Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: [156] wariator-jak złożyć ???

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Hm no dobra, ale przecież niby to pomaga, nawet ludzie umieszczali na youtube filmy z napraw.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Podobno pomaga tylko w pierwszych i bardzo delikatnych oznakach zużycia wariatora.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Wiesz co no,niby to takie proste ale jednak nie.Jeżeli jest luz na kołach zębatych z powodu zbyt długiego jezdenia z klepaniem to lipa i wariator do śmietnika.Poza tym masz przyklejony temat o zestawie gdzie tez pare slow napisalem i nie wystarczy ten zestaw.Ja juz mam opanowane tolerancje w jakich ma sie miescic zuzycie i reszte potrzebnych czesci ktorych nie ma w zestawie.Ja osobiscie jezdze juz 2.5 roku i nie ma problemu a inne auta z okolic w ktorych zmienialem rozrzady z naprawa wariatora tez jezdza bez problemów.Przerobiłem juz troche tych wariatorow i sam zestaw to zwykla lipa.Poza tym trzeba uwazac z wyciaganiem i potem wkladaniem zebatek bo mozna zrobic zadziory na zebach i bedzie problem z zalozeniem walka i po wariatorze

    - - - Updated - - -

    Jak tylko klepie podczas rozruchu to jest na prawde szansa ze jest do ratowani ale to tez nie jest kwestia zmiany wkladki i sprezyny tylko i wylacznie.Wkladka z teflonu to lozysko slizgowe a sprezyna to sprezyna i jest odpowiedzialna za powrot walka w polozenie nominalne ale luz sie tworzy wzdluz i dzialajace sily powoli wywalaja kola zebate i walek zebaty-koniec
    Zestaw jest tylko pomocniczy- po pomiarach dobiera sie reszte czesci

    - - - Updated - - -

    Kazdy wariator jest inaczej zuzyty

    - - - Updated - - -



    - - - Updated - - -

    Ten film przedstawia wariator gdzie wlasnie jest owy luz na uzebieniu wiec jesli ktos takie cos posklada to niestety ale sieczka bedzie

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Jak on nie wiedział co to jest, dopiero musiałem mu powiedzieć. Tak to jest jak się całe życie golfy klepie.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Szkody tylko calej operacji na demontaż i montaż,kasa i czas w bloto bo montuje się to samo co bylo

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Panowie kupiłem wałek a na nim założony wariator. Jak sprawdzić najprościej czy wariat ma luzy?

    dodam że trzymając jedną ręką za korpus wariatora a drugą za wałek, jest zblokowany, nie da się go kręcić ani w lewo ani w praco, czy to jest poprawne?
    Ostatnio edytowane przez motofan ; 15-12-2012 o 14:49 Powód: update
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Wstępnie to właśnie tak.Konkretnie to już potem na uzębieniu

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    dzięki Darek
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

Podobne wątki

  1. [147] Jak złożyć wariator
    Utworzone przez kakamistrz1990 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-04-2013, 19:59
  2. Jak złożyć wariator
    Utworzone przez Rzmudzior w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-02-2011, 18:59
  3. Budowa kluczyka. Rozebrałem i nie wiem jak złożyć.
    Utworzone przez konrado00` w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-12-2010, 22:33
  4. wariator?
    Utworzone przez lukka w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-08-2009, 18:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory