Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Ar 164 2.0ts

  1. #1
    schumi
    Gość

    Domyślnie Ar 164 2.0ts

    Witam

    Mam mał problem z Alfą 164 2.0 TS na dwóch aparatach otóz samochó odapala ale bardzo nieróno pracuje na wolnych obrotach po wkręcaniu na wyższe obroty wszystko jest ok ale jak wraca do jałowych szarpie silnikiem i potrafi wtedy zgasnąć.
    Co najdziwniejsze po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch zaczyna świecić kontrolka sygnalizacyjan otwarcia prawych tylnych drzwi i żarzy się prawy kierunek na desce.

    Pierwsze co zrobiłęm podmieniłem przepływkę i krokówkę został do sprawdzenia potencjometr.
    Świece i palce zapłonowe nowe.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Sprawdź szczelność dolotu. Lewe powietrze daje takie właśnie objawy. Choć przyczyn może być masa, jak świece, kable, wtryskiwacze (choć wszystkie te sprawiałyby problem w całym zakresie obrotów), nieszczelne zawory, czy zwyczajnie słaba kompresja.

    Zwykle z resztą jest tak, że im szybciej silnik się kręci tym mniej odczuwalna jest jego nierówna praca, ale zakładam, ze jak piszesz, że wszystko jest ok to znaczy, że auto ma moc jak przed usterką.
    Lampek bym nie łączył z tą awarią. To jednak włoskie auto, które ma 22 lata, więc dziwnie zapalające się kontrolki nie powinny aż tak dziwić
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  3. #3
    ViP Świeżak Avatar Wodzu33
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    AR 164 '98 2.0TS 8v
    Postów
    136

    Domyślnie

    Ja jakiś rok temu miałem to samo.Coraz gorsza praca na wolnych i spadek mocy. Okazało się, że była pęknięta ta gumowa rura dolotu. Sprawdziłem to tak, silnik chodził na wolnych i wystarczyło tylko ruszyć dolot i silnik gasł. Po zdjęciu okazało się że, pękł w połowie na tej harmonijce. Skleiłem to najpierw izolacyjną i później taśmą samowulkanizującą i silnik jak nowy

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory