Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: 2.5 V6 wkręca sie tylko do 5 tyś

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Na początek sprawdziłbym przepływkę bo to najprostsze.
    moja była Bella...

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Cytat Napisał NeroVolcano Zobacz post
    U mnie problemy działy się troszkę wcześniej, postanowiłam więc wymienić rozrząd (cholera wie ,kto wcześniej łapy wsadzał...) i znalazłam takiego fachowca, że do dzisiaj "dziada" przeklinam w myślach.
    Najpierw lepiej poprawić ten rozrząd i później, w razie nieustającego problemu ,winy doszukiwać się w przepływce.

    JAREK1986 - Z tego ,co pisał jeden mądry użytkownik, to kąt wyprzedzenia zapłonu w V-ce nigdy nie jest stały.
    Pierwsze pytanie to jakie blokady były użyte do ustawienia?? Może czerwone?? Jeśli znajdziesz kogoś kompetentnego do V6 to mogę służyć ori blokadami do silników 2.5 i 3.0 V6 24V. Blokady ustawiły już klika rozrządów i była różnica na jednym wałku na głowicy z cylindrami 1 2 3 w stosunku do czerwonych blokad.
    Ostatnio edytowane przez kubicze ; 14-01-2013 o 23:49
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar NeroVolcano
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie - Dolnośląśkie.
    Auto
    Była AR 166 2.4 JTD Nero Volcano '00,Jest AR 166 2.5 V6 Nero Volcano '00 i Fiat Bravo 1.4 Nero '00
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubicze Zobacz post
    Pierwsze pytanie to jakie blokady były użyte do ustawienia?? Może czerwone?? Jeśli znajdziesz kogoś kompetentnego do V6 to mogę służyć ori blokadami do silników 2.5 i 3.0 V6 24V. Blokady ustawiły już klika rozrządów i była różnica na jednym wałku na głowicy z cylindrami 1 2 3 w stosunku do czerwonych blokad.
    Kolego KUBICZE wstawiam zdjęcie - czerwone blokady.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_0737.jpg
Wyświetleń:	160
Rozmiar:	65.5 KB
ID:	82919

    Możliwość wypożyczenia dobrze mieć na względzie.
    Tych wyżej wspomnianych osób kompetentnych do V6-stek jest niewiele. Słyszałam,że w serwisie IRBIS nieźle robią.
    Ale czy kwestia źle wyregulowanego rozrządu ,to problem nie więcej niż 5 tysięcy obrotów? Tego nie dowiedział się do teraz autor tematu.

    Nasza Alfa Romeo 166 2.5V6 24V '00 Nero Volcano -bez LPG

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    jak dla mnie to przepływomierz może być przyczyna jego kłopotów a nie rozrząd.

  5. #15
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    166/156
    Postów
    20

    Domyślnie

    Do sprzedawcy mam spory kawałek i nie chciał bym jechać kolejny raz na darmo, czy przepływomierz lub czujnik położenia pedału przyspieszenia może powodować spory zanik mocy i odcinkę przy 5 tyś obrotów? Czy może coś innego? Powtórzę, że auto stało nie ruszane od połowy grudnia do teraz, nie było nawet odpalone przez ten czas.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Powiem z własnego doświadczenia. Przepływomierz może powodować taki efekt na 100%, do tego u mnie padł tak że nawet nie zaświeciła się "marchewa". Przestawiony rozrząd jak miałem to było czuć znaczny spadek mocy (moje odczucie było że ze dwukrotny) ale do odcinki go nie kręciłem tylko od razu nawrotka i do warsztatu żeby poprawili na dobrych blokadach.
    moja była Bella...

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar NeroVolcano
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie - Dolnośląśkie.
    Auto
    Była AR 166 2.4 JTD Nero Volcano '00,Jest AR 166 2.5 V6 Nero Volcano '00 i Fiat Bravo 1.4 Nero '00
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał yoozef Zobacz post
    Powiem z własnego doświadczenia. Przepływomierz może powodować taki efekt na 100%, do tego u mnie padł tak że nawet nie zaświeciła się "marchewa". Przestawiony rozrząd jak miałem to było czuć znaczny spadek mocy (moje odczucie było że ze dwukrotny) ale do odcinki go nie kręciłem tylko od razu nawrotka i do warsztatu żeby poprawili na dobrych blokadach.
    YOOZEF ja nawet (jak to ująłeś) nie piłuję jej do "odcięcia" ,bo się raczej nie da...
    W końcu muszę zrobić ten rozrząd bo jeździć jak emeryt wiecznie nie można ,a i Alfie szkodzi.

    Kolego NIUNIEK,szczerze wątpię,by dłuższy (miesięczny?) postój jej zaszkodził. Może faktycznie uszkodzony jest przepływomierz - jak w przypadku YOOZEF'a, ,choć tak jak pisałam, moją z garażu nie dało się wyjechać zaraz po odpięciu. Silnik chodził nieprawidłowo, wyczuwalne były spore wibracje w całym nadwoziu.

    Nasza Alfa Romeo 166 2.5V6 24V '00 Nero Volcano -bez LPG

  8. #18
    Użytkownik Ogier Avatar dawideksl
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2,5 V6 Sportronic
    Postów
    172

    Domyślnie

    ja też stawiam na przepływkę. u mnie też nie kręcił od ok. 5k obrotów jak była walnięta, a i dół był nie ten. Pamiętam, ze odpięcie nie zmieniało nic, a wymiana na nówkę to jak niebo a ziemia.

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Jak v6 nie wkreca się do odcięcia na źle ustawionym rorządzie to musi być bardzo mocno przedstawiony, delikatne przestwienie nie powoduje braku wkręcania na obroty ani spadku mocy, kilka lat temu borykałem się z tym problemem i nawet wjechalem na hamownie, moc i enem były fabryka.
    Tylko silnik trzepotało delikatnie na jałowych.
    Ostatnio edytowane przez QBA ; 15-01-2013 o 20:15
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Cytat Napisał NeroVolcano Zobacz post
    YOOZEF ja nawet (jak to ująłeś) nie piłuję jej do "odcięcia" ,bo się raczej nie da...
    W końcu muszę zrobić ten rozrząd bo jeździć jak emeryt wiecznie nie można ,a i Alfie szkodzi.

    Kolego NIUNIEK,szczerze wątpię,by dłuższy (miesięczny?) postój jej zaszkodził. Może faktycznie uszkodzony jest przepływomierz - jak w przypadku YOOZEF'a, ,choć tak jak pisałam, moją z garażu nie dało się wyjechać zaraz po odpięciu. Silnik chodził nieprawidłowo, wyczuwalne były spore wibracje w całym nadwoziu.
    Spróbuj odpiąć wtyczkę z przepływki na chodzącym silniku, powinna się trochę zakrztusić, ale nie zgasnąć. Różnica w mocy powinna być spora Oczywiście jeśli to jest przyczyną.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


Podobne wątki

  1. Nie wkręca się jak powinna 1.8TS
    Utworzone przez Zwol4 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-05-2014, 01:57
  2. wkręca się tylko do 2tyś
    Utworzone przez nymo w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-08-2011, 22:02
  3. [146] Nie wkręca sie na obroty
    Utworzone przez wichura w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-01-2010, 21:47
  4. Nie wkręca się na obroty 2.4 JTD
    Utworzone przez lukas_kamienna166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-11-2009, 17:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory