Pytanie na szybko, ponieważ nie chce mi się wertować tematu - czy do jtd 8v 115km zaślepka egr musi być z otworami, czy pełna?
Pytanie na szybko, ponieważ nie chce mi się wertować tematu - czy do jtd 8v 115km zaślepka egr musi być z otworami, czy pełna?
Obojętne (pełna spowoduje "warning" w komputerze, z dziurami będzie "transparentna")
Żeby się tego dowiedzieć wcale nie musiałeś wertować - na pierwszej stronie jest link z potrzebnymi informacjami![]()
@ Mój ALF
do 8V pełna zaślepka i żadne blędy nie będą wyskakiwać.
wyznanie/religia: Alfa Romeo
obecnie Giulietta Veloce 206/445 by Cinsoft
moje CV
GT Q2 210/410 by Cinsoft <3
Grande 1,9 130KM
Grande 1,3 90KM
GT JTD 150KM
GT JTD 150KM
159 1,9 120KM
156 1,9 150KM
156 1,9 140KM
Punto II 1,9JTD
Błędy nie, ale będzie to odnotowane w kompie![]()
@ Mój ALF
zależy chyba od kompa, u mnie na pełnej zero informacji w FESie
No widzisz - u mnie komp odnotował i Nagórski (Poznań/Łęczyca - wtedy ASO) mi wydłubał zaślepkę (bo była) ... oczywiście był wykład, że tak nie należy itp. Samochód miałem dopiero 3-4 tygodnie![]()
@ Mój ALF
ja jak pisałem kilka postów wyżej mam 2 zaślepki
Zaślepiać na pewno warto bo po to jest fabryczna zaślepka - nowy pozostanie dłużej sprawny. Na dogrzewanie to EGR raczej ma znikomy wpływ, ale już na wspomaganie zmiennej geometrii w gaszeniu obrotów turbiny i owszem ma - wycięcie może odbijać się na żywotności turbiny
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)