Mi dwukrotnie się wypalał stojąc w korku nie przekraczając prędkości 5 km/h, spalanie 50l / 100km. Warunki w jakich używam samochód to 80% miasto.
wracajac do mojej wszesniejszej wypowiedzi odnosnie tez bledu DPFa. wiem juz co sie narobilo jezeli to kogos interesuje... cala sprawa opiera sie na tych smiesznych klapkach w kolektorze doltowym. urwaly mi sie 3 klapki z czego 2 zostaly wessane do cylindrow a trzecia na szczescie utknela sobie jeszcze przed zaworem i tam pozostala... w wyniku wpadniecia tych 2 klapek do wymiany mam 4 zawory(zgiete) i ryse na tulei ale chyba nie grozna... jaka rada? odkreccie ten kolektor i wywalcie te pi#*&@e klapki...![]()
Rada? Ja wręcz już każę wywalać te klapki!!!
A tak na serio- ja bym się totalnie nie zastanawiał- sami widzicie czym to się kończy. Taka operacja jest tańsza niż remont silnika co x km. W dodatku auto odzyskuje wigor... ja ciągle nie mogę się nacieszyć![]()
Co to ma do rzeczy jaki przebieg czy kolektor? Wywalić
Taki maly?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
na moim przykładzie przy 33tys km wymieniony kolektor na gwarancji