Strona 29 z 65 PierwszyPierwszy ... 192021222324252627282930313233343536373839 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 290 z 643

Temat: Termostat - wymiana JTD 1.9 16V

  1. #281
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 16v
    Postów
    51

    Domyślnie

    @Airen: troche dziwna diagnoza... akumulator wymieniałem w lutym

  2. #282
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Airen
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Była: Alfa Romeo 159SW marrone luci di bosco/Jest: Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    391

    Domyślnie

    Co nie znaczy, że nie jest słaby - niedoładowany
    Kilka osób miało problem ze skaczącą temp. przy rozruchu i okazywało się, że to wina aku.
    "For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson

  3. #283
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ja dalej mam ten problem.czasaqmi wystepuje.Aku i termostat wymienialem styczen/luty 2012 do tego dzis mi wyskoczyl przy zaplonie ABS na chwilke.Mysle ze to wina aku.Musze go podladowac

  4. #284
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Przy moim ciężkim odpalaniu też często pojawia się błąd 'ABS NOT AVAILABLE', po chwili znika. Aku jest mocno nadwyrężany... ale problemów z pseudo gotowaniem nie miałem.

  5. #285
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Łukasz.L.
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    159 JTDm 1.9 16V
    Postów
    269

    Domyślnie

    Cytat Napisał KuASY Zobacz post
    Swoją drogą alfa słabo się grzeje jeśli chodzi o temp silnika, moje służbowe reno 1.5dci nagrzewa się do 90*C po przejechaniu 3-4km
    Alfa potrzebuje prawie 10km
    Może trzeba użyć patentu z kartonem jak żuku czy polonezie?
    Moja 20sto letnia delta lepiej grzeje.
    Ostatnio edytowane przez Łukasz.L. ; 08-12-2012 o 08:52
    Pozdrawiam serdecznie

  6. #286
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Renault ma fajny pomysł, grzałki nurkowe
    Może tędy droga?

  7. #287
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał Łukasz.L. Zobacz post
    Może trzeba użyć patentu z kartonem jak żuku czy polonezie?
    Moja 20sto letnia delta lepiej grzeje.
    Silniki z Common Rail mają dużo większą sprawność niż silniki benzynowe. Stąd mało energii jest tracone na grzanie silnika. Stąd też długi czas oczekiwania na nagrzanie cieczy chłodzącej i długi czas na ciepło w środku - jest typowe w dzisiejszych nowoczesnych dieslach. Sytuacje ratują grzane siedzenia (dla osób, które je mają), albo dodatkowa elektryczna nagrzewnica wnętrza (też dla osób, które mają). Nie znam patentu Renault – coś pewnie pokombinowali, żeby było szybciej cieplej.

    Ja się zastanawiałem nad możliwością dołożenia elektrycznej nagrzewnicy wnętrza – czy ktoś z Was ma oryginalnie taki element? Pewnie doposażyć auto będzie niezwykle trudno i łatwiej pójść w elementy nieoryginalne (analogicznie do czujników parkowania). Na razie głośno myślę, do pracy mam 1,5 km i zwyczajnie nie używam samochodu na codzienne dojazdy – nawet w mroźne dni wolę podjechać 2 przystanki tramwajem niż męczyć się ze skrobaniem szyb, grzaniem auta, parkowaniem itd.

  8. #288
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Tak jest w reno - http://megane.com.pl/topic/26260-grz...we-informacje/
    Mam w pracy 1.5dci 2003 rok pięknie się grzeje i w aucie piekarnik

    Mam u siebie dodatkową nagrzewnicę P.T.C jeśli się nie mylę. Ale nawet jak dasz ogrzewanie to mimo tego nagrzewnica się studzi
    Nie ma co psioczyć,sami wybraliśmy takie silniki, więc trzeba jakoś tą zimę przetrwać i tyle.

  9. #289
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Pankuś
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kędzierzyn Koźle
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 16V
    Postów
    98

    Domyślnie

    Można założyć taki podgrzewacz. Jest kilka uniwersalnych np. http://moto.allegro.pl/duzy-podgrzew...856596856.html. Nawet w dziale Zrób to sam pojawił się taki tutorial. Ale czy ktoś już się bawił w to w 159?

  10. #290
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Na tym forum coś było. Pamiętam wniosek- szału nie ma. Niewiele szybciej się auto nagrzewa...

Podobne wątki

  1. [159] Termostat wymiana 2.4 JTDM 20v
    Utworzone przez jasio79 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 13-11-2016, 14:47
  2. Termostat
    Utworzone przez czanket w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 10:57
  3. [164] Termostat wymiana
    Utworzone przez kociniak08 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-07-2012, 16:46
  4. Wymiana rozrządu i termostat
    Utworzone przez wojti w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-03-2011, 18:03
  5. Termostat,naprawa czy wymiana na nowy
    Utworzone przez szyby1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-02-2011, 09:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory