Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Zapaliła się kontrolka wtrysku po tankowaniu 2.4 JTD 136KM

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar 123ravo123
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000r 136km JEST: Alfa Romeo 156 2.5v6 98r
    Postów
    119

    Domyślnie

    Odswiezam ;]

    Tak to wyglada u mnie:



    Czasem jeszcze wchodzi w ten tryb awaryjny ze nie przekracza 2500 obrotow...

    Blad : czujnik doladowania - przeładowanie turbo

    Jakies sugestie ? ;>

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maestro
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    451

    Domyślnie

    u mnie w turbobenzynie jest podobnie, ale tylko jak obrotomierz zacznie stykać się z ~6000obr. Po jakimś czasie gaśnie samo. To samo - przeładowanie czy cos takiego i od razu wywala lambde. Ale najczesciej samo znika. Podczas normalnej jazdy nigdy sie nie zapala.

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar 123ravo123
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000r 136km JEST: Alfa Romeo 156 2.5v6 98r
    Postów
    119

    Domyślnie

    Pytanie dlaczego? I jest spadek mocy na wyższych biegach. Zawór upustowy? Jest w tym cos takiego?

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    cf2 zbiera swoje zniwo . Wpisz kolego w szukajkę "marchewa" ,"przeładowanie" i masz info do bólu.Czujnik możesz spróbować wyczyścić (jest z tyłu kolektora ssącego) ale to i tak nic nie da. Wczęsniej nigdy nie miałeś problemów z doładowaniem?Turbinę masz regenerowaną czy jeszcze fabryka? Zaworu upustowego nie ma.
    Jak dla mnie na 99 % zapieczona zmienna geometria .
    Ostatnio edytowane przez jarek1986 ; 28-12-2012 o 00:11

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar 123ravo123
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000r 136km JEST: Alfa Romeo 156 2.5v6 98r
    Postów
    119

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    cf2 zbiera swoje zniwo . Wpisz kolego w szukajkę "marchewa" ,"przeładowanie" i masz info do bólu.Czujnik możesz spróbować wyczyścić (jest z tyłu kolektora ssącego) ale to i tak nic nie da. Wczęsniej nigdy nie miałeś problemów z doładowaniem?Turbinę masz regenerowaną czy jeszcze fabryka? Zaworu upustowego nie ma.
    Turbo prawdopodobnie fabryka .. Wczesniej problemow z doladowaniem nie bylo. Jeszcze mi sie obilo o uszy ze moze byc syf w "kierownicach" turbo. Ale nie wiem czy sie w to bawic , czy posłać to na regeneracje i miec w d***.. Ile taka regeneracja by kosztowała? I czy to oczywiscie pomoze?

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    o tym właśnie pisałem (zapieczona zmienna geo) . Ja też miałem taki silnik kiedyś i jesli jeszcze raz bym go miał i miał robić przy nim to co robiłem( regeneracja turbo ) to kupił bym nową turbinę. albo uzywaną z jakąś gwarancją typu 14 dni czy coś takiego. Ja swoją rozbierałem i czyściłem(pomogło na miesiąc) ,potem regenerowałem (pełna regeneracja około 1700),wsadzałem nową gruchę od podcisnienia a i tak do tej pory wywala czasem przeładowanie,żadko bo żadko ale czasem tak. A poza tym po 2 latach znów nadaje się na złom(turbo)
    Ostatnio edytowane przez jarek1986 ; 28-12-2012 o 00:25

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar 123ravo123
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000r 136km JEST: Alfa Romeo 156 2.5v6 98r
    Postów
    119

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    o tym właśnie pisałem (zapieczona zmienna geo) . Ja też miałem taki silnik kiedyś i jesli jeszcze raz bym go miał i miał robić przy nim to co robiłem( regeneracja turbo ) to kupił bym nową turbinę. albo uzywaną z jakąś gwarancją typu 14 dni czy coś takiego. Ja swoją rozbierałem i czyściłem(pomogło na miesiąc) ,potem regenerowałem (pełna regeneracja około 1700),wsadzałem nową gruchę od podcisnienia a i tak do tej pory wywala czasem przeładowanie,żadko bo żadko ale czasem tak. A poza tym po 2 latach znów nadaje się na złom(turbo)
    A koszt nowej turbiny?

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    kiedyś widziałem za 2700,musisz poszukać po allegro i po firmach co handlują turbinkami

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar 123ravo123
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Hajnówka
    Auto
    BYŁA: Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000r 136km JEST: Alfa Romeo 156 2.5v6 98r
    Postów
    119

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    o tym właśnie pisałem (zapieczona zmienna geo) . Ja też miałem taki silnik kiedyś i jesli jeszcze raz bym go miał i miał robić przy nim to co robiłem( regeneracja turbo ) to kupił bym nową turbinę. albo uzywaną z jakąś gwarancją typu 14 dni czy coś takiego. Ja swoją rozbierałem i czyściłem(pomogło na miesiąc) ,potem regenerowałem (pełna regeneracja około 1700),wsadzałem nową gruchę od podcisnienia a i tak do tej pory wywala czasem przeładowanie,żadko bo żadko ale czasem tak. A poza tym po 2 latach znów nadaje się na złom(turbo)
    A co myslisz o czyszczeniu? w niektórych przypadkach pomaga "niby" , chociaz na troche. Warto spróbować...

    PS. Dzis 150km/h i myslalem ze wiecej juz nie pojdzie. I ciagle marchewa... Najgorzej jak sie wyprzedza..

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Czysciłem ,pomogło na miesiąc,może są tacy co im sie udało i są zadowoleni.Masz fesa? Warto by sprawdzić wogóle jakie ciśnienie daje ta turbina,jak wstaje ,zrobić logi i w tedy można by postwić diagnozę bo tak to można pogdybać. Bez tubiny powinna rozpędzać się do 170 ,moja tyle robiła na wogóle nie działającej turbinie

Podobne wątki

  1. Zapaliła się kontrolka airbag
    Utworzone przez lisekgt w dziale GT
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 07:39
  2. Zapaliła się kontrolka ABS!!! AR 156 2,4 jtd
    Utworzone przez kubasia81 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-08-2012, 16:52
  3. Zapaliła sie kontrolka od poduszek
    Utworzone przez code68 w dziale GT
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-01-2012, 21:46
  4. 2.5 V6 zapaliła sie kontrolka skrzyni biegów
    Utworzone przez cziter w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-03-2009, 22:14
  5. Zapaliła sie kontrolka wtrysków
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-02-2009, 17:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory