Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: AR 146 1.9

  1. #11
    bercolek
    Gość

    Domyślnie

    Witam,
    Miałem Fiata Tempre TD, i silnik jest odporny, w zimę odpalał bezproblemowo i zawijał pierwsze golfy i passaty TDi. Jeździł na byle czym
    Sprawdź przy dodawaniu gazu czy wąż do dolotu twardnieje, zajrzyj do dolotu - zobaczysz tam olej - nie przejmuj się, oczywiście jeśli się nie wylewa. Czarny, maziowaty może być.
    Wsłuchaj się jak kręci rozrusznik, mają to być szybkie obroty, jeśli wolno się kreci silnik przy odpalaniu - rozrusznik do remontu, silnik w porządku.
    Przy dodawaniu gazu MUSI puścić czarną chmurkę, ale nie dużą. Układ się przestawia na większy wydatek, bo turbo zaczyna dużo pompować i niespalone do końca paliwo powoduje chmurkę.
    Biały-siwy dym w każdym samochodzie zwiastuje problemy.
    Pozdrawiam

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wojce
    Artykuł o spalinach :

    http://www.wojdas.24x7.pl/download/spaliny.pdf

    cytat z niego
    "spaliny koloru czarnego w silnikach diesla sygnalizują ,że układ zasilania silnika jest znacznie zużyty co kwalifikuje silnik do remontu "

    czyli sprawny silniczek diesla nie może kopcić
    Skoro opierasz się na artykule do którego podałeś wszystkim linka - jest tam jeszcze jeden podpunkt mówiący o czarnych spalinach
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar WeGi
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Nowy Sacz
    Auto
    159 2.4 JTDm
    Postów
    203

    Domyślnie

    Cytat Napisał bercolek
    Witam,
    Miałem Fiata Tempre TD, i silnik jest odporny, w zimę odpalał bezproblemowo i zawijał pierwsze golfy i passaty TDi. Jeździł na byle czym
    Sprawdź przy dodawaniu gazu czy wąż do dolotu twardnieje, zajrzyj do dolotu - zobaczysz tam olej - nie przejmuj się, oczywiście jeśli się nie wylewa. Czarny, maziowaty może być.
    Wsłuchaj się jak kręci rozrusznik, mają to być szybkie obroty, jeśli wolno się kreci silnik przy odpalaniu - rozrusznik do remontu, silnik w porządku.
    Przy dodawaniu gazu MUSI puścić czarną chmurkę, ale nie dużą. Układ się przestawia na większy wydatek, bo turbo zaczyna dużo pompować i niespalone do końca paliwo powoduje chmurkę.
    Biały-siwy dym w każdym samochodzie zwiastuje problemy.
    Pozdrawiam
    Olej jest dokładnie taki jak piszesz czyli czarny, maziowaty ..

    Rozrusznik kręci dobrze, szybko, na początku wydaje taki jakby pisk ( 3 sek. ) i potem elegancko .

    Co do dymku to owszem puszcza czarny, ale tylko wtedy gdy silnik jest zimny, potem gdy temperatura dochodzi do 80st.C to nie widać śladu dymku

    Czyli wychodzi na to że nie jest tak źle Dziękuję wszystkim za opinie i porady

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory