Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Wtryski w 3.0 12v

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    zadzwon do mnie lto powiem ci jak odczytac bledy. moj nr 507154963. zadzwon jak bedziesz przy aucie
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  2. #12
    Użytkownik Ogier Avatar Bates911
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    164 V6 3.0 12v
    Postów
    192

    Domyślnie

    Kasza85 dzięki za pomoc, lecz jedyne co wychodzi to 4444 i 0000 :/. Wiec zabrałem Belle na szybki wypad, żeby od razu po jeździe sprawdzić, ale niestety to samo 0 błędów. Dziwne to jest bo przez około 20 min jest wszytko ok, potem się zaczyna lekkie dławienie, słaba reakcja na pedał gazu, ale to wszytko stopniowo najpierw się to zaczyna na 5-4k RPM potem już przy 3k RPM. Na razie sobie odpuszczam, w przyszłym roku się tym zajmę btw. Wszystkiego najlepszego

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    czujnik temperatury płynu chłodzącego może być - daje sygnał że silnik nie dogrzany i przelewa, niewielka nieszczelność w dolocie - to przychodzi mi do głowy. kiedyś miałem podobne objawy to padł czujnik położenia wału korbowego - gubił sygnały - brak błędu w motroniku
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    Wtyczka 3pin od ecu powinna być po lewej stronie w nogach pasażera. Blisko środkowego tunelu bo tam znajduje się komputer.
    W 96r powinien to być już silnik 180KM z modułem zapłonowym zamiast aparatu.
    FiatEcuScan powinien bez problemu połączyć się z tym ecu.

    Uszkodzony czujnik położenia wału objawiałby się gaśnięciem na rozgrzanym silniku, jak ostygnie można odpalić - ciepły nie zawsze da się odpalić.
    Stawiam na nieszczelność w dolocie lub uszkodzony przepływomierz ewentualnie sonda lambda.
    Te uszkodzenia bardzo często nie pozostawiają błędów.

    Masz tam lpg czy tylko benzynka ?
    Ostatnio edytowane przez jacoff ; 01-01-2013 o 19:32
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar Bates911
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    164 V6 3.0 12v
    Postów
    192

    Domyślnie

    Właśnie rozmawiałem z ojcem i stawiamy na przepływomierz lub sondę. Co do lewego powietrza to muszę dokładnie obejrzeć gumę za przepływomierzem. Czujnik od temperatury też zobaczę. Podłączyć się da tylko ja mam niekompatybilny interfejs... muszę się zaopatrzyć w VAG KKL ale to dopiero w marcu, teraz będę musiał i tak zostawić ja na 2 miesiące , o tyle dobrze że będzie miała dobrą opiekę . LPG jest ale odłączone.


    Edit: Na 99% padła sonda lambda. Zastanawiam się nad tą KLIK, miał ktoś z nią do czynienia ?
    Ostatnio edytowane przez Bates911 ; 03-01-2013 o 21:45

Podobne wątki

  1. [155] wtryski 1.8TS 8v a 1.7TS i 2.0TS
    Utworzone przez Toofik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-08-2011, 20:30
  2. Wtryski w TS
    Utworzone przez devon58 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-01-2011, 20:27
  3. wtryski
    Utworzone przez grzesiek123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-04-2010, 23:11
  4. wtryski
    Utworzone przez xmajk w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-06-2007, 23:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory