malin ma rację. Czujnik z wymianą u cinka to coś 200 zł. Laweta spod pracy do cinka 250
Ale też wcześniej nie byłem przekonany do takich wymian "jak nie ma pewności"![]()
malin ma rację. Czujnik z wymianą u cinka to coś 200 zł. Laweta spod pracy do cinka 250
Ale też wcześniej nie byłem przekonany do takich wymian "jak nie ma pewności"![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Damian, przemyśl to co napisałeś... holowanie? Na wyłączonym motorze nie masz "wspomagaczy"....
Masz rację ,czujnik jutro będzie wymieniany na nowy boscha plus filtr paliwa ufi,dzięki za podpowiedzi
Aaaa i jakbyś miał daleko holować, to nie masz jeszcze ładowania![]()
Eeee no. Kiedyś z bratem przyholowaliśmy auto z Mielca. Ale holownikiem było tico, więc to nie było tak trudne![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Czyli 100% jest to ten czujnik?
Ja twierdze że to na 100% czujnik położenia wału![]()
Czujnik,na początku raz na miesiąc potem raz na tydzień aż dojdzie do raz na godzine,w tym przypadku zkończy sie tobie cierpliwość i wymienisz albo dalej nie będziesz pewien. Najciekawsze że zawsze pada na gorącym silniku a na zimnym pali aż miło.
- - - Updated - - -
Wymienić możesz go sobie sam,zwłaszcza że w 1,9 jest o wiele więcej miejsca niż u mnie.Z najdziesz go koło rozrusznika przy kole zamachowym.
Wymienione