Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: AR 147 szarpie przy ok 2000 tys obrotów - jakieś sugestie?

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    zaslepiac EGR, czyscic wlot przynajmniej, potem patrzec na kompie jakie sa bledy i jak to wyglada, jak zasyfione to pewnie od EGR i przadaloby sie to przeplukac przed wymiana oleja, szarpac rowniez moze jak jakas dziura bedzie w dolocie

  2. #12
    igi
    Gość

    Domyślnie

    dziury w dolocie nie ma. przed wyjazdem sprewdzalismy.

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Citroen C5 Tourer 2.0HDi
    Postów
    234

    Domyślnie

    Cytat Napisał igi Zobacz post
    Były dwa błędy... jeden błąd nie zdefiniowany, drugi błąd czujnika ciśnienia doładowania
    zawsze mnie to zastanawia, że ludzie wkładają wysiłek albo kasę żeby podłączyć komputer a potem piszą same ogólniki. kolego błędy mają konkretne symbole/kody więc je podaj to będzie łatwiej coś powiedzieć. błędów czujnika doładowania może być kilka więc też opisałeś to ogólnie.

  4. #14
    igi
    Gość

    Domyślnie

    niestety u mechanika był syn i nie znam numerów błędów, zamówiłem kabel od viakena, jak tylko przyjdze sam sie podepnę i wtedy napiszę.

    - - - Updated - - -

    ten czujnika doładowania się skasował i nie powraca. na razie

  5. #15
    igi
    Gość

    Domyślnie

    Turbina sprawdzona, działa ok. EGR zaslepiony, auto jeżdzi płynnie, już nie szarpie, jest prawie OK. jedyny problem jaki pozostał to przy 3tys obrotów miga check, auto wkręca się dalej i błąd gaśnie... muszę odczytac co to za bład pozostał

  6. #16
    igi
    Gość

    Domyślnie

    błąd odczytany pojawia się teraz przy obrotach 4000- 4500 numer błędu P0235. Przeczytałem na forum co oznacza, ale gdzie go szukać? no i jeszcze... spręzarka ma o jakieś 20milibarów większe ciśnienie niż na zalecanym wykresie, jak to rozumieć?

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Motor System Control Falirue czy jakoś tak. Przeczytaj cały temat - podwieszony. Wszystko zrozumiesz


    Ja zbieram fundusze na uszczelki (i możliwe, że mechanika jak sam nie będę miał warunków) co by rozebrać turbinę i wyczyścić kierownice oraz ich sterowanie.

    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...ym_zrobic.html
    Ostatnio edytowane przez LukaSS ; 14-01-2013 o 22:30

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar KubaLa_KARP
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    156 1,9 JTDm
    Postów
    124

    Domyślnie

    Dorzucam jeszcze wykres z ciśnieniem doładowania z FESa:
    http://speedy.sh/r8fyu/y.csv
    Z tego co czytam wizyta u mechanika mnie nie ominie.

Podobne wątki

  1. [159] szarpie przy 1,5 tys obrotów
    Utworzone przez dragan w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 159
    Ostatni post / autor: 28-05-2021, 08:43
  2. Szarpie auto przy obrotach 1500-2000
    Utworzone przez psychol w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-03-2015, 21:48
  3. 1.9 JTD lekko szarpie około 2000 obrotów
    Utworzone przez raven17a w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-05-2014, 13:22
  4. [146] 1.9 JTD lekko szarpie około 2000 obrotów
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 24-05-2014, 23:10
  5. problem z Alfą. szarpie przy 1,8-2 tys obrotów
    Utworzone przez botticelli w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-07-2011, 12:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory