Pokaż wyniki od 1 do 10 z 1341
			
		- 
	15-11-2010, 16:39 #1Użytkownik Dwusuwowiec
			
			
					
						
					
				
			
			
			
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 12 2008
 - Mieszka w
 - Bielsko-Biała
 - Auto
 - Alfa Romeo 159 150 KM SW 2007
 - Postów
 - 130
 
 JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku
				Witam.
Często zdarza mi się,że na zimnym silniku 159-tka ( 1,9 jtd-m ) jakby nie miałą ochoty zapalić.Chwyta jakby za drugim razem. co może być przyczyną ?
› Więcej...: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku
 - 
	
 - 
	15-11-2010, 17:53 #2Użytkownik Pirat drogowy
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 08 2010
 - Mieszka w
 - ZAMOŚĆ
 - Auto
 - VOLVO V60 D3 + MERCEDES 190E 2.6
 - Postów
 - 225
 
 
				Widzę, że problemy z zapalaniem 159 JTDM nie są rzadkim zjawiskiem. Trochę mnie to dziwi bo miałem sporo starszych JTD i rozruch to była ostatnia rzecz o którą bym się tam martwił. Można było zapomnieć o grzaniu świec a i tak paliły bez problemu. W 159 lepiej dać świecom się nagrzać a w ciepłe dni gdy nie działają potrafi sobie telepnąć przy rozruchu i nie zaskakuje z półobrotu.
Były:
159 1.9 JTDM 2006
156 2.4JTD 2002
 - 
	15-11-2010, 17:58 #3
 - 
	16-11-2010, 08:37 #4Użytkownik Pirat drogowy
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 08 2010
 - Mieszka w
 - ZAMOŚĆ
 - Auto
 - VOLVO V60 D3 + MERCEDES 190E 2.6
 - Postów
 - 225
 
 
				W ciepłe dni stan świec nie ma znaczenia. Dzisiaj rano 8 stopni zapalił na przysłowiowy dotyk podobnie przy (- 2) ale właśnie w ciepłe dni gdy świece nie grzeją potrafi pokręcić dłużej (2 do 3 sek) i telepnąć silnikiem przy starcie.
Były:
159 1.9 JTDM 2006
156 2.4JTD 2002
 - 
	21-05-2011, 03:26 #5Użytkownik Pirat drogowy
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 10 2010
 - Mieszka w
 - 3miasto
 - Auto
 - e500 w211
 - Postów
 - 264
 
 
				ja mam natomiast taki problem ze czy to zimno czy cieplo za kazdym razem jak dobrze ostygnie to przy starcie albo zapali odrazu ale sie trzesie przez chwile(tak jak by nie palil na wszystkie gary ,nie rowno pracuje) albo ciezko zapala ,wyskakuje info na kompie ze cos z temp silnika i gasnie. tak to jest wszystko oki,nowy aku i po generalnym przegladzie w serwisie.dodam tez ze auto uzytkuje za granica i dostaje normalne paliwo.
 - 
	21-05-2011, 09:04 #6Użytkownik Pirat drogowy
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 08 2010
 - Mieszka w
 - ZAMOŚĆ
 - Auto
 - VOLVO V60 D3 + MERCEDES 190E 2.6
 - Postów
 - 225
 
 
				Hmm, u mnie też ostatnio dwa razy wyskoczyło info przy starcie o za wysokiej temperaturze cieczy chłodzącej na zimnym silniku, po czym wskazówka temperatury szła do końca i spadała. Dodatkowo wczoraj chwilę po rozruchu pokazał mi wskaźnik kabinowy 90 stopni także czujnik temperatury do wymiany.
Z tym zapalaniem jakiegoś problemu wielkiego nie ma ale gdy jest ciepło a silnik zimny zapala wyraźnie gorzej. Miałem ostatnio inna 159 8V i paliła zdecydowanie lepiej.Były:
159 1.9 JTDM 2006
156 2.4JTD 2002
 - 
	21-05-2011, 11:11 #7Użytkownik Pirat drogowy
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 10 2010
 - Mieszka w
 - 3miasto
 - Auto
 - e500 w211
 - Postów
 - 264
 
 
				nie wiem dokladnie co to za info mi wyskakuje heh bo dzieje sie to bardzo szybko
 widac tylko znaczek od temp. naprawde nie wiem co jest , w serwisie mowia ze jest ok
no ale jak dla mnie troche nie ok skoro silnik przez pierwsze pare sekund nie pracuje jak nalezy.mialem wczesniej same benzyniaki i problemow takich na starcie nie bylo. mam nadzieje ze sie nic nie rozleci heheh bo dluga wyprawa mnie czeka(3,5tys km)
 - 
	14-09-2011, 20:26 #8Użytkownik Quadrifoglio Verde
			
			
					
						
					
				
			
			
			
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 07 2007
 - Mieszka w
 - Żegocina
 - Auto
 - AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
 - Postów
 - 6,673
 
 
				Ja zauważyłem u siebie inny problem. Odkąd mam 159 (ponad dwa miesiące), zdarzyło się to zaledwie kilka razy, kiedy silnik zdążył już ostygnąć, czyli np po nocnym postoju (w garażu), albo dzisiaj pod firmą po 10 godzinach postoju.
Otóż podczas odpalania kręcił dłużej niż zwykle, zapalił, ale z rury wypchnął sporo białego dymu... Co może być nie tak? Na ciepłym silniku nigdy się to nie zdarzyło.
Pozdrawiam.
- Rafał
 - 
	15-09-2011, 08:07 #9
 
				biały dym to spalony olej lub ciecz chłodząca...w najgorszym przypadku moga to być pierścienie tłokowe lub uszczelka pod głowicą..
 - 
	15-09-2011, 08:33 #10Użytkownik Pirat drogowy
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 08 2010
 - Mieszka w
 - ZAMOŚĆ
 - Auto
 - VOLVO V60 D3 + MERCEDES 190E 2.6
 - Postów
 - 225
 
Były:
159 1.9 JTDM 2006
156 2.4JTD 2002
 
Podobne wątki
- 
  
Biały dym na nierozgrzanym silniku
Utworzone przez vtvs w dziale GTOdpowiedzi: 11Ostatni post / autor: 28-11-2015, 22:28 - 
  
Ciężko pali na zimnym silniku przerywa szarpie
Utworzone przez murzyncannaba w dziale 166Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 28-11-2015, 11:37 - 
  
[159] Alfa 159 1.9 jTDm - nie odpala / ciężko pali / kontrolka świec żarorowych
Utworzone przez gresko1982 w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 12-03-2015, 13:36 - 
  
[159] 1.9 JTDm 150km - Ciężko odpala na zimnym silniku
Utworzone przez Wolfer w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 17-09-2014, 20:04 - 
  
Ciężko odpala na zimnym silniku 1.9 jtdm
Utworzone przez mike87 w dziale GTOdpowiedzi: 7Ostatni post / autor: 08-02-2014, 07:23 




					
					
					
						
  Odpowiedz z cytatem

			