Tak się składa, że mam doświadczenia z eksploatacji w LPG zarówno TS'a 2.0 jak i V-ki 2.5. Nie ma co ukrywać, że V-ka pociąga wyższe koszty eksploatacji, głównie za sprawą wyższego spalania (TS palił mi średnio ok.11l/100 LPG, V-ka średnio 13,5l/100 LPG). Trochę drożej wychodzi też bieżąca obsługa - wymiana rozrządu, oleju itp.
Jeżeli koszty utrzymania są dla Ciebie bardzo ważnym kryterium, myślę, że TS wcale nie byłby takim złym wyborem. Nawet zakładając, że spotka Cię kiedyś konieczność remontu TS'a ( tak jak mnie spotkała - obrócona panewka), w ogólnym rozrachunku koszty i tak przemawiałyby za TS'em (przy Twoim rocznym przebiegu 40-50 tys.km sama różnica w kosztach LPG między TS a V6 to będzie ok 3 tys.zł).
Co do wrażeń z jazdy, oczywiście V-ka deklasuje TS'aChociaż, zadbany TS też jeździ nie najgorzej.