Strona 32 z 44 PierwszyPierwszy ... 222324252627282930313233343536373839404142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 311 do 320 z 432

Temat: Termostat TS, JTD

  1. #311
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    a czy w ogóle tarmostat jest rozbieralny? Czy można jakoś (nie wiem jak) odkręcić, odkleić plastikowy dolot i po prostu wymienić sam termostat?

  2. #312
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel2910 Zobacz post
    ..., tym bardziej gdyby nie fiat to w alfie tego silnika by nie było.
    Raczej na odwrót silnik JTD pojawił się wraz z AR156 i był początkowo tylko w niej montowany
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #313
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    ŁAŃCUT
    Postów
    213

    Domyślnie

    Maćku, zrobiłem jak kiedyś pisałeś wyłączone ogrzewanie silniczek sobie pomału chodzi FES podpięty,na wskaźniku kabinowym 50 - w FEsie 63 st rura górna od chłodnicy zimna, przy 70 st w Fesie górna rura chłodnicy zimna , czy powinienem zrobic taki test raz jeszcze i dłużej sprawdzac temperature czy juz po tym logu mozna stwierdzić jaki jest ten mój termostat?

  4. #314
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Nie będziemy się o takie sprawy sprzeczać, ale to inżynierowie fiata zaprojektowali ten silnik, a że padło na alfę akurat żeby go zamontować bo chcieli aby auto dobrze się sprzedało to o niczym nie świadczy,
    zuczek01 ja od siebie mogę powiedzieć, że termostat trochę za szybko się otwiera bo przy 76st co widać z logów.

  5. #315
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    ŁAŃCUT
    Postów
    213

    Domyślnie

    A dlaczego twierdzisz że to 76 st.? na logu temperatura rosnie równo do 79 st i potem zaczyna spadać?

  6. #316
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Termostat otworzył się przy 79,4C czyli jeśli masz oryginalny fabryczny termostat to wszystko masz ok - on otwierał się w przedziale 78-82C. Warto by było pogrzać dłużej silnik i zobaczyć jaką silnik ma temperaturę pracy (czy termostat się zamyka i jest szczelny)
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #317
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    ŁAŃCUT
    Postów
    213

    Domyślnie

    dzięki Maciek-156, poprzedni własciciel nigdy nie wymieniał termostatu więc myslę że jest oryginalny, w wolnej chwili pogrzeje silnik dłużej i zobaczymy jaką silnik ma temperaturę pracy (czy termostat się zamyka i jest szczelny) - tylko po czym to poznam?
    skoro sie otworzył to temperatura spada i spada do... i co potem powinno być? znowu powinien sie zamknąc i nagrzewac do momentu otwarcia?

  8. #318
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Sorki miało być 79 st. Jeżeli się otworzy to tak jak mówisz temperatura spada i później znowu termostat się zamyka i tak w kółko, tak jak Maciek mówi zapewne masz jeszcze oryginalny termostat który otwiera się wcześniej niż te co teraz są produkowane.

  9. #319
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Huber
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 SW FL 1,9JTD 16V
    Postów
    414

    Domyślnie

    Cytat Napisał solaris2007 Zobacz post
    kup i podziel się opinią.
    Kupiłem, jak zamontuję to dam znać czy działa

  10. #320
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Huber
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 SW FL 1,9JTD 16V
    Postów
    414

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qrvich Zobacz post
    Cytat Napisał solaris2007 Zobacz post
    też go wczoraj oglądałem i wydaje mi się tani. Nie wiem czy to nie jakaś podróba. Pytałem u mnie w mieście 320 zł za verneta i trochę więcej za Bechra. Ja zdecydowałem się póki co na patent i działa prawie idealnie gdyby nie to że nowy temostat który kupiłem ciut za szybko się otwiera.
    Termostat jest już na moim biurku, to oryginał w pudełku Ricambi ze wszystkimi naklejkami, Fiat Auto Poland włącznie. Jest to termostat produkowany przez Behr, o temp. otwarcia 88stC. W weekend może uda mi się go zamontować.
    Ostatnio edytowane przez Huber ; 03-01-2013 o 13:35

Podobne wątki

  1. termostat 1.6 ts
    Utworzone przez daniel1986 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-05-2014, 11:50
  2. Termostat
    Utworzone przez czanket w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 10:57
  3. [156] Termostat
    Utworzone przez mar_1981 w dziale 156
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 02-03-2011, 18:42
  4. Termostat EPC
    Utworzone przez cysio w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-11-2009, 08:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory