Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: [33] Rozrząd w 16v - wielki kłopot

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    schemat siwego i lejka SIĘ RÓZNIA I TU JEST SeDNO S-PRAWY.
    2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
    33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
    www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    schematy sa takie same moze poza znaczkami T ktore sa w innym miejscu ale pasuja do siebie po przekreceniu silnika. Jesli masz jedna strone zalozona ustaw I i II zeby sie spotykaly i z drugiej na sile krec tez zeby sie tak zeszly wsun pasek i po sprawie proponuje kogos do pomocy bo bedzie odskakiwac po przekreceniu bo sie bedzie ustawiac na miejsce spoczynku czyli zawory pozamykane a nie tak jak ty chcesz

  3. #13
    wynalazek
    Gość

    Domyślnie

    A może przyczyna tkwi w przewodach, albo świece? Ja dziś popełniłem taki błąd i już myślałem że coś gorszego

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    No oto się tu rozchodzi załozycielowi tematu niezgadzają się znaki T , schemat lejka ma takie same oznaczenia jak koła anubisa
    2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
    33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
    www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo

  5. #15
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    poznan
    Postów
    80

    Domyślnie

    Rozumiem, że znaczki"T" nie spotykają się wszystkie razem (tj. 4 sztuki) tylko parami raz z lewej raz z prawej co półobrotu silnika. Rozrząd ustawiam wg tych "II i I" znaczków i potem sprawdzam czy wg tych "T". Czy tak?

  6. #16
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    516

    Domyślnie

    Cytat Napisał anubis82
    Rozumiem, że znaczki"T" nie spotykają się wszystkie razem (tj. 4 sztuki) tylko parami raz z lewej raz z prawej co półobrotu silnika. Rozrząd ustawiam wg tych "II i I" znaczków i potem sprawdzam czy wg tych "T". Czy tak?
    Tak jak napisałeś ustawiasz na "II i I" potem kręcisz silnikiem i sprawdzasz czy znaczki pasują do siebie raz będą się schodzić znaczki "T" a za kilka obrotów będą się schodzić wszystkie 4 znaczki "II i I'.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    schemat który podał Lejek jest OK.

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    Cytat Napisał phantom71
    schemat który podał Lejek jest OK.
    lejka się zgadza. A moze były jakieś dwa rodzaje kół ??
    2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
    33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
    www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo

  9. #19
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    sory bardzo ale wygląda mi to jak nabijanie postów,

    nie ma, nie istnieje żaden inny typ rozrządu 16v i schematy są proste i jasne. Czy naprawdę tak ciężko zrozumieć o co chodzi?.
    Moja dziewczyna u mnie w mojej i naszego kolegi Alfkach ustawiała rozrząd i dla niej to nie problem a wam ? oj wstyd koledzy wstyd, weźcie się trochę

    P.S 16v można ustawić na dwa sposoby jeden to znaczniki T, drugi prosty jak struna to na oznaczenia II I

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    Cytat Napisał Strzala_1
    sory bardzo ale wygląda mi to jak nabijanie postów,

    nie ma, nie istnieje żaden inny typ rozrządu 16v i schematy są proste i jasne. Czy naprawdę tak ciężko zrozumieć o co chodzi?.
    Moja dziewczyna u mnie w mojej i naszego kolegi Alfkach ustawiała rozrząd i dla niej to nie problem a wam ? oj wstyd koledzy wstyd, weźcie się trochę

    P.S 16v można ustawić na dwa sposoby jeden to znaczniki T, drugi prosty jak struna to na oznaczenia II I
    a co ty taki nerwowy. Opcja jest taka że są dwa różne schematy. . I dlaczego sa dwa różne??Ustawienie rozrządu to prosta sprawa i dla mnie ale ktos kto niema otym pojęcia moze sobie narobić lipy więc chyba lepiej że pyta o radę.
    2xIMOLA; 33 16V;164 3.0 12V ;155 V6 - było
    33 16V- aktualny biały obiekt do dopieszczenia
    www.LKAR.pl - Lubelski Klub Alfa Romeo

Podobne wątki

  1. rozrząd 1,6 105KM, 77kW kłopot
    Utworzone przez rosek w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-05-2013, 15:15
  2. [155] Marchewkowy kłopot
    Utworzone przez Vinc w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 12:20
  3. [146] kłopot z kierunkowskazem
    Utworzone przez Hands w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-06-2010, 17:38
  4. wielki kłopot alfa 156 1.8ts pomocy
    Utworzone przez MARIOMART w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-09-2009, 14:15
  5. wielki kłopot alfa 156 1.8ts pomocy
    Utworzone przez MARIOMART w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-09-2009, 23:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory