Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 95

Temat: 1750 tbi

  1. #51
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Postów
    236

    Domyślnie

    Ja tam wolę za zaoszczędzone pieniądze zabrać moją lpg alfą kobietę do drogiego hotelu w pięknym miejscu...a tam nikt nie zapyta czy przyjechałem na LPG, czy PB, czy ON...czy wyrypałem dziurę w podłodze i przebierałem nogami jak Flinstone. Tam tylko popatrzą na stan mojego konta lub grubość i ewentualnie markę portfela... Być może jeszcze na markę samochodu, którym przytoczyłem to swoje dupsko- ale to w skrajnych przypadkach.

    Panowie- Ta dyskusja zaczyna się robić lekko niezdrowa

  2. #52
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał kezsats Zobacz post
    Dziewczyna dziś potrzebuje rycerza anie dusigrosza.
    Dokładnie! Rycerza na wspaniałym koniu a nie jakiejś pociągowej kobyle.

  3. #53
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał JacekK Zobacz post
    Dokładnie! Rycerza na wspaniałym koniu a nie jakiejś pociągowej kobyle.
    Haha +1

    Chcecie jeździć sobie klekotami - ok, ale co wam do tego czy ktoś wpakuje sobie do v6, v8 czy nawet v12 gaziura?
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  4. #54
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sudi Zobacz post
    Ja robię około 20-22 tysięcy kilometrów rocznie. Nie jeżdżę wyłącznie delikatnie- po to kupiłem Alfę by mieć samochód, który coś tam sobą reprezentuje i by dawał mi frajdę. Nie jestem fanem elektronicznych bajerów, a po doposażeniu mojej 156 w tablet i modem 3g, stwierdzam, że mam większy wypas aniżeli jakikolwiek system multimedialny do 10 tysięcy złotych, który montuje się seryjnie. To nie jest drogie i reprezentatywne auto, ale nie czuję wstydu, gdy stawiam moje 156 w lecie, umyte i na letnich kołach...obok Bentleya jednego z kolekcjonerów, który ostatnio zaczął u mnie kupować. Wręcz tamten jegomość z sentymentem wspomina czasy gdy posiadał 156 w 98 roku z V6. LPG także nie powoduje u niego obrzydzenia...gdyż połowa przeszło jego aut w firmowej flocie posiada LPG, przez co zostaje mu w kieszeni więcej pln-ów, pracownicy mogą też więcej zarobić a i on ma kasę na choćby kolekcjonerskie hobby, dzięki czemu w efekcie ja też mam kasę...bo mam kienta.
    Ze swoich doświadczeń z LPG - są silniki, które zagazowałbym bez zająknięcia, a są silniki, których po prostu bym nie kupił, myśląc o instalacji LPG. Takim silnikiem jest niestety TBI. Masz do czynienia z uturbionym motorem, o nieznanej jeszcze usterkowości/żywotności (zbyt krótko jest na rynku i zbyt mało egzemplarzy) oraz z bezpośrednim wtryskiem benzyny. To są 3 rzeczy, które po założeniu instalacji LPG mogą Cię bardzo mocno ugryźć w portfel. Najgorszy jest wtrysk bezpośredni... Ludzi, którzy W POLSCE ten temat ogarną tak, żebyś mógł spokojnie autem przejechać powiedzmy 50 tysięcy kilometrów, zapewne można policzyć na palcach jednej ręki. U nas jest kłopot z sensownymi montażystami LPG do najnormalniejszych silników (wolnossące R4), a co dopiero przy turbodoładowanych jednostkach z wtryskiem bezpośrednim...
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  5. #55
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Ze swoich doświadczeń z LPG - są silniki, które zagazowałbym bez zająknięcia, a są silniki, których po prostu bym nie kupił, myśląc o instalacji LPG. Takim silnikiem jest niestety TBI. Masz do czynienia z uturbionym motorem, o nieznanej jeszcze usterkowości/żywotności (zbyt krótko jest na rynku i zbyt mało egzemplarzy) oraz z bezpośrednim wtryskiem benzyny. To są 3 rzeczy, które po założeniu instalacji LPG mogą Cię bardzo mocno ugryźć w portfel. Najgorszy jest wtrysk bezpośredni... Ludzi, którzy W POLSCE ten temat ogarną tak, żebyś mógł spokojnie autem przejechać powiedzmy 50 tysięcy kilometrów, zapewne można policzyć na palcach jednej ręki. U nas jest kłopot z sensownymi montażystami LPG do najnormalniejszych silników (wolnossące R4), a co dopiero przy turbodoładowanych jednostkach z wtryskiem bezpośrednim...
    Ok, ale to jest jakaś sensowna argumentacja a nie dorabianie ideologii do tego że gaz to profanacja 200 konnego rodzinnego sedana.
    "... I guess it's just the way I'm wired."

  6. #56
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Cytat Napisał kezsats Zobacz post
    Dziewczyna dziś potrzebuje rycerza anie dusigrosza.
    Współczuje Ci kobiety, która leci na kasę

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kezsats
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR GT 3,2 V6 Q2
    Postów
    281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    Współczuje Ci kobiety, która leci na kasę
    Tu właściwie chodzi o klasę, mniej o kasę.

  8. #58
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał kezsats Zobacz post
    Tu właściwie chodzi o klasę, mniej o kasę.
    Z klasą to się tankuje ON, w foliowej rękawiczce - a i tak dłoń potem pięknie "pachnie".

  9. #59
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kezsats
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR GT 3,2 V6 Q2
    Postów
    281

    Domyślnie

    Fabryki się nie poprawia.

  10. #60
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał kezsats Zobacz post
    Fabryki się nie poprawia.
    Buhaha! To pamiętaj żeby montować części zamienne tylko tych dostawców którzy robią na pierwszy montaż. I dotyczy to też opon i ich rozmiaru

    "... I guess it's just the way I'm wired."

Podobne wątki

  1. [Brera] Wymiana świec w 1750 TBi
    Utworzone przez Om_ w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-09-2019, 20:48
  2. [159] [159] 1750 Tbi. Kilka pytań.
    Utworzone przez _Mariusz_ w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-08-2015, 16:48
  3. 1750 GTV -69 Zerknijcie na to cudo :P
    Utworzone przez phantom71 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-09-2007, 11:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory