Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Selespeed problem z odpaleniem auta i inne ciekawostki...

  1. #11
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał majersco Zobacz post
    jeśli auto wyłączę na N, wyjmę kluczyk, włożę z powrotem i przekręcę na MAR to biegi wchodzą 1,2,N,R(inne biegi w SS nie wchodzą w tej pozycji
    To żle mają wchodzić wszystkie.
    Cytat Napisał majersco Zobacz post
    co znaczy "naduszasz hamulec?" ?
    Procedura odpalania jest taka
    Naciskasz hamulec potem odpalasz.Jak jest na biegu bez hamulca nie odpali jak jest w pozycji N to bez hamulca odpali.
    Daj logi z SS najlepiej z Fesa
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  2. #12
    amon
    Gość

    Domyślnie

    P1773 Sensor 1 dla ciśnienia hydraulicznego
    sygnał zbyt dużego [ciśnienie hydrauliczne
    Sensor 1 Too High.
    Pompa nie kreci bo jak wskazuje blad cisnienie widzi wysokie. Przyczyna rzeczy moze byc zapowietrzony system ss. Jak byl wymieniany jakis element w ss to jedna z procedur jest depresing cisnienia, po montazu zas procedura odpowietrzenia, kalibracji poszczegolnych silownikow oraz palca aktywatora.

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar CARENZO
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    SBE
    Auto
    88147
    Postów
    142

    Domyślnie

    Cytat Napisał amon Zobacz post
    Pompa nie kreci bo jak wskazuje blad cisnienie widzi wysokie. Przyczyna rzeczy moze byc zapowietrzony system ss. Jak byl wymieniany jakis element w ss to jedna z procedur jest depresing cisnienia, po montazu zas procedura odpowietrzenia, kalibracji poszczegolnych silownikow oraz palca aktywatora.
    Mam teraz trochę innych zajęć, na dniach się tym będę zajmował i dam znać.
    Dzięki za pomysły.

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar CARENZO
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    SBE
    Auto
    88147
    Postów
    142

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    To żle mają wchodzić wszystkie.

    Procedura odpalania jest taka
    Naciskasz hamulec potem odpalasz.Jak jest na biegu bez hamulca nie odpali jak jest w pozycji N to bez hamulca odpali.
    Daj logi z SS najlepiej z Fesa
    Dzisiaj trochę pokombinowałem przy SS, zrobiłem wszystkie testy examinerem i wyszły pozytywnie prócz kalibracji sprzęgła. Być może spowodowane to jest mała ilością płynu w układzie bo mi trochę wyciekło, jak doleję to jeszcze raz zrobię. Po wszystkich testach zostawiałem auto na 1,2,R i auto bez problemu odpalało w każdej sytuacji, jednak raz mi się pojawił błąd przy odpowietrzaniu sprzęgła(ten sam co wcześniej czyli niskie ciśnienie w układzie P1773), ale skasowałem i cisza na razie. Przejechałem się- też wszystko OK. Doleję oleju, skalibruję sprzęgło, pojeżdżę i zobaczymy.

    Dzisiaj pompa ładnie pracowała za każdym razem, tylko w jednym przypadku jej nie słyszałem- przy otwieraniu drzwi, ale że non stop je otwierałem-zamykałem to zobaczę z rana jak temat wygląda.

    Pisałeś, że wszystkie biegi mają wchodzić na zapłonie- ile przerobiłem SS to żaden nigdy nie wrzucał wyżej niż drugi bieg...zbieg okoliczności?!

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Instrukcja podaje,że należy zostawiać na biegu 1.
    Sprawdz czujnik pod pedałem hamulca.
    Aha czy w fesie widzi,że otwierasz drzwi?

    - - - Updated - - -


    Który to czujnik?

    Obok akumulatora /147/
    Szukaj czarnej kostki ok 3cm na 3cm/ 50A/ powinny być dwa
    W 147 jeden jest w skrzynce drugi obok akumulatora od strony silnika.
    Czy napewno podpiąłeś wszytkie przewody prawidłowo w SS po przekładce?
    aha...jeśli byłby problem od czujnika hamulca to nie pojawiłby się czasami błąd na examinerze ? W razie pojawienia się problemu sprawdzę go, jednak to chyba nie ma najmniejszego związku z ciśnieniem w układzie SS...?

  5. #15
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    DOA / EP
    Auto
    156 2.0 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    U mnie przy wlaczonym zaplonie dzialaja wszystkie biegi. Natomiast na postoju przy uruchomionym silniku dzialaja tylko 1., 2. i wsteczny.

  6. #16
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał majersco Zobacz post
    ile przerobiłem SS to żaden nigdy nie wrzucał wyżej niż drugi bieg...zbieg okoliczności?!
    To jakie biegi i kiedy maja wchodzić wynika z samego zaprogramowania sterownika.
    Zabezpiecza się silnik, sprzęgło itd aby nie ruszać np.z 4 biegu.Dlatego w pozycji MAR wchodzą wszystkie biegi a przy włączonym silniku tylko 1,2 i R
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    I jak kolego, rozwiązałeś swój problem ze selespeedem?

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar CARENZO
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    SBE
    Auto
    88147
    Postów
    142

    Domyślnie

    Cytat Napisał Woland83 Zobacz post
    I jak kolego, rozwiązałeś swój problem ze selespeedem?
    Dla zainteresowanych: pomógł examiner w 100%- zrobiłem wszystkie możliwe testy dla układu SS i jak na razie śmiga jak należy.

  9. #19
    Jacek1515
    Gość

    Domyślnie

    Koledzy może podpowiecie (bo już wyczerpuje powoli możliwości) co może być przyczyną że podczas postoju ciśnienie w układzie SS z 55bar spada do 45bar w ciągu 6-7 sekund i pompka często się załącza a podczas jazdy ciśnienie jest w porządku, trzyma stabilnie i pompka załącza się podczas 3 zmiany biegu. Akumulator ciśnienia był wymieniony jakieś 1,5 roku temu, nie mam żadnych nieszczelności, płynu nie ubywa oraz nie pokazuje żadnych błędów po podłączeniu pod alfadiag.

  10. #20
    Jacek1515
    Gość

    Domyślnie

    Nikt nie pomoże?

Podobne wątki

  1. Problem z odpaleniem auta. Niskie ciśnienie paliwa 1.9 JTD
    Utworzone przez Pawel8513 w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 24-01-2018, 22:51
  2. [159] Problemy z odpaleniem auta.
    Utworzone przez PrzemekZ81 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 21-12-2014, 12:04
  3. Problem z odpaleniem auta+z zamkiem centralnym
    Utworzone przez xzaar w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-12-2013, 22:57
  4. Problem z odpaleniem auta 2.4JTD
    Utworzone przez skinnerpl w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-11-2011, 14:03
  5. [2.4 JTD] drzenie auta na biegu jalowym i inne....
    Utworzone przez Dj_Direct w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-12-2007, 20:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory