zaslepiac EGR, czyscic wlot przynajmniej, potem patrzec na kompie jakie sa bledy i jak to wyglada, jak zasyfione to pewnie od EGR i przadaloby sie to przeplukac przed wymiana oleja, szarpac rowniez moze jak jakas dziura bedzie w dolocie
zaslepiac EGR, czyscic wlot przynajmniej, potem patrzec na kompie jakie sa bledy i jak to wyglada, jak zasyfione to pewnie od EGR i przadaloby sie to przeplukac przed wymiana oleja, szarpac rowniez moze jak jakas dziura bedzie w dolocie
dziury w dolocie nie ma. przed wyjazdem sprewdzalismy.
niestety u mechanika był syn i nie znam numerów błędów, zamówiłem kabel od viakena, jak tylko przyjdze sam sie podepnę i wtedy napiszę.
- - - Updated - - -
ten czujnika doładowania się skasował i nie powraca. na razie![]()
Turbina sprawdzona, działa ok. EGR zaslepiony, auto jeżdzi płynnie, już nie szarpie, jest prawie OK. jedyny problem jaki pozostał to przy 3tys obrotów miga check, auto wkręca się dalej i błąd gaśnie... muszę odczytac co to za bład pozostał![]()
błąd odczytany pojawia się teraz przy obrotach 4000- 4500 numer błędu P0235. Przeczytałem na forum co oznacza, ale gdzie go szukać? no i jeszcze... spręzarka ma o jakieś 20milibarów większe ciśnienie niż na zalecanym wykresie, jak to rozumieć?
Motor System Control Falirue czy jakoś tak. Przeczytaj cały temat - podwieszony. Wszystko zrozumiesz
Ja zbieram fundusze na uszczelki (i możliwe, że mechanika jak sam nie będę miał warunków) co by rozebrać turbinę i wyczyścić kierownice oraz ich sterowanie.
http://www.forum.alfaholicy.org/147_...ym_zrobic.html
Ostatnio edytowane przez LukaSS ; 14-01-2013 o 22:30
Dorzucam jeszcze wykres z ciśnieniem doładowania z FESa:
http://speedy.sh/r8fyu/y.csv
Z tego co czytam wizyta u mechanika mnie nie ominie.