Strona 2 z 15 PierwszyPierwszy 123456789101112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 141

Temat: Przestroga dla wycinających DPF

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał losdamianos Zobacz post
    Jak mam tego nie wycinać skoro to niszczy mój samochód? Auto przez to nie ma siły jechać , ma problemy z odpalaniem i spożywa więcej paliwa. DPF to syf niedopracowany a koncerny sobie to gówno testują poprzez mój portfel. Wywalić to ustrojstwo i się sądzić jeśli dostaniesz mandat. Wejdźcie na Francuskie fora motoryzacyjne i zobaczcie ,że sprawy w sądzie odnośnie DPF-u skoczyły o 900% od 2009r.
    Ja mam DPF i jakos niemam problemow,pewnie jak wiekszosc uzytkownikow

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar losdamianos
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    242

    Domyślnie

    Cytat Napisał KuASY Zobacz post
    Jak wygląda sprawa wygrywania tych spraw?
    W 2011r na korzyść kierowców było rozstrzygniętych ok 60% spraw. Od 2012r jest we FR drogówce specjalny dział policji który zajmuje się tylko sprawami ochrony środowiska (katalizatory,DPF,EGR itd)

    - - - Updated - - -

    misiu7911 jak to powiedział jeden z Warszawskich tunerów - "użytkownicy nowych diesli dzielą się na dwie grupy - tych którym już wyciąłem DPF i na tych którym dopiero wytnę"
    "Gdyby porównać światowe marki do ciała człowieka to Toyota byłaby mózgiem , Aston Martin twarzą , Cadillac brzuchem a ALFA ROMEO sercem i duszą"
    Jeremy Clarkson TOP GEAR 11/4

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kriswin
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraśnik
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 2008r.
    Postów
    271

    Domyślnie

    "jak to powiedział jeden z Warszawskich tunerów - użytkownicy nowych diesli dzielą się na dwie grupy - tych którym już wyciąłem DPF i na tych którym dopiero wytnę"


    Są jeszcze tacy co wymienią na nowy, lub regenerowany (nie wypalany, a regenerowany i już takie są)
    To nadal mniej niż kara za granicą za jego brak.
    Ostatnio edytowane przez kriswin ; 31-12-2012 o 13:17
    "Jeśli celujesz w nic, zawsze trafisz!"

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał pafka Zobacz post
    Ja miałem problem z przeglądem z powodu braku katalizatora przy silniku benzynowym, więc z dpf-em będzie analogicznie - wszystko zależy od diagnosty, ale oficjalnie takie auto nie powinno przejść przeglądu.
    Jeden Pan z tego forum mierzył na przeglądzie auto po wycięciu DPF, EGR i po modyfikacji map wtrysku. Wynik był taki, że auto mieściło się w normach EURO4. W naszych autach katalizator jest osobno, zaraz za turbiną. Zatem auto po wycięciu DPF powinno bez najmniejszych problemów utrzymać poziom aut z EURO3.

    Warto pamiętać, że EURO4 to nie tylko zaostrzone normy spalin. Ale również obowiązek spełniania tych norm na zimnym silniku (skrócił się czas pomiaru spalin po zapaleniu silnika z kilkudziesięciu sekund do kilkunastu).

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    ale dlaczego ludzie to wycinaja?
    ba chca wiecej mocy

    bo slyszeli ze sie zatyka

    Jakies inne powody?

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kriswin
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraśnik
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 2008r.
    Postów
    271

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    ale dlaczego ludzie to wycinaja?
    ba chca wiecej mocy

    bo slyszeli ze sie zatyka

    Jakies inne powody?


    Moim zdaniem to 2 podstawowe, ale dodałbym jeszcze jeden.

    A mianowicie kupowanie diesla do miasta na krótkie wyjazdy, a pózniej problemy z dpf.

    Ja w kilku samochodach miałem już dpf i w żadnym nie wymieniałem ani nie wycinałem filtra.
    Nie było takiej potrzeby a np. a Audi A6 miałem 320tyś przebiegu i nic się nie działo.

    Tyle, że ja 100km robię dziennie do pracy, po 50km w jedną stronę.
    "Jeśli celujesz w nic, zawsze trafisz!"

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _cichyy_
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    czestochowa
    Auto
    Była AR 159 jtdm, Jest : BMW E66 750Li
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    W naszych autach katalizator jest osobno, zaraz za turbiną. .
    To o czym piszesz to katalizator wstępny , drugi jest razem z DPF ok 1/3 przedniej części DPF to katalizator , a reszta to filtr który zatrzymuje cząstki stałe.
    Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
    Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S

    OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    No wlasnie czyli nie dpf jest zly tylko ludzie ktorzy kupuja diesle do miasta sa troche niepowazniale fakt faktem ,ze chyba nie do konca jest to przemyslane.w koncu jesli ktos chce jezdzic dieslem w miescie to dlaczego mam byc ograniczony dpfem

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kriswin
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraśnik
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 2008r.
    Postów
    271

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    No wlasnie czyli nie dpf jest zly tylko ludzie ktorzy kupuja diesle do miasta sa troche niepowazniale fakt faktem ,ze chyba nie do konca jest to przemyslane.w koncu jesli ktos chce jezdzic dieslem w miescie to dlaczego mam byc ograniczony dpfem

    Nie musi być ograniczony, są silniki benzynowe, a oszczedności z diesla przy małym przebiegu z rocznym to jakaś kpina.

    Ja kiedy robiłem do 15tyś rocznie nawet nie myślałem o dieslu.
    "Jeśli celujesz w nic, zawsze trafisz!"

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    W przypadku 159-ek problemem jest to, że olbrzymia część podaży na rynku wtórnym to właśnie diesle. Nawet jak ktoś nie do końca chciałby kupić tego diesla to w sytuacji bardzo ograniczonego wyboru w egzemplarzach z silnikiem benzynowym, chcąc nie chcąc się na niego decyduje.

Podobne wątki

  1. [159] Przestroga dla kupujących
    Utworzone przez jusci w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 19-01-2013, 17:23
  2. Przestroga
    Utworzone przez M&M w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 16-02-2012, 09:44
  3. przestroga dla wszystkich
    Utworzone przez nymo w dziale 156
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 26-01-2012, 19:16
  4. Uwaga przestroga, można uwalić ecu
    Utworzone przez motofan w dziale 156
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 23-10-2011, 10:17
  5. Przestroga dla innych i ostatnie pozegnanie z 156
    Utworzone przez tymmic w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 02-05-2011, 12:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory