Jeden z cylindrów nie pali (dokładnie nr 3) silnik nie ma mocy i wpada w bardzo duże wibracje, a komputer podaje błąd MCSF oraz błąd ukłądu VDC; powodem jest brak styku na wpięciu zasilania wtryskiwacza, który przestaje pracować. W miejscu, gdzie styk jest słaby widać ślady iskrzenia.
Najpierw rozłączyłem wtyk i pozaginałem dokładnie wszystkie styki, ale po paru tygodniach problem pojawił się ponownie, prawdopodobnie od wibracji wtyczka znowu nie łapie. Tym razem dolutowałem styk i spryskałem jeszcze contact spray-em. Niestety wystarczyło tylko na kolejne dwa tygodnie.
Czy ktoś z was miał podobny problem z zasilaniem wtrysku? Zaczynam się zastanawiać czy może to nie tylko wina tego jednego wtyku tylko kabla lub innej części instalacji. W tej chwili przychodzi mi do głowy wymienić wtyczkę, ale może macie jakieś inne pomysły.
(Silnik jak w tytule 1.9 JTDm 16V 150KM)
Z góry dziękuję za pomoc.