Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 85

Temat: Zakup Alfy 156 V6

  1. #11
    Firestone
    Gość

    Domyślnie

    Za 6 tys można kupić okazje. Alfa a do tego V6 w polskich warunkach jest trudno zbywalnym samochodem. Patrz na mój przykład: wystawiłem za 10k, powoli schodziłem do 6k i zero zainteresowania mimo że auto jest zadbane i warte swojej ceny. Ostatecznie coraz bardziej odechciewa mi się sprzedaży i prawdopodobnie zostanie u mnie na długo.

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał Firestone Zobacz post
    Za 6 tys można kupić okazje. Alfa a do tego V6 w polskich warunkach jest trudno zbywalnym samochodem. Patrz na mój przykład: wystawiłem za 10k, powoli schodziłem do 6k i zero zainteresowania mimo że auto jest zadbane i warte swojej ceny. Ostatecznie coraz bardziej odechciewa mi się sprzedaży i prawdopodobnie zostanie u mnie na długo.
    ...dodam jeszcze tak zeby było obrazowo. zrobiłem 80 tys swoja pierwsza 156 v6 raz czyszczona przepustnica - wina polskiego paliwa, bo benzyna to to na pewno nie jest.
    tyle jesli chodzi o silnik słowo honoru. teraz mam zrobione 30 tys sportwagonem v6 i na razie otwieram maske tylko po to zeby czyscic baranki i sprawdzac ole. mam rowniez gta, ale od niedawna zrobiłem okolo 10 tys, a wczesniej jakies 3 lata temu zrobiłem GTA w rok 29 tysi i tez tylko maska otwierana zeby popatrzec, poczyscic, sprawdzic, nic poza tym.
    po zimie w GTA padł jeden czujnik abs i tyle pierdoła...teraz wiekszosc czasu mieszkam w uk i na prawdziwej benzynie, a taka tu jest, nawet olej nie chce sie brudzic...mam 16 tys zrobione na oleju i wciaz wyglada jak miodek.
    v6 jest totalnie bezobsługowym i bezproblemowym silnikiem dopracowywany od lat 70 i bez rzadnych psujkow. tzn jak juz koledzy pisali ...turba niet, dwumasa niet, bezposredniego wtrysku jak w jts niet, egeerow niet itd itp.
    miałem kiedys bmw e46 325 niby tez prosta wolnnossaca szostka, ale juz cewki padały srednio co pol roku, na przyklad troche jaj z wolnymi obrotami itd. w alfowskiej v6 nic sie nie chce psuc i uwielbia byc goniona, a to tez nie zawsze takie oczywiste u konkurencji.
    oleju wbrew legendom nawt po 15 tysiacach kilometrow nie chce ubywac ani ani tylko jakies tam sladowe ilosci
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 25-12-2012 o 14:55 Powód: piszesz chaotycznie i niechlujnie

  3. #13
    Firestone
    Gość

    Domyślnie

    na razie otwieram maske tylko po to zeby czyscic baranki
    Widzę że nie tylko ja mam takie zboczenia V6 jest bardzo dobra. Jeśli chodzi o sam silnik to u mnie padł tylko przepływomierz, termostat i napinacz paska klinowego. Oprócz ostatniego to same elementy które muszą się kiedyś zepsuć. Pękniętego słoneczka w sprzęgle nie zaliczam do silnika
    Co do oleju to nie jest źle. Po 4-5 tys km musiałem dolać jakieś 500-700ml a poci mi się trochę uszczelka pokrywy zaworów.
    Ostatnio edytowane przez Firestone ; 23-12-2012 o 19:01

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał Firestone Zobacz post
    Widzę że nie tylko ja mam takie zboczenia V6 jest bardzo dobra. Jeśli chodzi o sam silnik to u mnie padł tylko przepływomierz, termostat i napinacz paska klinowego. Oprócz ostatniego to same elementy które muszą się kiedyś [/COLOR]zepsuć. Pękniętego słoneczka w sprzęgle nie zaliczam do silnika
    aaaaaaaaaaa tak tak tak faktycznie zapomnialem. srednio raz na rok do 2 pada termostat, zgadza sie. to slaby punkt wszystkich alf z tego co juz sie zorientowałem, ale to w sumie totalna bzura i chwila roboty i znowu temperaturka jak zloto
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 25-12-2012 o 14:57

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Akurat to ze masz zloty olej po 16k to zle o nim swiadczy ;] bo ma kiepskie wlasciwosci czyszczace... a przepustnica nie brudzi nie od kiepskiej jakosci paliwa... tylko z oleju ktory odma puszcza w dolot i to normalne zjawisko po X latach uzytkowania no chyba ze masz fabrycznie nowy separator ktory chwyta cala mgielke.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Akurat to ze masz zloty olej po 16k to zle o nim swiadczy ;] bo ma kiepskie wlasciwosci czyszczace... a przepustnica nie brudzi nie od kiepskiej jakosci paliwa... tylko z oleju ktory odma puszcza w dolot i to normalne zjawisko po X latach uzytkowania no chyba ze masz fabrycznie nowy separator ktory chwyta cala mgielke.
    ....EEEEEEEE nie chce mi sie przepychac, ale jak juz chciałes mnie pouczyc uswiadomic co na tym forum juz sie stało norma ze z pomocy innej osobie plynnie przechodzimy w udawadnianie sobie nawzajem kto sie zna lepiej i kto jest madrzejszy.
    to masz racje ale tylko odrobine. zajechałes ksiazkowymi madrosciami, a ja bym oprocz tego radzil odrobine podepszec sie logika i bedzie juz całkiem ok.
    nie mam zadnego nowego separatora. czyste paliwo bez syfow i niestrawnych dla silnika chemikaliow sprawia, ze jest jak napisałem i nawet nie chce mi sie tego tłumaczyc, bo smieszne by to było to raz, a dwa z tymi własciwosciami czyszczacymi tez mi sie nie chce. Sam postudiuj. Jezdze zawsze i tylko i wyłacznie na selenia 10w60 jak ksiazka pisze, ale Ty na pewno wiesz lepiej na jakim oleju jezdze i na pewno jest do d... Stac mnie utrzymac dwie v6 w tym jedna GTA, ale nie mam na olej i jezdze na przemysłowym najtanszym mieneralnym...joł....Z czego ma sie niby czyscic ten silnik? Z najlepszej benzyny jaka moim zdaniem jest miedzy innymi w uk czy moze z tego, ze nie był olej zmieniany od 100 tys kilometrow, czy moze moje v6 to diesle ktore jak wiadomo gnoja olej w tempie błyskawicznym? oj te teorie i polemiki dla samej polemiki tudziez ...
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 25-12-2012 o 15:01

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    KOlego jakbym chcial Cie pouczac to bym to robil gdzie indziej... ogarnij temat ze silnik nie dogrzany wytwarza nagary ktore gromadza sie wewnatrz i te wlasnie nieczystosci sa usuwane przez olej... o mnie zamnie mozesz i lac olej do silnikow rakietowch nawet a swoja wiedze nie podpieram teoriami. Pozatym nie dziekuje lac olej do sportowej jazdy i mielic go przez 16k km :] spoko potraktuj moja wypowiedz jak powietrze czyli jakby jej nie bylo ;]
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    KOlego jakbym chcial Cie pouczac to bym to robil gdzie indziej... ogarnij temat ze silnik nie dogrzany wytwarza nagary ktore gromadza sie wewnatrz i te wlasnie nieczystosci sa usuwane przez olej... o mnie zamnie mozesz i lac olej do silnikow rakietowch nawet a swoja wiedze nie podpieram teoriami. Pozatym nie dziekuje lac olej do sportowej jazdy i mielic go przez 16k km :] spoko potraktuj moja wypowiedz jak powietrze czyli jakby jej nie bylo ;]
    ...dokładnie tak zrobie. temat ogarniam, modne slowo ostatnio. dzieki ogarnianiu wiem, ze juz jak tak sie upieramy to bardziej syf z powietrza ma wpływ niz odma. zwłaszcza jak mowimy o AR v6. co by ta odma musiała byc w psim stanie i ile przepuszczac syfu zeby brudzic przepustnice. gwoli scisłosci dla tych co tylko patrza zeby sie czepic...2.5 v6 w uk kosztuje nic, a moja na dodatek jest od 2 miesiecy do sprzedania. z uwagi na odleglosci przybywa km wiec nie zmieniam oleju, bo mam to juz w d... to raz, a dwa jak sie jezdzi na super paliwie do tego przy mega czystym uk air, a na dodatek miodzio olejek ma kolor, plus oczekiwanie na kupca to po jakiego mam zmieniac...ale Ty na pewno zmieniasz, tak jak ksiazka pisze, a do sprzedania zwłaszcza. pozdrawiam Cie serdecznie.....

    A WRACAJAC DO TEMATU ktory Cie interesuje ...czyli nie przepustnic odm i czestotliwosci wymian oleju KUPUJ V6 ANI SIE NIE ZASTANAWIAJ TO NA PRAWDE JEDEN Z MNIEJ PROBLEMATYCZNYCH SILNIKOW JAKIE ZNAM SPOTKAŁEM SŁYSZAŁEM ITD A W SWOJEJ KLASIE JEST MISTRZUNIEM ...zreszta w 1998 the engine of the year...zlał miedzy innymi r6 bmw i boxera subaru...chyba dosc powazna rekomendacja
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 25-12-2012 o 15:04

  9. #19
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Cytat Napisał tacka Zobacz post
    a wracajac do tematu ktory cie interesuje ...czyli nie przepustnic odm i czestotliwosci wymian oleju kupuj v6 ani sie nie zastanawiaj to na prawde jeden z mniej problematycznych silnikow jakie znam spotkałem słyszałem itd a w swojej klasie jest mistrzuniem ...zreszta w 1998 the engine of the year...zlał miedzy innymi r6 bmw i boxera subaru...chyba dosc powazna rekomendacja
    amen
    Ostatnio edytowane przez cinas ; 23-12-2012 o 21:25

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tacka Zobacz post
    ....EEEEEEEE nie chce mi sie przepychac ale jak juz chciałes mnie pouczyc uswiadomic co na tym forum juz sie stało norma ze z pomocy innej osobie plynnie przechodzimy w udawadnianie sobie nawzajem kto sie zna lepiej i kto jest madrzejszy...to masz racje ale tylko odrobine...zajechałes ksiazkowymi madrosciami...a ja bym oprocz tego radzil odrobine podepszec sie logiga i bedzie juz całkiem ok....nie mam zadnego nowego separatora czyste paliwo bez syfow i niestrawnych dla silnika chemikaliow sprawia ze jest jak napisałem i nawet nie chce mi siew tego tłumaczyc bo smieszne by to było to raz a dwa z tymi własciwosciami czyszczacymi eeeeeeeeeee tez mi sie nie chce man sam postudiuj...a jezdze zawsze i tyl;ko i wyłacznie na selenia 10w60 jak ksiazka pisze ale Ty na pewno wiesz lepiej na jakim oleju jezdze...i na pewno jest do d...stac mnie utrzymac na dwie v6 w tym jedna gta ale nie mam na olej i jezdze na przemysłowym najtanszym mieneralnym...joł....a z czego ma sie niby czyscic ten silnik??????????????z najlepszej benzyny jaka moim zdaniem jest miedzy innymi w uk czy moze z tego ze nie był olej zmieniany od 100 tys kilometrow,czy moze moje v6 to diesle ktore jak wiadomo gnoja olej w tempie błyskawicznym????????????? oj te teorie i polemiki dla samej polemiki tudziez ...

    W uk każdego stać na utrzymanie 2 v6 , utrzymaj to w pl plus dom i rodzina

Podobne wątki

  1. Zakup Alfy 147
    Utworzone przez AdaaM_ w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 31-01-2013, 08:44
  2. Zakup Alfy
    Utworzone przez stormer w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 06-12-2011, 10:20
  3. [155] Zakup Alfy 155
    Utworzone przez waci82 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-10-2009, 19:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory