Wiec tak, jestem po rozmowie z SJS. Próby czasowe będą sie odbywały po dużej pętli ale nie tylko. Mają być dwie konfiguracje toru do jazdy na czas ale tak naprawdę to czas pokaże jak to zrobią. Na tą chwile nie jestem w stanie powiedzieć nic więcej.
Oczywiście nie będziemy jeździć w kółko jak w NASCAR, tylko będą różnego rodzaju "udziwnienia" typu szykany, zjazd na małą pętle, pewnie jakieś zawrotki. Nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi, czy uda się wykorzystać część leśną toru. Mimo to myślę, że Krusz i Rafter bedziecie zadowoleni, bo będzie możliwość wykorzystania w pełni potencjału toru w miedziance.
Co do części szkoleniowej, to po opisie, który usłyszałem, zapowiada sie wyśmienicie. Instruktorzy mają z nami przeprowadzić najciekawsze ćwiczenia z części pierwszej i drugiej szkoleń, które organizują. Ma być minimum teorii i max ćwiczeń. Do szkoleń będzie wykorzystana część leśna toru, gdzie w tym roku wymieniono asfalt. W 2013 maja wymienić infrastrukturę przyległą.
Mam nadzieję, że odpowiedź satysfakcjonuje i pozwoli podjąć słuszną decyzję.