Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 81

Temat: Nowy zawias - Myszkujacy/Uciekajacy tyl

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    Poziomica na dach? I co mi to da? A jak bedzie oczko?
    W ten jakże ciepły sobotni wieczór chyba nie ogarniam waszych metod

  2. #12
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jakie oczko? kładziesz poziomicę w poprzek na środku dachu i mierzysz odległość do gleby.

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    Niewpadłbym na to Jaki jest oryginalny wymiar? Mam 17".

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Znowu muszę przypomnieć Ci o instrukcji

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    mea culpa

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar FifthGear
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    Obecnie Volvo S80 T6
    Postów
    637

    Domyślnie

    Cytat Napisał maestro Zobacz post
    Nic bardziej mylnego. Na każdej stacji (okregowej) możesz zmierzyć w dowolnej chwili sprawność amortyzatorów, oczywiście płacąc odpowiednią kaskę ustaloną przez ustawodawcę.

    Ponadto ja mam też obniżoną (nie wiem ile - tak kupiłem) i nie mam efektów które opisujecie. W zawieszeniu na przeglądzie do niczego sie nie doczepili a prosiłem żeby sie przyłożyli.

    Nie w Irlandii, tutaj nie ma jako takich stacji diagnostycznych. Moge zaplacic i jechac na przeglad ale to by bylo na tyle i nie jest to takie hop siup bo tutaj sie czeka okolo miesiaca do nawet 3 ! i za kazdym oblanym placi sie wiecej kasy na nastepnym! Normalny garaz nie ma takiego sprzetu niestety.

    Ja zmienialem caly zawias na nowy. Auto jest jak z fabryki tylko ze 3 razy twardsze. Poczekam moze sie dotrze jak nie to pojade do specjalisty od Alfy ale musze uzbierac kase bo on nie jest tani. Swieta ida wiec musze poczekac.

  7. #17
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Niektórzy czytają wybiurczo posty więc nie doczytali że jesteś w irlandii. A moja rada - zmień opony . Też tu pisałem podobne posty,zrobiłem zawieche z tyłu kompletną i auto jeździło ok.No ok jak na 225 ,dziewczyna jak wsiadła się przejechać (na codzień uży(wa fiata marea na 185 oponkach) to była w szoku,dla mnie było ok. Ale przed zimą postanowiłem zrobic zbierzność( bo geometrii w 166 nie poprawisz ),bo mam nowe zimówki i po ustawieniu było sporo gorzej. Już przeklełem to auto ale że nie mogłem wjechać do garażu to postanowiłem jednak założyć nowe zimówki (mimo niby złej zbierzności) i co się okazało? Auto idzie jak strzała,koleiny czy nie koleiny dziury czy nie dziury nie ma żadnego znaczenia. Tak samo jak w mojej poliftowej 166 opony 225 nie robiły na niej wrażenia tak na przedliftowej nie robią teraz . Więc nie słuchaj historyjek że tak ma być bo auto sztywne (swoją drogą ciekawy tok rozumowania auto sztywne -dupa pływa) tylko założ nowe opony. Nie takie nienajgorsze tylko najlepiej nowe. Bo prawdopodobnie masz lekko (lub bardziej zjechane wewnętrze strony opon),i mimo że wydaje się że jaką to robi różnicę(tez tak uważałem ) to na nowych oponach jest tak jak byc powinno.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar FifthGear
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    Obecnie Volvo S80 T6
    Postów
    637

    Domyślnie

    No chyba nie bede mial wyboru w takim razie. Komplet Federal SS-595 280 Euro wiec calkiem tanio A czytalem ze to sa dobre opony. Zreszta mialem je w mondeo ST200 i nigdy nie stracilem przyczepnosci a ostro go katowalem, z czerwonego pola to nie schodzilem i tutaj leje co drugi dzien.

  9. #19
    Niedźwiedź
    Gość

    Domyślnie

    Patrząc na wydruk, to zbieżność prawego tyłu masz na granicy. Czy tył ucieka w prawo? (przepraszam jeśli pisałeś, a nie doczytałem). Ja ze swoją sporo walczyłem i ustawiałem kilkukrotnie. Warto ustawić idealnie po środku i kilkukrotnie powiesić się za zawias (pobujać góra/dół samochodem) i sprawdzać co się stanie. W ten sposób można znaleźć jakąś tam średnią. Jeśli nie mają idealnych ślizgów i np stawiają jakiś opór przez tarcie w łożyskowaniu, to może się okazać, że kolejny pomiar po zrobieniu chociażby kilku metrów nie pokryje się z tym co masz na wydruku, tym bardziej, że tył jest na granicy - bardzo cienkiej zresztą

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar FifthGear
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    Obecnie Volvo S80 T6
    Postów
    637

    Domyślnie

    Cytat Napisał Niedźwiedź Zobacz post
    Patrząc na wydruk, to zbieżność prawego tyłu masz na granicy. Czy tył ucieka w prawo? (przepraszam jeśli pisałeś, a nie doczytałem). Ja ze swoją sporo walczyłem i ustawiałem kilkukrotnie. Warto ustawić idealnie po środku i kilkukrotnie powiesić się za zawias (pobujać góra/dół samochodem) i sprawdzać co się stanie. W ten sposób można znaleźć jakąś tam średnią. Jeśli nie mają idealnych ślizgów i np stawiają jakiś opór przez tarcie w łożyskowaniu, to może się okazać, że kolejny pomiar po zrobieniu chociażby kilku metrów nie pokryje się z tym co masz na wydruku, tym bardziej, że tył jest na granicy - bardzo cienkiej zresztą
    Tak tyl ucieka w prawo! Bylem u nich z reklamacja dzisiaj. Zero gadki, zostalem potraktowany jak jakis natret i debil co ma problem. Jak trzeba bylo placic to spoko loko byli mili. Jak juz widzieli ze podjezdzam to juz nie mieli czasu. Nawet wydruku mi nie chcieli dac. Bede musial jechac po swietach do kogos innego, znowu wywalanie kasy w bloto, to mi sie nie usmiecha. Zamiast opon to bede 20 razy zbieznosc robil bo patalachy nie potrafia dobrze. tego zrobic.

Podobne wątki

  1. Zawias na raz?
    Utworzone przez Pisiordini w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 20:05
  2. [155] Zawias
    Utworzone przez Zun w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-11-2009, 16:31
  3. [156] [156]przedni zawias
    Utworzone przez arturo w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-04-2008, 07:06
  4. Zawias drzwi.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 06-10-2007, 08:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory