Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 95

Temat: 1750 tbi

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Flaszka dla Grześka za mądra gadkę

  2. #42
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    wnioski z praktyki sa takie same - szczególnie jeśli mówimy o instalacjach pierrwszej i drugiej generacji zakładanych masowo w czasach boomu na LPG. Montaz w wiekszości wypadków wołał o pomste do nieba a strojenie odbywało się metodą 'na słuch". I żeby nie było, że teoretyzuję - piszę w oparciu o własne doświadczenia.
    No tak, racja - wtedy to też były wnioski z praktyki.
    PS. Genialny avatar!

    A co do konfliktu, to gratuluję logiki tym, którzy unoszą się nad właścicielami Alf z lpg, a sami jeżdżą dieslem - który pasuje do Alfy, niczym buty robocze do wygimnastykowanej sportsmenki.

  3. #43
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał kezsats Zobacz post
    Bo w latach 80-siątych i wcześniej mieć Alfę to był prestiż a teraz co?
    A teraz jest to samochód dla mas i nie dość ,że na ropę to jeszcze LPG dokładają .Fuj....
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #44
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Postów
    236

    Domyślnie

    To nie jest tak, że kto bogaty to leje benzynę. Prowadzę interesy z ludźmi, którzy jeżdżą samochodami za kwoty z dwójkami lub trójkami na przodzie i 5 zerami... i te samochody w porażającej większości posiadają LPG.

    Raz zapytałem posiadacza 645ci...z LPG- czemu Jeździsz na LPG? Ten odchylił rękaw i pokazał mi nowego Patka na nadgarstku ( dla niekumatych - nieprzyzwoicie drogi zegarek ). W komentarzu powiedział krótko- Czy Ty byś rocznie taki zegarek z rury wypuszczał ? Dodał też, że wlew gazu to nie ujma, a oszczędności zdecydowanie pozwalają mu pożyć.


    Sam mam V6 z LPG i każdą zaoszczędzoną od pół roku złotówkę przy tankowaniu przeznaczam na mój biznes- i Wiecie co ? Ujmy nie czuję, a w ramach odsetek z biznesu...z końcem roku 2013 kupię sobie 159 z końca produkcji za zaoszczędzoną gotówkę. I ja tam tym samym LPG lubię bardzo, bo w końcu mój portfel nie zamyka się z powodu dziesiątek paragonów za benzynę, tankując za drobne kwoty...a z powodu kasy, która w nim zostaje przy każdym tankowaniu do pełna.

    Może poleciałem buractwem, ale ja jestem z tych, co uważają, że jak można zaoszczędzić to trzeba zaoszczędzić, a oszczędności trzeba pomnażać a nie przejadać.

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sudi Zobacz post
    Sam mam V6 z LPG i każdą zaoszczędzoną od pół roku złotówkę przy tankowaniu przeznaczam na mój biznes- i Wiecie co ? Ujmy nie czuję, a w ramach odsetek z biznesu...z końcem roku 2013 kupię sobie 159 z końca produkcji za zaoszczędzoną gotówkę. I ja tam tym samym LPG lubię bardzo, bo w końcu mój portfel nie zamyka się z powodu dziesiątek paragonów za benzynę, tankując za drobne kwoty...a z powodu kasy, która w nim zostaje przy każdym tankowaniu do pełna.

    Może poleciałem buractwem, ale ja jestem z tych, co uważają, że jak można zaoszczędzić to trzeba zaoszczędzić, a oszczędności trzeba pomnażać a nie przejadać
    Otóż to
    Szwagier też zakładał LPG do Mazdy CX9 3.7 V6, ale robi min. 40000 km/rok, więc po co przepłacać

  6. #46
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Postów
    236

    Domyślnie

    Ja robię około 20-22 tysięcy kilometrów rocznie. Nie jeżdżę wyłącznie delikatnie- po to kupiłem Alfę by mieć samochód, który coś tam sobą reprezentuje i by dawał mi frajdę. Nie jestem fanem elektronicznych bajerów, a po doposażeniu mojej 156 w tablet i modem 3g, stwierdzam, że mam większy wypas aniżeli jakikolwiek system multimedialny do 10 tysięcy złotych, który montuje się seryjnie. To nie jest drogie i reprezentatywne auto, ale nie czuję wstydu, gdy stawiam moje 156 w lecie, umyte i na letnich kołach...obok Bentleya jednego z kolekcjonerów, który ostatnio zaczął u mnie kupować. Wręcz tamten jegomość z sentymentem wspomina czasy gdy posiadał 156 w 98 roku z V6. LPG także nie powoduje u niego obrzydzenia...gdyż połowa przeszło jego aut w firmowej flocie posiada LPG, przez co zostaje mu w kieszeni więcej pln-ów, pracownicy mogą też więcej zarobić a i on ma kasę na choćby kolekcjonerskie hobby, dzięki czemu w efekcie ja też mam kasę...bo mam kienta.

    Co do gazowania TBI i wszelakich JTS-ów. Jak się zrobi na to rynek to instalacje w granicach 4,5k pln będą szły jak świeże bułeczki. Szczególnie do silników TBI, które wbrew pozorom są niestety przyszłością. Mało już wolnossących benzyniaków w nowych samochodach. Niby współczesne wozy tyle nie palą...ale trend oszczędności przy przebiegach rzędu 20 tys km i więcej w ciągu roku powoduje, że opłaca się wywalić nawet 5 tysięcy na instalacje. Ja choć nie widzę dla siebie raczej nic innego niż 159 v6 mimo wszelkich wad tego auta i przede wszystkim wad silnika- na pewno bym zagazował takie coś i jeśli bym takie coś kupił to zagazuje je choćby to miało mnie wynieść około 6 tysięcy. Czemu? Bo w ciągu 2 lat, przy eksploatacji planowanej na 4-5 zacznie mi się wszystko zwracać. Dodam tylko, że jeździlem 2.4 jtdm i nie jestem w stanie się przekonać. Marki z kolei na BMW nie zmienię, bo 5 e60 nie pociąga mnie do siebie aż tak jak 159, choć silnikowo zdecydowanie miałbym właśnie w BMW co wybrać dla siebie.

    - - - Updated - - -

    Ja robię około 20-22 tysięcy kilometrów rocznie. Nie jeżdżę wyłącznie delikatnie- po to kupiłem Alfę by mieć samochód, który coś tam sobą reprezentuje i by dawał mi frajdę. Nie jestem fanem elektronicznych bajerów, a po doposażeniu mojej 156 w tablet i modem 3g, stwierdzam, że mam większy wypas aniżeli jakikolwiek system multimedialny do 10 tysięcy złotych, który montuje się seryjnie. To nie jest drogie i reprezentatywne auto, ale nie czuję wstydu, gdy stawiam moje 156 w lecie, umyte i na letnich kołach...obok Bentleya jednego z kolekcjonerów, który ostatnio zaczął u mnie kupować. Wręcz tamten jegomość z sentymentem wspomina czasy gdy posiadał 156 w 98 roku z V6. LPG także nie powoduje u niego obrzydzenia...gdyż połowa przeszło jego aut w firmowej flocie posiada LPG, przez co zostaje mu w kieszeni więcej pln-ów, pracownicy mogą też więcej zarobić a i on ma kasę na choćby kolekcjonerskie hobby, dzięki czemu w efekcie ja też mam kasę...bo mam kienta.

    Co do gazowania TBI i wszelakich JTS-ów. Jak się zrobi na to rynek to instalacje w granicach 4,5k pln będą szły jak świeże bułeczki. Szczególnie do silników TBI, które wbrew pozorom są niestety przyszłością. Mało już wolnossących benzyniaków w nowych samochodach. Niby współczesne wozy tyle nie palą...ale trend oszczędności przy przebiegach rzędu 20 tys km i więcej w ciągu roku powoduje, że opłaca się wywalić nawet 5 tysięcy na instalacje. Ja choć nie widzę dla siebie raczej nic innego niż 159 v6 mimo wszelkich wad tego auta i przede wszystkim wad silnika- na pewno bym zagazował takie coś i jeśli bym takie coś kupił to zagazuje je choćby to miało mnie wynieść około 6 tysięcy. Czemu? Bo w ciągu 2 lat, przy eksploatacji planowanej na 4-5 zacznie mi się wszystko zwracać. Dodam tylko, że jeździlem 2.4 jtdm i nie jestem w stanie się przekonać. Marki z kolei na BMW nie zmienię, bo 5 e60 nie pociąga mnie do siebie aż tak jak 159, choć silnikowo zdecydowanie miałbym właśnie w BMW co wybrać dla siebie.

  7. #47
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kezsats
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR GT 3,2 V6 Q2
    Postów
    281

    Domyślnie

    Cytat Napisał JacekK Zobacz post
    No tak, racja - wtedy to też były wnioski z praktyki.
    PS. Genialny avatar!

    A co do konfliktu, to gratuluję logiki tym, którzy unoszą się nad właścicielami Alf z lpg, a sami jeżdżą dieslem - który pasuje do Alfy, niczym buty robocze do wygimnastykowanej sportsmenki.
    Jadąc na umówioną randkę z dziewczyną, będzie fajnie jak powiem że przyjechałem czerwoną bestią V6 na gaz?

  8. #48
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał kezsats Zobacz post
    Jadąc na umówioną randkę z dziewczyną, będzie fajnie jak powiem że przyjechałem czerwoną bestią V6 na gaz?
    Lepsze to niż pchać bestię.. "no bo jak odpalę to usłyszy klekot dizla".

  9. #49
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał kezsats Zobacz post
    Jadąc na umówioną randkę z dziewczyną, będzie fajnie jak powiem że przyjechałem czerwoną bestią V6 na gaz?
    Omijaj blachary szerokim łukiem to nie będziesz musiał się chwalić czy to bena czy lpg.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  10. #50
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kezsats
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR GT 3,2 V6 Q2
    Postów
    281

    Domyślnie

    Dziewczyna dziś potrzebuje rycerza anie dusigrosza.

Podobne wątki

  1. [Brera] Wymiana świec w 1750 TBi
    Utworzone przez Om_ w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-09-2019, 20:48
  2. [159] [159] 1750 Tbi. Kilka pytań.
    Utworzone przez _Mariusz_ w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-08-2015, 16:48
  3. 1750 GTV -69 Zerknijcie na to cudo :P
    Utworzone przez phantom71 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-09-2007, 11:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory