Strona 21 z 89 PierwszyPierwszy ... 11121314151617181920212223242526272829303171 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #201
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Szałek
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Mogilno ( kujawsko-pomorskie)
    Auto
    AR 156 FL 1.9 JTD 16V
    Postów
    223

    Domyślnie

    W środę będzie zrobione, przy okazji przegląd całego układu dolotu powietrza
    Dzięki, dam znać jakie będą efekty ; )



  2. #202
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    147 jtdm, Fc 20vt LE, Punto
    Postów
    73

    Domyślnie

    Bede wdzieczny jak ktos zerknie i powie co wedle niego ok a co nei pasi
    Jeden plik to korekcje w trakcie jazdy drugi doladowanei itp
    Attached Files Attached Files

  3. #203
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wilkuw Zobacz post
    Bede wdzieczny jak ktos zerknie i powie co wedle niego ok a co nei pasi
    Jeden plik to korekcje w trakcie jazdy drugi doladowanei itp
    Jak kolega zrobi logi jak trzeba to zerkniemy. Należałoby też napisać co jest nie tak wg kolegi, bo wróżek tu nie ma.

  4. #204
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    147 jtdm, Fc 20vt LE, Punto
    Postów
    73

    Domyślnie

    hmm a co to znaczy jak potrzeba, na pliku z korekcjami po wybraniu jednego wtrysku i obr silnika widac ze wtryski dochodza do korekcji rzedu 2,5-3 (i korekcje rozjezdzaja sie wraz ze wzrostem obr) intereseuje mnei jak to wyglada w innych 16v ew czy ktos obserwowal wplyw tem wody na korekcje w czasie jazdy

    wolne po nagrzaniu do okolo 84 st to -1 0,7 0,6 - 0,5 choc jeszcze w wolej chwili pobawie sie, lekki problem w termostacie a raczej jego zgonie, zaraz po ruszenu z miejsca temp leci na 6x stopni tu korekcje przy 68 stopni wychodza na -1,3 i +1,3 ale polatamy chwie wozem wrzucimy jakies dodatki,termostat i zobaczymy co sie stanie z korekcjami


    2 gi plik to doladowanie w fukcji obrotow .. przejazd i owszem dluzszy ale celowy , widac tam przy 130 na dolnej osi zakrecenie silnikiem do 3800
    tu akurat wielkich problemow nie widze , ale wrzucilem bo moze ktos cos wypatrzy

    Reasumujac auto jezdzi jak powinno nie kopci nei dymi nie ma bledow w ecu ani na desce, jedynie nieco za dlugo kreci przy odpalaniu na zimnym

  5. #205
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Witam, ostatnimi czasy zauważyłem większy apetyt na ropę mojego samochodu. Trasa 7l/100 przy spokojnej jeździe miasto w granicach 10l/100. Auto ma delikatnego muła dodatkowo zauważyłem, że auto ma problem z rozpędzeniem sie do 200km/h (sprawdzane w odpowiednich warunkach). Czy mógłbym prosić o analizę logów. Podejrzana jest przpływka przynajmniej tak mi się wydaje. Silnik 1.9 16V 140km

    http://www.sendspace.pl/file/fe0bb0e6b7d91b347f459d7

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

  6. #206
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    nie wiem dlaczego ale multiecuscan nie potrafi mi otworzyć tych logów.

    wilkuw po 1 witam kolege z forum fiata coupe
    po 2 zrób poprawnie logi czyli 4bieg 1000obr/minuta i gaz do odcinki. Jak warunki drogowe Ci nie pozwalają zrób na 3 biegu.

    Co do odpalania to obstawiałbym na aku.
    Ostatnio edytowane przez omen ; 27-12-2012 o 08:19

  7. #207
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Aj pewnie dlatego że logi robiłem fesem 3.6. Jak trzeba dzisiaj, zrobię logi miltiecu

    Wysłane z mojego HTC One S

  8. #208
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    nie wiem dlaczego ale multiecuscan nie potrafi mi otworzyć tych logów.
    Potwierdzam, mam to samo.

  9. #209
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Dzisiaj zrobię logi mes i wieczorem wrzucę.

    Wysłane z mojego HTC One S

  10. #210
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar siapek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    W-wa Centralna
    Auto
    147 JTD 16V TI
    Postów
    745

    Domyślnie

    cześć,
    koledzy potrzebuję pomocy. Wiem, że nie ten dział, nawet nie to forum ale wieżę w życzliwość. Otóż ojciec w punto II 1.2 8v 60KM skarży się na wysokie spalanie.
    Dziś zmieniliśmy olej i filtry zobaczymy co będzie.
    Prześlę też logi z pomiarów. Jest spora rozbieżność między ciśnieniem w dolocie oczekiwanym a zmierzonym. Poza tym niepokojąca jest niska wartość lamdy, mieszanka zbyt bogata.
    Proszę o pomoc. może jeszcze jakieś pomiary zdjąć ?
    nieszczelność w dolocie ? przepływomierz ? Pomocy
    Attached Files Attached Files

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory