Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 52

Temat: koszty alfy 156 - przy okazji jakość silnika ts

  1. #41
    mrutyś
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał obserwator737
    ...lepiej Corse
    mój tata ma corse i wymienia olej co jakieś 10-15tys km powiem mu aby się poprawił i zmieniał co 40 tys.

  2. #42
    obserwator737
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedicivalv0le


    nie ważne do jakich, ważne że pasek co chwilę nie strzela, i przejeżdża dużo więcej km bez remontu
    sam mylisz pojecia - wali mnie to ile wytrzymuje pasek bo stać mnie na jego (całego rozrządu)
    odpowiednio częstą wymianę + bardzo dobry olej co 10kkm - dzięki temu mam przyjemność obcowania z 7ko kiedy tylko zechcę

    jak ktoś lubi ecocośtam (pewnie 5,5ko max DD - ale mogę się mylic , wybacz - nie znam) to właśnie dla niego są inne marki


    to nie było porównanie F do AR tylko wskazanie pewnego toku myślowego - łopatologicznie zatem : "coś za coś"

    do serwisu (ASO) nie jeżdżę , kawy nie pijam

  3. #43
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,538

    Domyślnie

    ja nic nie kumam z tej dyskusji mój mechanik w KAŻDYM samochodzie po wymianie paska daje gwarancję tylko na max 60000km i to pod warunkiem ,że był wymieniany kompletny rozrząd / pytanie kto z tych ciągle biadolących na ts robi więcej niż 20000km rocznie/ .alfa nie jest tu jakimś dziwolągiem ze swoim 50000 cyklem wymian.ciągle zapominamy ,ze jest jeszcze coś równie ważnego przy wymianie paska jak jego wiek w naszym klimacie jest to max 3 lata bez względu na przebieg.olej tez powiniśmy wymieniać co najmniej raz do roku.także ja nic nienormalnego nie widzę w tym ts.silnik jak silnik ma swoje wyjezdzić i wyjeżdza.należy pamiętać ,że wszystko co jest wysilone ma mniejszą trwałość.a silniki ts właściwie mają jedną poważną wadę tz. nie są idiotoodporne a i skneroodporne.dziwne ale mam wrżanie ,ze najwięcej narzekają ci co kupili swojego ts za psie pieniądze i w swojej naiwności liczyli że za grosze będą mieli CUD maszynę.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #44
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar krzychoo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 147 Q2 JTD 16V
    Postów
    116

    Domyślnie

    Cytat Napisał obserwator737
    jak ktoś lubi ecocośtam (pewnie 5,5ko max DD - ale mogę się mylic , wybacz - nie znam) to właśnie dla niego są inne marki
    A to paradne, biorąc pod uwagę korzenie dzisiejszych benzyniaków Alfy.

  5. #45
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar AlfaFAN
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Pińczów
    Auto
    Fiat Tempra 1.6&2.0... mam nadzieję, że wkrótce Alfa Romeo...
    Postów
    295

    Domyślnie

    Cytat Napisał obserwator737
    jak ktoś lubi ecocośtam (pewnie 5,5ko max
    dokladnie 5400 kolego w 1,8 16v ecotec 115KM Przy takich obrotach jest max moc... Jak w maluchu prawie
    To moja tempra 1,6 8v(jak wiemy, silniki osmiozaworowe kreca sie nizej niz szestastki...)ma max moc przy 5800 :twisted:
    To samo tyczy sie stosunku srednicy tloka do skoku...w ecotec 1,8 jest to odpowiednio 82mmsrednicy i 86skoku jesli mnie pamiec nie myli...
    To juz w mojej temprze 1,6 jest 86 srednicy i 67skoku(wiem, wiem, roznica pojemnosci, ale srednica i tak wieksza)
    Poprostu ecotec'ow kierowca nawet nie ma ochoty krecic wysoko, bo po co? A jesli jezdzi delikatnie, to bedzie jezdzil 100lat przyslowiowe :wink:

    EDIT:
    http://autofoto.pl/blogs/marcin76/ar...-vectra-b.aspx
    EDIT2:
    Narzekacie na pasek rozrzadu...czy to tak wielki koszt wymienic pasek po 50tys km? :shock: Ze zezre sobie troszke oleju ten ts? To sa silniki WYSOKOOBROTOWE jesli zechcemy zauwazyc, a taki silnik chcial nie chcial troszke oleju sobie lyknie tez :wink: Tak jak kazdy silnik krecony do odcinki zreszta :mrgreen:
    Jesli ktos chce sie podjac, to proponuje test :mrgreen: Przez rok jezdzic Alfowskim TS do 4tys obrotow i zdac relacje po roku ile wzial oleju :mrgreen:
    "Nie boje się kogoś kto trenował 10000 kopnięć, boje się tego kto 10000 razy trenował jedno kopnięcie..." - Bruce Lee

  6. #46
    woytec
    Gość

    Domyślnie

    Poczytałem wasze opinie i jednak MAZDA RULEZ !

  7. #47
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    oj panowie, nie rozumiem po co te dyskusje, temat był, jest i będzie zawsze

    Sam mam podobnie, jak potrzebuję przewieźć coś daleko, po lipnej drodze itp to biorę od mamuśki VV polo, nie dlatego by pomykać z magiczną prędkością 80km/h tylko dlatego że zawieszenie się nie sypnie i spali 6l gazu

    A na codzień i tak jeżdżę alfą i jeździć nie przestanę, nie dlatego że przy dodawaniu gazu robi się wir w baku, nie dla chwil gdy klnę ją w garażu bo coś tam znowu trzeba było sprawdzić, lecz dla przyjemności jaką mam z jazdy, chociażby za każdym razem gdy objeżdżam opelki i inne wynalazki;p w końcu to tylko 2.0 a ile fajdy

  8. #48
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał woytec
    Poczytałem wasze opinie i jednak MAZDA RULEZ !
    Bzdury gadasz, Hondziarz Ci to mówi. Kup i pojeździj Alfą a zrozumiesz. A temat jest informacyjny, bo warto wiedzieć ile co kosztuje, żeby potem nie płakać jak gówniaż.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  9. #49
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Cytat Napisał woytec
    Poczytałem wasze opinie i jednak MAZDA RULEZ !
    Jak poczytałeś tak wywnioskowałeś.... Jednak wychodzi na to, że jestes skneruskiem...

  10. #50
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Alfa FAN...Święte słowa!!! N

    ic odać nic ująć do wypowiedzi...

    Trzeba byc obiektywnym, ale nie mozna w tej obiektywności widziec samych wad silnika, jak wszystko co ma minusy to ma i plusy koniec i kropka.

    Ja kocham swojego TSika czy kręce do 7 tysiaków czy do 4...zawsze ta sama frajda :mrgreen:

    Pozdro Alfiści
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

Podobne wątki

  1. Co wymienić przy okazji rozrządu i pompy
    Utworzone przez LukaSS w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-12-2014, 19:55
  2. spocik przy okazji WRC Pleszew
    Utworzone przez fajf w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 16:59
  3. Co wymienić przy okazji rozrządu i wariatora?
    Utworzone przez KarolAR156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-02-2012, 17:29
  4. [164] Wymiana wałka rozrzadu - co przy okazji
    Utworzone przez kw w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-03-2008, 12:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory