Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 92

Temat: Po nocy już nie odpaliła 1,4 Boxer

  1. #21
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Po zapachu, jutro odkręce świece i będzie jasne

  2. #22
    criss
    Gość

    Domyślnie

    tylko odkręcaj po próbie uruchomienia silnika. No i pisz jaki kolor ma świeca

  3. #23
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Jutro po południu tam zagladne i oczywiscie dam znac. Pozdrawiam

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    354

    Domyślnie

    czujnik położenia wału jak nie działa powinien wyskoczyć na kompie prawda? tak samo regulator ciśnienia paliwa? (jest coś takiego? jak jest to gdzie szukać?)

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomakt Zobacz post
    tak samo regulator ciśnienia paliwa?
    Elektronika nie jest w stanie zdiagnozować uszkodzenia regulatora. A znajduje się on pod kolektorem ssącym. Łatwo dojść po przewodach paliwowych. Obok niego mocowany jest tłumik drgań/tłumik pulsacji par paliwa, który wygląda niemal identycznie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	regulator.jpg
Wyświetleń:	371
Rozmiar:	43.3 KB
ID:	77781


  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomakt Zobacz post
    tak samo regulator ciśnienia paliwa? (jest coś takiego? jak jest to gdzie szukać?)
    regulator nie ma nic wspólnego z komputerem czy jakimkolwiek czujnikiem jest na końcu listwy wtryskowej. Podejrzewam że to może byc problem z czujnikiem temperatury silnika ten na komputer

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Elektronika nie jest w stanie zdiagnozować uszkodzenia regulatora. A znajduje się on pod kolektorem ssącym. Łatwo dojść po przewodach paliwowych. Obok niego mocowany jest tłumik drgań/tłumik pulsacji par paliwa, który wygląda niemal identycznie
    ten znowu mnie przedrzeźnia
    tłumnik drgań przepływu paliwa ( nie oparów)

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    354

    Domyślnie

    a jakie są objawy złej pracy takiego regulatora?
    jakie są objawy złego tłumika drgań paliwa?

  8. #28
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Chodzi tu o regulator ciśnienia paliwa, tłumikiem sobie głowy nie zawracaj. uszkodzony regulator cisnienie paliwa kieruje paliwo wężykiem podcisnieniowym prosto do kolektora ssącego

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #29
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    uszkodzony regulator cisnienie paliwa kieruje paliwo wężykiem podcisnieniowym prosto do kolektora ssącego
    Miałem tak w 1.8.Uszkodzona membrana w regulatorze przepuszczała wachę właśnie do kolektora ssącego,przez co bardzo ciężko było auto uruchomić,ale udawało się.
    Może teraz przesadzę z wypowiedzią,ale zastanawiam się nad paskiem rozrządu.Przeskok albo jego zerwanie,z czego przy zerwaniu słyszał by jak jałowo obraca się wał przy kręceniu rozrusznikiem.Dziwne to trochę,bo wachę dostaje,iskra jest a nie pali.Czujnik od ssania raczej bym wykluczył,bo odpinałem go u siebie na zimnym silniku i z lekkim bólem,ale odpalił.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  10. #30
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Dziś wykręciłem świece po świecy, żadna nie była mokra od paliwa koloru siwego (popielatego).
    Wykręciłem też owy czujnik położenia wału był cały za maraszony olejm, wyczyściłem go i nic dalej zero życia.
    Wziąłem i wlałem trochę paliwa do cylindra i nic....................
    Jest tam moze jakiś bezpiecznik od wtryskow?
    Ostatnio edytowane przez mus102 ; 19-11-2012 o 14:00

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Po prostu nie odpaliła...
    Utworzone przez pawel1284 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 19-05-2015, 14:53
  2. Zaskoczenie - alfa nie odpaliła
    Utworzone przez fiejtekt w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 28-03-2012, 19:17
  3. Zgasiłem i juz nie odpaliła JTD
    Utworzone przez jaroman2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 12:01
  4. [155] Odpaliła na 4 lub 5 cyl.
    Utworzone przez Michu1 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-12-2010, 17:40
  5. [156] Rano nie odpaliła??? 2,4 jtd 136kM
    Utworzone przez chodaki4 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2008, 23:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory