Hm no dobra, ale przecież niby to pomaga, nawet ludzie umieszczali na youtube filmy z napraw.
Hm no dobra, ale przecież niby to pomaga, nawet ludzie umieszczali na youtube filmy z napraw.
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
Podobno pomaga tylko w pierwszych i bardzo delikatnych oznakach zużycia wariatora.
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo
Wiesz co no,niby to takie proste ale jednak nie.Jeżeli jest luz na kołach zębatych z powodu zbyt długiego jezdenia z klepaniem to lipa i wariator do śmietnika.Poza tym masz przyklejony temat o zestawie gdzie tez pare slow napisalem i nie wystarczy ten zestaw.Ja juz mam opanowane tolerancje w jakich ma sie miescic zuzycie i reszte potrzebnych czesci ktorych nie ma w zestawie.Ja osobiscie jezdze juz 2.5 roku i nie ma problemu a inne auta z okolic w ktorych zmienialem rozrzady z naprawa wariatora tez jezdza bez problemów.Przerobiłem juz troche tych wariatorow i sam zestaw to zwykla lipa.Poza tym trzeba uwazac z wyciaganiem i potem wkladaniem zebatek bo mozna zrobic zadziory na zebach i bedzie problem z zalozeniem walka i po wariatorze
- - - Updated - - -
Jak tylko klepie podczas rozruchu to jest na prawde szansa ze jest do ratowani ale to tez nie jest kwestia zmiany wkladki i sprezyny tylko i wylacznie.Wkladka z teflonu to lozysko slizgowe a sprezyna to sprezyna i jest odpowiedzialna za powrot walka w polozenie nominalne ale luz sie tworzy wzdluz i dzialajace sily powoli wywalaja kola zebate i walek zebaty-koniec
Zestaw jest tylko pomocniczy- po pomiarach dobiera sie reszte czesci
- - - Updated - - -
Kazdy wariator jest inaczej zuzyty
- - - Updated - - -
- - - Updated - - -
Ten film przedstawia wariator gdzie wlasnie jest owy luz na uzebieniu wiec jesli ktos takie cos posklada to niestety ale sieczka bedzie
Jak on nie wiedział co to jest, dopiero musiałem mu powiedzieć. Tak to jest jak się całe życie golfy klepie.
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
Szkody tylko calej operacji na demontaż i montaż,kasa i czas w bloto bo montuje się to samo co bylo
Panowie kupiłem wałek a na nim założony wariator. Jak sprawdzić najprościej czy wariat ma luzy?
dodam że trzymając jedną ręką za korpus wariatora a drugą za wałek, jest zblokowany, nie da się go kręcić ani w lewo ani w praco, czy to jest poprawne?
Ostatnio edytowane przez motofan ; 15-12-2012 o 14:49 Powód: update
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
Wstępnie to właśnie tak.Konkretnie to już potem na uzębieniu
dzięki Darek
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf