Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Lejący wtryskiwacz - stałe napięcie TS 1.4 16V

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jarek_Jarecki
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Świdnica / Legnica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 16V T.S.
    Postów
    145

    Domyślnie

    Cytat Napisał siwy144 Zobacz post
    Sprawdź czy czasem to Ci instalacja lpg nie robi zwarcia omiń instalacje na tym wtrysku i zobacz.

    Racja!
    Ominąłem całą instalację - w sensie odciąlem LPG od wtrysków. Zrobiłem ten zabieg, ponieważ po ominięciu LPG na wtrysku nr2, zaczął w ten sam sposób lać wtrysk 1 a potem 4

    Po odcięciu LPG - byłem pewien, że wszystko będzie ok - ale nie bylo....ręce opadły
    Ale na spokojnie, bez emocji (bo nie wspomnę ile krwi mi ta alfa napsuła...) zacząłem sprawdzać instalację wtrysków (już po odcięciu LPG) i okazało się, że żle były pomieszane przdewody wtyczek wtrysków. Dokładniej, to 1 i 4 wtrysk był zamieniony pinami we wtyczce. Doszedłem do tego po schemacie z infotecha. Podpiąłem jak należy - i działa
    Auto odpala, wszystkie cylindry chodzą, skasowałem poprzednie błędy - żadnych nowych nie generuje auto

    Muszę tylko jeszcze wymienić olej, bo jest bardzo rozcieńczony benzyną z lejącego wtryskiwacza. Czeka mnie jeszcze "oddymianie" w sensie, że cały układ wydechowy jest "zalany" paliwem (paliwo wydostawało się wydechem) i teraz, zanim paliwo w wydechu, pomieszane z "sadzą" odparuje, to trochę chmurek auto puści

    Mam nadzieję, że po tym całym zabiegu, wszystko bedzie OK
    Stęskniłem się za tym autem - stało prawie miesiąc w garażu nieodpalane

    P.S.
    Tak przy okazji - może ma ktoś "zbędną" wiazkę od wtryskiwaczy do oddania za tzw czapkę gruszek?
    Powiem szczerze, że po tym zabiegu, którego dokonałem, mało estetycznie to wyglada...
    Ostatnio edytowane przez Jarek_Jarecki ; 09-11-2012 o 01:28

  2. #12
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    WEjś to ogarnij taśma parciana w bmw całe wiązki masz tak i wygląda bardzo estetycznie. Ale kup taka lepsza

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jarek_Jarecki
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Świdnica / Legnica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 16V T.S.
    Postów
    145

    Domyślnie

    ehhh problemu ciąąg dalszy....z tym, że to już nie wtryskiwacz tym razem

    już myślałem, że wszystko ładnie pięknie, pocieszyłem się z jazdy nie całe 3 dni i klops. Wracając wczoraj do domu - auto jechało jak należy, tzn. żadnych spadków mocy, dymienia itp. Tuż przed domem, zauważyłem w lusterku wstecznym lekki dymek. po wjechaniu na odwórku i pozostawieniu auta na biegu jałowym - ewidentnie - auto chodzi na 3 cylindry. Aby sprawdzić który, po kolei odpinałem wtyczki wtryskiwaczy, aby sprawdzić który to - i okazał się to numer 3.

    Pomyślałem, że dalej coś jest nie tak i odkręcilem listwę, aby sprawdzić czy wtrysk leje - przekręciłem zapłon - wtrysk po zapłonie nie leje. Zakręciłem motorem - wtryski rozpylaja paliwo, jak należy. Więc ta robota, którą zrobiłem wcześniej - jest OK.
    Z tym, że auto pali na 3 cylindry.
    Dodam, że:
    Kable nowe - wymieniałem jakieś 6m-cy temu.
    Tak samo cewki i świece.

    Qr*wa nie wiem co jest!
    Zadałem pytanie w dziale Dolnośląskie, czy może ma ktoś "pożyczyć" sprawne kable i cewki i sprawdzę, bo może moje się "zepsuły"


    A może być jeszcze coś innego?

  4. #14
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Zobacz iskre jak jest to kompresje.

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar Piszczyk
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Opole Lubelskie
    Auto
    AR166 2,5 / DELTA I 1,6 GTie / Thesis 3,0 V6 / HILUX 3,0 / Thema 2,8 PRV
    Postów
    132

    Domyślnie

    LPG nadal odpięte? czy bez różnicy Pb czy gaz?
    bo napisałeś że odpinałeś 3 wtryskiwacz
    czyli wina zasilania/wiązki od wtrysków (Pb lub gaz) a nie iskry (zapłonu)
    Ostatnio edytowane przez Piszczyk ; 15-11-2012 o 21:52

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jarek_Jarecki
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Świdnica / Legnica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 16V T.S.
    Postów
    145

    Domyślnie

    LPG nadal odpięte.
    Elektrycznie wiazka wtryskiwaczy ok - bo jak wyjąłem listwę z podpiętymi kablami i zakręciłem silnikiem to podawały.
    zauważyłem tylko, że 3 cyl nie działa

    aa i dodam, że pojawił się nowy detal w całej historii....po podpięciu pod kompa wskazuje na błąd " integrator sondy lambda"...i nie mogę go skasować

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar Piszczyk
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Opole Lubelskie
    Auto
    AR166 2,5 / DELTA I 1,6 GTie / Thesis 3,0 V6 / HILUX 3,0 / Thema 2,8 PRV
    Postów
    132

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarek_Jarecki Zobacz post
    aa i dodam, że pojawił się nowy detal w całej historii....po podpięciu pod kompa wskazuje na błąd " integrator sondy lambda"...i nie mogę go skasować
    u mnie zakończyło się wymianą przepływomierza na BOSCH ... 1050pln... (

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jarek_Jarecki
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Świdnica / Legnica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 16V T.S.
    Postów
    145

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piszczyk Zobacz post
    u mnie zakończyło się wymianą przepływomierza na BOSCH ... 1050pln... (
    kurcze - nawet mnie nie strasz....

Podobne wątki

  1. Autoalarm włączył się na stałe.
    Utworzone przez Robi619 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-08-2014, 22:35
  2. Lampka sufitowa tył nie włącza się na stałe
    Utworzone przez hagi w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 10-02-2013, 19:53
  3. [159] ConnectNav+ Jak wyłączyć radio na stałe
    Utworzone przez piotrpo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 18:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory