dopiero się żegnaliśmy po spocie, a ja sie znowu z wami witamjak nie urok to sraczka haha jak sie to mowi ;p padł mi nawiew w mojej belli, od czego mam zacząć samodzielną diagnozę? odpowiadaja za to jakies bezpieczniki, przekaźniki?
dopiero się żegnaliśmy po spocie, a ja sie znowu z wami witamjak nie urok to sraczka haha jak sie to mowi ;p padł mi nawiew w mojej belli, od czego mam zacząć samodzielną diagnozę? odpowiadaja za to jakies bezpieczniki, przekaźniki?
Oporonica sie znajduje pod nogami pasazera,zobacz czy styk ci sie nie stracil bo ja regularnie co roku mialem problemy z tym dobordziejstwem.Jezeli oczywiscie nie padl ci bezpiecznik![]()
jakie bezpieczniki za to odpowiadaja? przy kierownicy czy moze pod maską są przekaźniki ?
Pod kierownica,za schowkiem raczej
bezpieczniki sprawdzone, po zdjęciu pokrywy schowka jest schemat jakie bezpieczniki za co odpowiadają, na schemacie jest że 30A odpowiadają za nawiew, więc tylko te sprawdzałem, niestety okazało się że wszystkie są dobre. No nic zostalo mi zajrzeć do opornicy ale to nie dzisiaj bo jest cholernie ciemno. Jak juz sie zabiore za tą opornice to co warto sprawdzić w niej aby niczego nie przeoczyć?
sprawdz tez bezpieczniki od komp tak sa opisane chyba sa 2 w dolnym zedzie mi sie spalil i dmuchawa nie dzialala
w sumie swoja wypowiedzią podsunąłeś mi powiązanie dwóch rzeczy ze sobą. Mianowicie wraz z dmuchawą przestał mi działać pomiar temperatury na zewnatrz tzn cały czas pokazuje -20stopni . Jak bedzie jasno to posprawdzam wszystkie bezpieczniki bez wyjątku moze to ma jakieś powiązanie
btw. misiek718, fajny masz kolor samochodu <rotfl>
Witam kolego zrobiles
po kilku dniach wkoncu znalazłem troche czasu zeby sie tym zająć, okazało się że nie stykała niebieska mała wtyczka pod nogami pasażera i z tego całe zamieszaniekamień z serca mi spadł że to nie żadna opornica albo inne wiatraki
pozdrawiam i dziekuje za pomoc
![]()