Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Zadziałał ASR i w konsekwencji padł wahacz?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    też mam w 147 fasty w 156 jakies delphi czy quapy ... i jakoś ani w jednym ani w drugim nic sie takiego nie dzieje
    To zależy jak trafisz Tak samo jest w przypadku TRW...

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    I tak i nie - na fastach zrobilem juz w cholere kilometrów
    w 156 mam u siebie koło 10tys zrobione a zawias byl robiony na poczatku roku - wiec nie wiem ile poprzedni wlasciciel mógł zrobic - ale kwestia jest taka, ze od działania systemu nie powinno nic sie rozdupić.
    147 powodów do zadowolenia

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    No i mam winowajcę. Guma na sworzniu jest luźna i nie uszczelnia sworznia. Cały smar wyciekł i zaczęło trzeć metal o metal. Jeśli dobrze rozumiem to nie mogło się stać przy zakładaniu nowego wahacza (zsunięta guma) tylko podczas eksploatacji?
    Przejechałem na tym wahaczu przeszło 8tyś km i wszystko było OK. Jeśli był taki od samego początku to powinienem wcześniej słyszeć piski i trzaski a nie dopiero po zadziałaniu ASR?
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	sworzen.jpg
Wyświetleń:	135
Rozmiar:	131.2 KB
ID:	79695
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	sworzen.jpg
Wyświetleń:	98
Rozmiar:	79.6 KB
ID:	79693  

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Złoty
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Jaworzynka
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD Q4 SW DISTINCTIVE
    Postów
    521

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    ASR nie blokuje koła tylko "dławi" silnik. VDC blokuje koła.

    Wysłane z mojego GT-I9000
    ASR też blokuje koła. Jeżeli jedno buksuje, to ASR go lekko przyhamowuje tak, aby pociągło to drugie z lepszą przyczepnością. Dopiero gdy system wykryje, że oba koła buksują, dławi silnik. W moim Q4 działa to na wszystkie 4 koła do tego stopnia, że potrafię ruszyć pod górkę, kiedy 3 koła mam na lodzie i tylko jedno ciągnie auto.
    Ostatnio edytowane przez Złoty ; 10-12-2012 o 17:11

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Złoty rzeczywiście doczytałem, że u Nas działa też z hamulcami.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał godol Zobacz post
    Wjechałem więc na śnieg,
    Tylko zwrócę uwagę, że jeśli mamy do czynienia z głębszym śniegiem to lepiej ASR wyłączyć bo nie pomoże on z wyjazdem z kopnego śniegu.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Reklamuj ten wahacz - ja za takie uszkodzenie dostałem 100% zwrotów kosztów od sprzedającego, tzn hurtowni.
    Swoją drogą u mnie - z dokładnie takim samym uszkodzeniem nic sie nie działo - cisza jak makiem za siał - tylko z uwagi na to ze w pore to zauważyłem to zareklamowałem
    147 powodów do zadowolenia

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Zamówiłem TRW na wymianę i jak zrzucę tego złoma to oddam do warsztatu w którym robiłem zawias. Jak można robić wahacze które padają po 8 tyś km? Kpina. Nie jestem pewien czy to są Fasty, Vemy czy inne qapy bo oddałem mechanikom wóz a oni założyli 'włoskie wahacze' jak się okazało że oryginalne mają za duże luzy. Liczyłem się z tym, że padną szybciej niż OEMy czy TRW ale nie spodziewałem się, że tak szybko.
    Całą resztę mam Ricambi Originali bo wiedziałęm że górne wahacze, stabilizator i łączniki muszę wymienić.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Padł akumulator
    Utworzone przez gpp w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 15:21
  2. ABS padł
    Utworzone przez fabick w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-02-2012, 18:37
  3. [145] Padł ECU
    Utworzone przez Parzi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-12-2011, 15:29
  4. boxerek padł!! :(
    Utworzone przez maciomirek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 26-11-2007, 17:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory