Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 92

Temat: Po nocy już nie odpaliła 1,4 Boxer

  1. #41
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Pompę słychać, jak sprawdzić ten wyłącznik zderzeniowy?

  2. #42
    dbasia22
    Gość

    Domyślnie

    Wciśnij tylko przycisk od góry i ma być ale jak pompę słychać to czujnik jest ok.

  3. #43
    esco1982
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dbasia22 Zobacz post
    Wciśnij tylko przycisk od góry i ma być ale jak pompę słychać to czujnik jest ok.

    Jezeli slychac pompe to tak jak napisal kolega wylacznik zderzeniowy jest ok
    pozostalo sprawdzić czy wtryski dostaja napiecie, podłącz sie miernikiem do jednej z wtyczke wtrysku i podczas krecenia powinno byc impulsowo podawane 12v, jezeli niema to zostaja przewody od wtryskow<zasilanie>, może masz gdzies przerwe no juz nic innego nie moze byc jezeli jest iskra.

    No jeszcze zostaje czujnik polożenia walu ale watpie żeby on odcinal wtryski

    Sprawdz przewody od wtryskow szczegolnie przy przekazniku o ktorym wczesniej pisalem.

    Pozdrawiam

  4. #44
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Na żółtym kablu od wtyczki co idzie do wtrysku nie ma uziemienia. Gdzie szukać?

  5. #45
    esco1982
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mus102 Zobacz post
    Na żółtym kablu od wtyczki co idzie do wtrysku nie ma uziemienia. Gdzie szukać?
    Żółty przewod idzie bezposrednio do sterownika<ECU>, masę mozesz wziaść np. z obudowy silnika, kolektora dolotowego itp. <czyste miejsce bez rdzy i farby>

    Masa Ci nie jest potrzebna, napiecie powinno byc miedzy czerwonym a żóltym przewodem<12V>, jezeli podczas krecenia niema żadnego napiecia wiec masz przerwe na czerwonym lub żółtym przewodzie

    Jeżeli znasz sie na rzeczy <wykonywanie pomiarów miernikiem elektrycznym> to napewno sobie poradzisz.

    Pozdrawiam

  6. #46
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Napiecie jest tylko po odłączeniu wszystkich wtryskiwaczy, po połączeniu choć jednego napięcie zanika.
    Wtryskiwacze sprawne sprawdzone na krótko

    - - - Updated - - -

    Wynika na to, że uszkodzony jest ECU.
    I tu moje pytanie czym się sugerować przy zakupie nowego z alledrogo, czy wystarczy po prostu zamienić jes czy np. kodować na nowoo immo. czy coś w tym stylu

  7. #47
    criss
    Gość

    Domyślnie

    dawałeś do mechanika i nie podłączał pod komp ?

  8. #48
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    Podłączał, wyszedł tylko błąd cewki, ale po skasowaniu już się nie pojawil. 0 błędów

  9. #49
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Jak dobrze rozumiem bella dalej bez życia mechanik sobie nie poradził?

  10. #50
    mus102
    Gość

    Domyślnie

    No na razie się męczy dalej, dziwne jest to, że na kompie żadnych błędów, napięcie mierzone miernikem na wtykach od wtrysków jest, ale po podlączeniu choćby jednego wtrysku zanika. A wtryski sprawne sprawdzane na krótko

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Po prostu nie odpaliła...
    Utworzone przez pawel1284 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 19-05-2015, 14:53
  2. Zaskoczenie - alfa nie odpaliła
    Utworzone przez fiejtekt w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 28-03-2012, 19:17
  3. Zgasiłem i juz nie odpaliła JTD
    Utworzone przez jaroman2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 12:01
  4. [155] Odpaliła na 4 lub 5 cyl.
    Utworzone przez Michu1 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-12-2010, 17:40
  5. [156] Rano nie odpaliła??? 2,4 jtd 136kM
    Utworzone przez chodaki4 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2008, 23:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory