Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: 156/1.8.ts- odwieczna walka z wahaczami

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie 156/1.8.ts- odwieczna walka z wahaczami

    w ostatnim roku zmieniłem wahacze górne dwa razy/fast/dolne raz również fast,po wymianie owych wahaczy już po tygodniu wracało lekkie stukanie,które z tygodnia na tydzień się pogarszało.Po miesiącu jazdy już nie mogłem słuchać stukania i pukania,wiec je reklamowałam,reklamacja została uznana kolejny raz.Padła męska decyzja,dół trv oryginał nad oryginały,góra trv oryginał nad oryginały /z napisem boge/.Wymienione na trv uff,będzie spokój,przód stał się sztywniejszy,różnica odczuwalna miedzy fast a trv ogromna.Tydzień spokojnej jazdy a tu hu. psu w dup. znowu zaczyna coś pukać,podobnie jak do walniętego wahacza,mam juz dosyc,macie jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić,czemu się tak dzieje na co zwrócić uwagę

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    A przypadkiem to ci magiel nie puka??????????

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Gumy na stabilizatorze , łączniki stabilizatora a jak dalej będzie prało to zostaje jak kolega wyżej pisze maglownica.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Chełm
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 jtd 136km 2000r SW; alfa 145 1.4 TS
    Postów
    60

    Domyślnie

    można pozgadywać, może to nie wahacze tylko np: gumy i łączniki stabilizatora. Możesz pojechać na szarpaki i sprawdzić stan zawieszenia, jeżeli tego nie robiłeś, ale nie jestem pewien czy wykażą one zużycie gum stabilizatora (to się chyba inaczej sprawdza).

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    jeszcze końcówki drążków mogą stukać...

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar marioroza
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
    Postów
    156

    Domyślnie

    On pisze wyraźnie o wahaczach. To nie możliwe że po tygodniu robią się luzy na wahaczach nawet najgorszych podróbach. Może zmień mechanika, może popełnia błędy albo dopiero się uczy.
    Innej możliwości nie widzę.

  7. #7
    Użytkownik Ogier Avatar nelo89
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    OSTROŁĘKA
    Auto
    Alfa Romeo 156. 2.0 TS. sportpack 2001r.
    Postów
    168

    Domyślnie

    Mam alfe pół roku gościu miał ją rok gadał że w zawieszeniu nic nie robił ,ja do domu mam odcinek dziurawej drogi i nic mi nie puka więc może to nie wachacze. Stabilizator drążka może?

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał nelo89 Zobacz post
    Mam alfe pół roku gościu miał ją rok gadał że w zawieszeniu nic nie robił ,ja do domu mam odcinek dziurawej drogi i nic mi nie puka więc może to nie wachacze. Stabilizator drążka może?
    Albo drążek stabilizatora

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Z obu stron lecą czy z jednej??????????
    Mi pukała maglownica, dość dziwnie to wyglądało, bo samochód po podniesieniu i ponownym postawieniu na kołach przez jakiś czas był tego dźwięku pozbawiony, ale po kilkudziesięciu kilometrach wracał, ale to wahaczy nie rozwala

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    maglownica odpada,rok temu miała regeneracje,a co po prawdzie idzie puścił jeden zimering a goście powiedzieli ze magiel jest ok żadnych luzów,dziś byłem na szarpakach nic nie wykazało,amory ok,tylko końcówka drążka jak by lekko ocierała o wahacz, lewa strona [miedzy wahaczem a końcówka drążka jest jakieś 3 cm luzu],prawa strona[miedzy wahaczem a końcówka drążka 4mm] facet podpowiedział ze mógł pęknąć stabilizator i stad te dziwne walenie,co do mojego Mecha to gość jest ok,rozrząd magiel itd.robił on i nie raz mu a raczki patrzałem,zna się i ani razu jeszcze mnie w konia nie zrobił,tamte wahacze były reklamowane reklamacje uznane,co do wahaczy to były złomem po 2 tysiach km,dodam ze miałem trv tez się rozleciał,sam sprzedawca się przyznał do wadliwej produkcji niewielkiej ilości.leciały z prawej strony,na prawej były już fasty oba,potem góra trv,,zaczęło walić z obu stron,zakupiłem wszystkie trv,lewa strona 138tys. km góra i dół oryginalne z fabryki
    Ostatnio edytowane przez borsukmax ; 01-12-2012 o 16:05

Podobne wątki

  1. O co chodzi z wahaczami górnymi???
    Utworzone przez grzewro w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-06-2012, 10:47
  2. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-06-2012, 16:59
  3. Proszę o poradę związaną z wahaczami
    Utworzone przez michal1mma w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-08-2011, 22:22
  4. Jakie macie doswiadczenia z wahaczami DELPHI
    Utworzone przez misiu7911 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-09-2010, 20:09
  5. Jak to dokładnie jest z tymi wahaczami
    Utworzone przez Francisc w dziale 156
    Odpowiedzi: 64
    Ostatni post / autor: 22-06-2009, 14:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory