Strona 84 z 183 PierwszyPierwszy ... 34747576777879808182838485868788899091929394134 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 831 do 840 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #831
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Fucel
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Grudziadz
    Auto
    Giulietta
    Postów
    411

    Domyślnie

    Pytanie na szybko, ponieważ nie chce mi się wertować tematu - czy do jtd 8v 115km zaślepka egr musi być z otworami, czy pełna?

  2. #832
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    Obojętne (pełna spowoduje "warning" w komputerze, z dziurami będzie "transparentna")
    Żeby się tego dowiedzieć wcale nie musiałeś wertować - na pierwszej stronie jest link z potrzebnymi informacjami
    @ Mój ALF

  3. #833
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    do 8V pełna zaślepka i żadne blędy nie będą wyskakiwać.
    wyznanie/religia: Alfa Romeo
    obecnie Giulietta Veloce 206/445 by Cinsoft

    moje CV
    GT Q2 210/410 by Cinsoft <3
    Grande 1,9 130KM
    Grande 1,3 90KM
    GT JTD 150KM
    GT JTD 150KM
    159 1,9 120KM
    156 1,9 150KM
    156 1,9 140KM
    Punto II 1,9JTD

  4. #834
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    Błędy nie, ale będzie to odnotowane w kompie
    @ Mój ALF

  5. #835
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Kamil_K
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Rogów k/Łodzi
    Auto
    147 1.9 JTD 8V (2005r. FL)
    Postów
    139

    Domyślnie

    zależy chyba od kompa, u mnie na pełnej zero informacji w FESie

  6. #836
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    No widzisz - u mnie komp odnotował i Nagórski (Poznań/Łęczyca - wtedy ASO) mi wydłubał zaślepkę (bo była) ... oczywiście był wykład, że tak nie należy itp. Samochód miałem dopiero 3-4 tygodnie
    @ Mój ALF

  7. #837
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Kamil_K
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Rogów k/Łodzi
    Auto
    147 1.9 JTD 8V (2005r. FL)
    Postów
    139

    Domyślnie

    ja jak pisałem kilka postów wyżej mam 2 zaślepki

  8. #838
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    Cytat Napisał p_r_z_e_m_k_o Zobacz post
    No widzę że mamy tu kilku specjalistów, tak więc jak to jest do końca z tym wywaleniem EGRa i dogrzewaniem silnika. Czy właśnie nie dzięki temu że EGR czasami jest otwarty, przepływ przez niego jest większy, a co za tym idzie również więcej gazów przepływa przez wymiennik ciepła. Tak sobie myślę, że gdy zablokujemy EGR to i przepływ przez wymiennik będzie mniejszy. Chciałem tylko zapytać osoby bardziej zorientowane w temacie, ponieważ niedawno w ASO powiedzieli mi że wycinanie EGRa to nic dobrego. Ponadto od ok miesiąca mam wstawiony nowy EGR (drogie to cholerstwo). I teraz pytanie czy opłaca się go zaślepiać i wycinać programowo?
    Panowie, to jak to jest z tym EGRem. Czy faktycznie w tym co mówią w ASO jest ziarno prawdy?

  9. #839
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Zaślepiać na pewno warto bo po to jest fabryczna zaślepka - nowy pozostanie dłużej sprawny. Na dogrzewanie to EGR raczej ma znikomy wpływ, ale już na wspomaganie zmiennej geometrii w gaszeniu obrotów turbiny i owszem ma - wycięcie może odbijać się na żywotności turbiny
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #840
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Zaślepiać na pewno warto bo po to jest fabryczna zaślepka - nowy pozostanie dłużej sprawny. Na dogrzewanie to EGR raczej ma znikomy wpływ, ale już na wspomaganie zmiennej geometrii w gaszeniu obrotów turbiny i owszem ma - wycięcie może odbijać się na żywotności turbiny
    Wytłumacz mi jak zaślepiony egr ma wspomagac w gaszeniu obrotów turbosprężarki?

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory