Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: AR 159 JTDM 8V Problem z odpalaniem

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar losdamianos
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    242

    Domyślnie

    otex ​jaki masz przebieg? Czysta ciekawość...
    "Gdyby porównać światowe marki do ciała człowieka to Toyota byłaby mózgiem , Aston Martin twarzą , Cadillac brzuchem a ALFA ROMEO sercem i duszą"
    Jeremy Clarkson TOP GEAR 11/4

  2. #12
    Użytkownik Embrion Avatar otex
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    HADYKÓWKA/RZESZÓW
    Auto
    ALFA ROMEO 159 1.9 jtdm
    Postów
    10

    Domyślnie

    126000 i koles co ją sprzedał daje sobie rece uciac ze jest prawdziwy, dodatkowo sprawdzany w aso wyglad ze jest oryginalny, ale ciekawostka ze auto jak postoi na mrozie to odpala idealnie, tak jakby wyzsza temp powoduje te problemy z odpalaniem, załamka

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    to u mnie jest na odwrót - jak postoi przez noc , to nie odpala, a jak ciepły tojeździ idealnie, bez żadnych problemów - żaden mechanik nie wie, cojest przyczyną...

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Greciu
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    Maserati Quattroporte
    Postów
    659

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    to powodem były wtryski, czy świece? Czy po wymianie świec dalej nie odpalał?
    Dopiero naprawa wtrysków rozwiązała problem. Odpala pięknie.
    Jest:
    Maserati Quattroporte V

    Były:
    AR Spider 916 / Maserati Quattroporte V / Maserati 3200 GTA / AR 159 SW JTDm / AR 156 GTA / AR 159 SW 1,9 JTDm / AR GTV 3,0 V6 24V / AR 147 1,6 TS / AR 166 2,4 JTD / AR 156 SW 1,9 JTD / Lancia Lybra SW 1,9 JTD

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    A jaki koszt tych wtryskow poniosles?

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Skoro sprawdzono błąd EGRu to trzeba iść w tym kierunku a nie teoretyzować o wtryskach, wymianach końcówek itd.
    Jeśli zawór nie będzie się zamykał wóz nie odpali - sprawdzić przyczynę (zaslepić zawór) a finalnie usunąć programowo. Przy okazji zrobić diagnostykę motoru.

    Pozdrawiam

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał otex Zobacz post
    wiem ze tak byloby nalepiej, ale w tym silniku nie mozna calkowicie go zaslepic,utro rano kolejna próba

    - - - Updated - - -
    Można i raz na zawsze zapomina się o temacie EGRu.

    Pozdrawiam
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Greciu
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    Maserati Quattroporte
    Postów
    659

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    A jaki koszt tych wtryskow poniosles?
    Sprawdzenie wtrysków + wymiana końcówek + demontaż i montaż = 850zł.
    Jest:
    Maserati Quattroporte V

    Były:
    AR Spider 916 / Maserati Quattroporte V / Maserati 3200 GTA / AR 159 SW JTDm / AR 156 GTA / AR 159 SW 1,9 JTDm / AR GTV 3,0 V6 24V / AR 147 1,6 TS / AR 166 2,4 JTD / AR 156 SW 1,9 JTD / Lancia Lybra SW 1,9 JTD

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    A nowe kody IMA nadali po wymianie końcówek?
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał 5turbo Zobacz post
    A nowe kody IMA nadali po wymianie końcówek?
    Po raz kolejny spytam - PO CO? Końcówka nie jest elementem, która we wtryskiwaczu pełni jakąkolwiek rolę regulacyjną. To jest zwykły element rozpylający, który się zapycha, albo zaczyna lać. Fizycznie nie jesteś w stanie zmienić dawki paliwa, jaka zostanie PODANA NA KOŃCÓWKĘ, zmieniając samą końcówkę. A to, czy końcówka właściwie rozpyli paliwo i czy one się w ogóle przez nią przedostanie - to już kwestia od IMA niezależna.

    Producent (Bosch) w 5-ciu innych miejscach we wtrysku dopuszcza REGULACJĘ wtrysku z określonymi parametrami granicznymi - robi się to dobierając odpowiednie pestki, podkładki, itp. I w zależności od tego, na ile dokładnie jest to dobrane - to na tyle dokładnie później wtryskiwacz dawkuje paliwo w stosunku do wtrysku "wzorcowego". I wtedy się nadaje IMA, żeby centralka miała przesunięty punkt odniesienia do wprowadzania korekt.

    Więc powiedz mi - po co po raz n-ty rzeźbisz w temacie nadawania IMA po wymianie końcówek, skoro nawet serwis Boscha takich rzeczy nie robi, jeśli wymieniają samą końcówkę?
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Bo to też takie serwisy w PL są. A co decyduje o tym ile paliwa przeleci? Końcówka min. w której są otwory. A takich otworów nie da się idealnie takich samych zrobić. Końcowka iglicy też się zużywa. Jeśli ciśnienie w układzie jest to samo, a otwory końcówki się rożnią to z każdego wtrysku poleci co innego przy tej samej ilości paliwa puszczonej w tym samym czasie. To akurat z fizyki wynika. Chyba że na śląsku inna fizyka jest niż w Krakowie.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-12-2014, 15:02
  2. problem z odpalaniem
    Utworzone przez DARO w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-12-2014, 20:36
  3. [GTV] Problem z odpalaniem .....
    Utworzone przez klaudiusz76 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-03-2011, 18:47
  4. Problem z odpalaniem
    Utworzone przez selius w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-12-2009, 16:26
  5. Problem z odpalaniem 1.9 JTD
    Utworzone przez szymiii w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-08-2008, 09:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory