Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 48 z 48

Temat: 2.4 JTDM - zatkany DPF - brak turbo - obroty do 3tys.

  1. #41
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Jaki kolega ma przebieg? Auto pewne? Może DPF już padł? Co ile się wcześniej wypalał?

  2. #42
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrew Zobacz post
    Odpala, ale jeżdzi na 10% mocy jaką posiada. Pod górke zaczyna zwalniać i sie dławić. FES'a mam zarejestrowanego , kabelek obsługuje funkcje silnika, inne (serwis, klima, światla itd) już nie, ale to nie jest chyba potrzebne.

    Pozdro
    którą wersję i jaki masz kabel ?

    moim zdaniem DPF ewidentnie do wywalenia programowego i fizycznego..

  3. #43
    andrew
    Gość

    Domyślnie

    Kabelek chyba KKL wcześniej (urzywałem go do Renault). Z silnikiem się łączy i błędy kasuje. Auto przebieg ma 110 000. Auto raczej pewne, DPF był wypalany jakieś pół roku temu serwisowo.

    Pozdro

  4. #44
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Po pierwsze UŻYWAŁEM.

    Po drugie kablem KKL napewno nie wykonasz wypalania DPFu.
    Po trzecie DPFa idzie zatkać w ciągu kilku dni jazdy po mieście. Wiec to, że był tam kiedyś wypalany nie ma znaczenia.

  5. #45
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Z tego co pisze andrew wynika, że zapychanie się DPF to skutek a nie przyczyna. I w bardzo wielu sytuacjach tak jest. Filtr usypia czujność (ładnie czyści spaliny), a silnik ma jakiś problem. Pierwszym zauważalnym problemem jest częste wypalanie i zapychanie się filtra, a to tylko skutek problemów jaki ma osprzęt. Wycięcie filtra nic w takim przypadku nie da.

    Podane zostało wcześniej, że komputer wykazał błąd P2013 - warto przejrzeć czego dotyczy ten błąd (tutaj na forum trochę było napisane, warto przejrzeć).
    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...tml#post539278
    http://www.forum.alfaholicy.org/159_..._awaryjny.html
    http://www.alfaclub.pl/forum/viewtop...b9d0eadefe6878

    Czyli standard dla JTDm w 159: EGR i klapy wirowe - te dwie rzeczy do sprawdzenia na początek.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 10-12-2012 o 17:40

  6. #46
    andrew
    Gość

    Domyślnie

    Witam.
    Mam wiele do napisania, ale pokolei , żeby to miał ręce i nogi.
    Auto oddałem więc problem zniknął Ostatnie dni jego użytkowania to była masakra. Zpchanie DPF rosło, a moc spadał. Jak wracałem z pracy to pod górke (malutką) zwalniał. Wkońcu puknął, pierdnął, wkur... sie i stanąłem , wykasowałem mu błędy i dojechałem wkońcu do domu. Na miejscu okazało się , że stan DPF jest 40%. Potwierdzam to co pisaliście, że 100...ileś % zapchania to jeszcze nic.
    To co non stop teraz sie pokazuje, to błąd 2013 (w sam raz na ten rok ). Tutaj stawian na to co pisze powyżej Jahu. Niestety nie mam auta i nie mam jak sprawdzić. Po ostatnim nawet nie mam sił ,żeby się za to zabrać. Wiem , że użytkownik ma podjechać z nim do serwisu fiata. Jak coś się dowiem to napisze, co powiedzieli specjaliści.
    Pozdrawiam

  7. #47
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    Niech się ten nowy użytkownik dowie na forum o adres osób które ogarniają jtdm,bo z serwisu to wyjedzie z kwitkiem na 10k w tym przypadku
    Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS

  8. #48
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    omen przepraszam Cię bardzo za tę może obcesową uwagę, ale jak już zdecydowałeś się komuś zwrócić uwagę na błąd ortograficzny to zajrzyj do słownika, czy aby na pewno poprawnie napisany jest wyraz "BIERZĄCE", który widnieje u Ciebie już od jakiegoś czasu w sygnaturze, bo to bardzo podobna sytuacja...

    Cytat Napisał andrew Zobacz post
    Kabelek chyba KKL wcześniej (urzywałem go do Renault). Z silnikiem się łączy i błędy kasuje. Auto przebieg ma 110 000. Auto raczej pewne, DPF był wypalany jakieś pół roku temu serwisowo.

    Pozdro
    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Po pierwsze UŻYWAŁEM.

    Po drugie kablem KKL napewno nie wykonasz wypalania DPFu.
    Po trzecie DPFa idzie zatkać w ciągu kilku dni jazdy po mieście. Wiec to, że był tam kiedyś wypalany nie ma znaczenia.
    EOT.
    Ostatnio edytowane przez mariuszoles ; 07-01-2013 o 22:38

Podobne wątki

  1. Brak mocy 1.9 jtdm. Nie wkręca się na obroty.
    Utworzone przez belchatowianin w dziale 147
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 23-04-2018, 19:35
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-05-2015, 18:54
  3. Obroty a turbo
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-07-2010, 10:52
  4. Brak mocy do 3tys. obrotow
    Utworzone przez lukas2602 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 17:20
  5. [75]Obroty w 1.8 turbo
    Utworzone przez dav13 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-04-2009, 20:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory