Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 92

Temat: Po nocy już nie odpaliła 1,4 Boxer

  1. #31
    criss
    Gość

    Domyślnie

    czyli nie dostaje paliwa. Ściągnij przewód paliwowy i przekręć kluczyk na zapłon i zobacz czy leci paliwo przez pare sekund.

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Czyli jeśli masz świece suche to tak jakby nie dostawała paliwa,inaczej świece by były całe mokre i czarne.

    - - - Updated - - -

    Właśnie spróbuj tak.

  3. #33
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Spróbowane, ściągłem przewód paliwo leci zaraz po przekręceniu kluczyka

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Kurczę rzeczywiście ciężka sprawa,nic mi już nie przychodzi do głowy.

    - - - Updated - - -

    Chyba jakieś fatum wisi nad 145/146 koledzy w innych postach też piszą o podobnych problemach/tylko że przy Ts/.

  5. #35
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Już mi dzisiaj nerwy puściły i odholowałem auto de mechanika, zobaczymy co wymyśli

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Jak będzie diagnoza to pisz co było przyczyną unieruchomienia na pewno się przyda innym,nie martw się Alfy mają swoje kaprysy,jest to bardzo denerwujące i stresujące ale to ich urok.

  7. #37
    criss
    Gość

    Domyślnie

    czyli co wtryski nie dają skoro paliwo na listwe idzie a świec nie zalewa. Pisałes że czuć paliwo czyli gdzieś ono sie wydostaje i jest brak ciśniena na wtryski. Wydaje sie że masz gdzieś przerwany przewód paliwowy na listwie wtryskowej lub ECU nie otwiera wtryskiwaczy podłączenie pod komp powinno pomóc

  8. #38
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Wiec tak: Wtryski nie podają paliwa, był podłączony pod kompa i zero błędów.
    Co jest odpowiedzialne za otwieranie wtryków?

    - - - Updated - - -

    Czy czujnik położenia wału może być za to odpowiedzialny?

  9. #39
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał mus102 Zobacz post
    Czy czujnik położenia wału może być za to odpowiedzialny?
    Nie może a nawet jest.Jeśli komp nie wykazał błędów w elektronice to szukaj w mechanice.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  10. #40
    esco1982
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mus102 Zobacz post
    Wiec tak: Wtryski nie podają paliwa, był podłączony pod kompa i zero błędów.
    Co jest odpowiedzialne za otwieranie wtryków?

    - - - Updated - - -

    Czy czujnik położenia wału może być za to odpowiedzialny?
    Besposrednio za sterowanie wtryskami odpowiedzialny jest ECU, do kazdego wtrysku ida dwa przewody= cerwony i zolty, czerwony to plus z przekaznika pompy <dwa srebre przekazniki w skrzynce z bezpiecznikami pod maska prawa strona, drugi jest od zasilania cewek zaplonu> do rzeczy
    Jezeli twierdzisz ze pompa dziala to i wtryski maja zasialnie<ten sam przekaznik>, wiec zostaje ECU = zolty przewod, wszystkie wtryski sa polaczone rownolegle czyli podaja paliwo w tym samym momencie. chodzi mi o to ze nie wierze ze padl ci ECU bo jak takby bylo to nie gasla by kontrolka CODE, wiec twierdze ze albo padl przekaznik albo pompa, to ze po zdjeciu wezyka plecialo paliwo o niczym nie swiadczy, w ukladzie jest caly czas jakies cisnienie wiec musi leciec<uwierzcie mi przerabialem taki temat w SUZUKI LIANA>

    Jeszcze jest czujnik polozenia walu ale jezeli jest iskra to powinien byc ok, zajrzalbym jeszcze na uszczelnienie<simering> walu bo mowiles ze czujnik byl pokryty jakby olejem <ale to tak na marginesie>

    Pozdrawiam

    P.S. Sprawdzilem dokladniej wiec jezeli masz iskre to przekaznik o ktorym wczesniej pisalem jest ok <zasilanie cewek zaplonu>, zostaje pompa <czy slyszysz po przekreceniu kluczyka dzwiek pracujacej pompy, latwo to uslyszec>, a jeszcze jest wylacznik zderzeniowy pod siedzeniem kierowcy < przez z niego podawana jest masa na pompe> wiec jesli ma przerwe to pompa nie zadziala>
    Ostatnio edytowane przez esco1982 ; 19-11-2012 o 23:19

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Po prostu nie odpaliła...
    Utworzone przez pawel1284 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 19-05-2015, 14:53
  2. Zaskoczenie - alfa nie odpaliła
    Utworzone przez fiejtekt w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 28-03-2012, 19:17
  3. Zgasiłem i juz nie odpaliła JTD
    Utworzone przez jaroman2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 12:01
  4. [155] Odpaliła na 4 lub 5 cyl.
    Utworzone przez Michu1 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-12-2010, 17:40
  5. [156] Rano nie odpaliła??? 2,4 jtd 136kM
    Utworzone przez chodaki4 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2008, 23:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory