Ciekawe jeszcze jak byłoby z płatnością kartą Alior Sync - czy zwrot 5% dotyczy płatności zagranicznych.
Ciekawe jeszcze jak byłoby z płatnością kartą Alior Sync - czy zwrot 5% dotyczy płatności zagranicznych.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
@largo
Ja mam FK Konigsport czyli innymi słowy Silverline X ale wykonany ze stali ocynkowanej a nie nierdzewnej.. i nigdy złego słowa nie powiem.. Naprawdę świetne zawieszenie i tego wyboru nie żałuję.. ani nawet tej sumy $ która na to poszła.. Warto tu dodać że FK amory do wersji Konigsport i Silverline X bierze od Koni.. więc mamy amortyzator Koni Sport + gwint na tym..
Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to klucze od regulacji wysokości mogłyby być troszkę dłuższe.. ale to chyba jest taki standard u wszystkich producentów ;D może kiedyś sobie przedłuże albo wytne dłuższy laserowo..
I dodam tylko od siebie że przy tak śmiesznej w tej chwili różnicy w cenie nie warto brać ani Highsport ani Silverline.. tylko SILVERLINE X!!macie wszystko co można mieć wtedy.. a cena na tą chwilę jest śmieszna poprostu..
Niestety wysrałem już duuuużo hajsu na części i różnica 230 funtów (koło 1200 zł) w cenie robi mi dużą różnicę. Prawdopodobnie zdecyduję się na "zwykłe" silverline. Poprzednio wykluczałem gwint, bo raczej () nie będę kręcił z wysokością, ale jak w cenie zwykłych zawiasów (a nawet taniej) jest dobry gwint to grzech nie brać
![]()
dobrze że nie zamówiłem tego Vogtlanda jednak skoro ten Pitstop to taka lipa, dzięki za link do FKwheelerwasp bo to chyba teraz najatrakcyjniejsza oferta jaką można znaleźć. A taki mały offtopic, trzeba jakiś spot na uczelni kiedyś zrobić
A tak na marginesie czym różniły się te zawieszenia że są rozdzielone ze względu na lata ??
http://www.carparts-tuning.co.uk/en/...7-Yr-2000.html
http://www.carparts-tuning.co.uk/en/Suspension-Tuning/Coilovers/Coilover-Highsport-fit-for-Alfa-Romeo-147-Typ-937-Yr-03-02.html
W przypadku jak wyleje amor, jest możliwość ich regeneracji czy śmietnik ?
Ostatnio edytowane przez mateusz00130 ; 07-12-2012 o 22:39
Srebny polift. A wiesz jak jest może z tą regeneracją ? Da radę zrobić to tak jak w bilsteinie ?
W sensie że ta?Bo tylko tą poliftową kojarzę
A co do regeneracji to tak troszkę bez sensu myśleć o regeneracji przed zakupem nowego bo zanim gwint od FK padnie to pewnie auto zmieni właściciela
Ale z tego co wiem gdzie amortyzatorom Koni sport użytym w tym gwincie można je regenerować podobnie jak Bilstein B8..
Dokładnie ta. Kurde jestem na 90% zdecydowany na ten gwincik FK, tylko obawiam się w lato że będzie straszny beton jak wejdzie nowa felga. Może ustawilibyśmy się któregoś dnia na uczelni i byś mnie przewiózł kawałek, żebym mógł zobaczyć jak to wybiera ?
Jeśli bierzesz wersje bez regulacji twardości to mogę Ci bez przejażdzki powiedzieć że będzie beton na feldze 17" i 18".. ja mam regulacje twardości na minimum stąd auto pracuję na drodze bardzo przyjemnie, sportowo.. nawet przy 18" zima i lato jak widzisz po aucie jest ok![]()
Mam pytanko. Zdecydowałem się na zakup FK SIlverline, ale nie wiem, który dokładnie pasuje do mojej 147.
http://www.carparts-tuning.co.uk/en/...e%20alfa%20147
http://www.carparts-tuning.co.uk/en/...e%20alfa%20147
Które powinienem wybrać do alfy 147 1,9 jTD 2004 przed liftem?