Będę musiał powoli zamieniać sprężyny bo coraz częściej zdarza się obcieranie przy ledwo co załadowanym samochodzie, co polecacie, bo nie orientuję się zbytnio.
Alfa 156 2.5 2000r.
Będę musiał powoli zamieniać sprężyny bo coraz częściej zdarza się obcieranie przy ledwo co załadowanym samochodzie, co polecacie, bo nie orientuję się zbytnio.
Alfa 156 2.5 2000r.
Wersje Jtd i 6V mają inne sprężyny niż TS-y z przodu, a z tyłu musisz kupić do SW. Firmy do wyboru, zależy od potrzeb i zasobności.
Byla 156 2,0 TS,
była 156 2,4 20V
była 156 1,9 16V
jest 159 1,9 16V
jest giulietta 2,0 IMOLA
No właśnie kwestia tego co wybrać żeby było dobrze a nie kosztowało worka talarów, swoja droga czy SP w sport wagonie też był niższy ?
SP w sw to -20mm
To teraz już całkiem nie wiem co brać
Doczytałem że w sp przy sw z tyłu jest nivo... to teraz muszę poczekać na samochód i sprawdzić czy mam nivo i jeśli nie będzie rozumiem że nie jest to w sumie sp i mogę wrzucić sprężyny od zwykłego sw np. sach albo kyb? a jeśli okaże się nivo to czy cos takiego można wrzucić ? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/...wieszenia.html
Nivo może być i w wersji zwykłej i w sportpacku. Sprawdź najpierw czy masz nivo ... jak tak, i rzeczywiscie nivo jest padnięte, to czeka cie wymiana całego kompletu z tyłu (sprężyna, amor, poducha amora) Do nivo były inne sprężyny niż do zwykłych amortyzatorów (słabsze, bo część auta dźwigał sam amortyzator). Jest o tym sporo tematów na forum. A co Ci obciera po załadowaniu ?? przód tył czy co ??
Pozdrawiam - Brt
To w takim razie do czego są te sprężyny z eibach'a? właśnie nawet nie szczególnie trzeba samochód załadować (w bagażniku butla z gazem i skrzynka ze wzmacniaczami) i tył dość często przy szybszej jeździe potrafi obcierać, przód tez wydaje mi się że czasami przytrze.