Klub PolskaJest tam trochę info na jej temat, a jeden z Klubowiczów ją oglądał na żywo
Link http://forum.lanciapolska.org/viewto...56149&start=15
Czyli jednak trochę pieniędzy trzeba wsadzić... Co to za silnik 2.4? Jakaś mutacja 2.0?
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 22-11-2012 o 21:30
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Silnik 2.4 VIS R5 o mocy 175KM dość dobrze znany wśród Lancisti, występujący m.in. w Lancii Kappa, czy Thesis. Można by go nazwać pochodną 2.0 VIS R5 występującego m.in. w Lybrze, Kappie, Fiacie Coupe (chyba), a to z racji wspólnego dołu i różnych innych części.
Niestety podobnie jak TSy wymaga dość dobrego traktowania - kompletny brak pałowania na zimno, nie kręcenia do odcinki, pilnowania stanu oleju jak oka w głowie etc., z powodu przekręcających się panewek. O dziwo problem z panewkami jest rzadszy w bliźniaczym 2.0 VIS.
Świetna? Zaryzykuję stwierdzenie, że z tych oferowanych w Thesis to najbardziej ryzykowny silnik![]()